تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ماکنعلی: پرداخت عوارض شهرداری تنها توسط هفت درصد شهروندان خرم‌آبادی/ سیلاب، مهمترین چالش و بحران شهر خرم‌آباد

  • کد خبر : 99783
  • 25 شهریور 1396 - 14:24

به گزارش میرملاس علی ماکنعلی ظهر امروز در دومین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه شهرداری یک سازمان عمومی مردم نهاد غیر انتفاعی بوده، اظهار کرد: انجام رسالت‌های شهرداری در گرو مشارکت‌های مردمی است. وی خاطر نشان کرد: متاسفانه تنها هفت درصد مردم شهر خرم‌آباد عوارض و مالیات شهری خود […]

به گزارش میرملاس علی ماکنعلی ظهر امروز در دومین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه شهرداری یک سازمان عمومی مردم نهاد غیر انتفاعی بوده، اظهار کرد: انجام رسالت‌های شهرداری در گرو مشارکت‌های مردمی است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه تنها هفت درصد مردم شهر خرم‌آباد عوارض و مالیات شهری خود را پرداخت کرده که این میزان یک مشکل بزرگ برای شهرداری در راستای ارائه خدمات به شهروندان است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ضمن ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض، بیان داشت: انتظار می‌رود شهروندان خرم‌آبادی نسبت به پرداخت مالیات و عوارض خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

ماکنعلی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل پائیز، در آستانه نزول برکات الهی هستیم و اگر مدیریت این برکات به نحو صحیحی صورت نگیرد با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهیم شد.

وی بزرگترین مشکل شهر خرم‌آباد را وقوع سیلاب‌ها دانست و یادآور شد: موقعیت شهر خرم‌آباد به گونه‌ای است که این شهر در دره قرار گرفته و لذا با وقوع سیلاب آب از کوهپایه‌ها جاری و بنابراین مشکلاتی را در خصوص جمع شدن آب‌های سطحی ایجاد می‌نماید.

عضو شورای شهر خرم‌آباد تاکید کرد: ضرورت دارد شهرداری خرم‌آباد با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی اصولی و شناسایی نقاط حادثه خیز در رفع هر چه بهتر مشکلات گام بردارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از ارائه برنامه پنج ساله به شهرداری خبر داد و گفت: پایان هر سال میزان فعالیت شهرداری ارزیابی و سنجش پیشرفت کارها بر اساس برنامه مصوب شورا انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مهمترین چالش شهر خرم اباد خیابان های شهر است که بسیار پر از چاله و اسفالت بده وه هم مردم اسیب می بینند اما ماشین ها اکثرا مردم خرم اباد با این خیابان ها وچار دیسک مر شدن برید مطب های ارتوپدی و جراحان مغز اعصاب رو ببینید که مردم چقدر از چاله و چوله وسرعت گسرهای غیر استاندارد چقدر می نالن لطفا به وضع بد اسفالت و سرعت گیرهای خیابان ها توجه کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.