تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان خبر داد؛ تهیه بلیط رایگان استخر برای اصحاب رسانه لرستان/ برگزاری کلاس‌های آموزشی در اولویت کاری خانه مطبوعات

  • کد خبر : 99786
  • 25 شهریور 1396 - 14:26

به گزارش میرملاس امین آزادبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، بیان داشت: به منظور فراهم نمودن فضای ورزشی و تفریحی برای اصحاب رسانه استان لرستان، پس از رایزنی‌های فراوان، با مساعدت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان توانستیم نوبت رایگان سالن استخر این اداره‌کل را برای استفاده خبرنگاران هماهنگ نماییم. وی افزود:بر این […]

به گزارش میرملاس امین آزادبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، بیان داشت: به منظور فراهم نمودن فضای ورزشی و تفریحی برای اصحاب رسانه استان لرستان، پس از رایزنی‌های فراوان، با مساعدت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان توانستیم نوبت رایگان سالن استخر این اداره‌کل را برای استفاده خبرنگاران هماهنگ نماییم.

وی افزود:بر این اساس خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات استان هستند می‌‌توانند جهت ثبت نام و اعلام آمادگی برای دریافت بلیط یک ساله استخر به صورت رایگان، به دفتر خانه مطبوعات لرستان مراجعه کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان گفت:با توجه به مشکلاتی که در ثبت نام خبرنگاران خبرگزاری‌های استان در سامانه وجود دارد،کلیه فعالان رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها نیز می‌توانند با ارائه کارت فعالیت در یکی از خبرگزاری‌های استان ثبت نام خود را برای دریافت بلیط استخر انجام دهند.

آزادبخت خاطرنشان کرد:همچنین خانه مطبوعات در حال رایزنی با ادارات و سازمان‌های دیگر برای تهیه رایگان بلیط اماکن ورزشی و تفریحی دیگری می‌باشد که به محض قطعی شدن این موارد به اطلاع خبرنگاران خواهد رسید.

وی در ادامه بر تقویت سطح دانش فنی اصحاب رسانه تاکید نمود و اظهار داشت:خانه مطبوعات در  تلاش است تا در آینده نزدیک کلاس‌های آموزش در حوزه رسانه را به صورت رایگان برای اصحاب رسانه لرستان و علاقه‌مندان به حوزه خبر تشکیل دهد.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان یادآور شد:دفتر خانه مطبوعات استان در روزهای شنبه‌،یکشنبه،سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعت اداری آماده پاسخگویی به اصحاب رسانه در زمینه‌های مختلف است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.