تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

رئیس کل دادگستری لرستان: تصمیم‌گیری تحت فشار نمایندگان مصیبت است

  • کد خبر : 99763
  • 25 شهریور 1396 - 10:20

به گزارش میرملاس جعفر بدری رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه اگر تصمیمات دولت تحت فشار نمایندگان است، این یک مصیبت و بدعت است، گفت: تصمیمات دولت بر اساس مصالح مردم باشد. وی با بیان اینکه نمایندگانی که در عزل و نصب ها دخالت می کنند در واقع اصل تفکیک قوا را […]

به گزارش میرملاس جعفر بدری رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه اگر تصمیمات دولت تحت فشار نمایندگان است، این یک مصیبت و بدعت است، گفت: تصمیمات دولت بر اساس مصالح مردم باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگانی که در عزل و نصب ها دخالت می کنند در واقع اصل تفکیک قوا را زیر سوال برده اند، تصریح کرد: ضرر این اقدامات برای استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با تاکید بر اینکه نماینده ای که موفقیت خود را در اولویت قرار دهد دلسوز منطقه شما نیست، افزود: کسی که خواسته هایش هدفمند است نه برای مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنها، برای یک منطقه مفید نخواهد بود.

بدری یادآور شد: این امر که چون فلان شخص با من نیست، یک مدیر توانمند و اجرایی را برکنار کند درست نیست.

وی با بیان اینکه امروز شهرستان نورآباد جزو مناطق محروم کشور است و یک مدیر توانمند و باشهامت باید در این منطقه و یا در شهرستان کوهدشت خدمت کند، تصریح کرد: در لرستان دشت های حاصلخیز بسیاری وجود دارد و چرا با وجود این نعمت ها، مردم لرستان باید فقیر باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. به این میگن انتقاد تلویحی از دو نماینده ضعیف که دائما تلاششان را برای عزل و نصب به بکار می برن مثل رستمیان نورآباد و ملکشاهی کوهدشت.

  2. جناب بدری عزیز ………………………. در انتخابات جهت مساعدت با عوامل مافیایی آرای مردم ………………… سنگ تمام گذاشتند و اکنون نیز جناب ………………. در تمام پرونده های…………………. در کوهدشت به شدت افکارعمومی نسبت به نظام دل سرد شده اند . خدا به حق محمد انتقام خون شهدا را از عوامل زر و زور بگیرد .

  3. آقای بدری چرا در زمان انتخابات مجلس دهم در کوهدشت آن همه فاجعه اتفاق افتاد این طوری موضع گیری نکردی ………………..
    مرد آن است که اگر دید حقی ضایع شده فریاد بکشد الان دیگ دیر شده عزیزم.

  4. آقای بدری چرا قانون در کوهدشت ضعیف عمل می کند،رئیس اسبق یکی از ادارات کوهدشت به جرم سرقت برق از کار برکنار شده وبه خرم آباد تبعید شده اما چرا دادگاه کوهدشت او را تبرئه نموده اند (سرقت برق بر طبق قانون مجازات اسلامی از سه ماه ویکروز تا دو سال حبس و۷۴ ضربه شلاق دارد……………………………نامه نوشتم اما متأسفانه توجهی نکردند این است مبارزه با فساد اداری؟،خواهش می کنم که دستور بفرمائید که به این پرونده به دقت رسیدگی شود.

  5. اقای…..
    به جای اظهار نظر درباره نمایندگان، …………رو متحول کن از وقتی شما اومدی این استان……… ضعیف شده

  6. اقای مسول سایت، این نقطه ها چیه مرد حسابی، والا من چیزی نگفتم که نشه خوندش مثلا کلمه دادگستری رو چرا حذف کردی!!!!!؟؟ وجدانا با اینکه سایت بلوطستان در بیشتر موارد به سمت یک گروه خاص تمایل داره و مورد علاقه من نیست ولی انصافا هر چی نظر دادم بدون سانسور درج کرده حتی اگه به ضررش باشه، اخه مومن مردم به جای این نقطه های شما هزار برداشت میتونن بکنن و این انصاف نیست. حالا این رو هم درج نکردی مث بقیه پیامها فدای سرت ولی وجدانا نقطه چینش نکن

  7. برادرجان زر و زور ماندنی نیست ، دوروز زندگی با زیر پا گذاشتن حق مردم چه ارزشی دارد در محضر ملت توبه کنید شاید بارتان سبک شود

  8. سلام
    با توجه به اطلاع کامل بنده از موضوع جعلی که آقای بساط دهقانی مطرح کرده و بصورت کذب نوشته است .
    با توجه به شکایت طرف از آقای بساط دهقانی بخاطر تهدید . تهمت و توهین و افترا

  9. کامنت آقای بساط دهقانی کذب محض می باشد .آقای بساط دهقانی بخاطر همین افترائات و توهین و تهدیدات به دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند و با اختیار قاضی و رای نهایی دادگاه تجدید نظر استان لرستان به ۷۴ ضربه محکوم و لازم اجرا است .برخلاف نظر آقای دهقانی شخصی که مدح نظر آقای دهقانی هست یکی از بهترین افراد زحمت کش هستند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.