تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

بیانیه شورای اصلاح‌‌طلبان استان لرستان در مورد انتصاب دکتر سیدموسی خادمی

  • کد خبر : 99809
  • 26 شهریور 1396 - 9:18

به گزارش میرملاس بیانیه شورای اصلاح‌‌طلبان استان لرستان در مورد انتصاب دکتر سیدموسی خادمی به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَ إِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ….﴿سوره النساء؛ آیه ۵۸﴾ خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم […]

به گزارش میرملاس بیانیه شورای اصلاح‌‌طلبان استان لرستان در مورد انتصاب دکتر سیدموسی خادمی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَ إِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ….﴿سوره النساء؛ آیه ۵۸﴾

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید!…
به نام خداوند جان و خرد
سپاسگزار خدایی هستیم که مردم هوشمند ایران را در خط اعتدال و توسعه هدایت کرد تا مسیر اصلاح و بهبودی اوضاع را فراهم کنند.
دولت یازدهم با همه‌ی فرازهای نیکو و تاریخی و گشایش برجامش به پایان رسید.
بحمدالله و المنه، مردم ایران به پاس همه‌ی تلاش‌های دولت تدبیر و امید از جمله دفاع از حقوق ایرانیان در صحنه‌ی جهانی و ساماندهی وضعیت بهم ریخته‌ی اقتصاد و گشایش وضعیت سیاسی و فرهنگی کشور، در حماسه‌ی حضور ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برای سکانداری دولت دوازدهم، دکتر حسن روحانی را تکرار کردند.
در آغاز دولت دوازدهم، ما اعضای «شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان لرستان» به نمایندگی از جریان اصلاحات و حامیان دولت تدبیر و امید، انتصاب دکتر خادمی به عنوان استاندار لرستان را به فال نیک می‌گیریم.
بی‌شک حضور پر میمنت دکتر خادمی با کوله‌باری از اندیشه و تجربیات گران‌سنگ در دولت اصلاحات و دولت تدبیر و امید، می‌تواند نویدبخش فصل جدیدی از کار و تلاش و سازماندهی همه‌ی توان‌ها برای توسعه و پیشرفت لرستان باشد.
ضمن خوش آمدگویی و آرزوی موفقت و سربلندی برای دکتر خادمی، استاندار اصلاح‌طلب و کارگزار حامی دولت دکتر روحانی، با پافشاری بر مواضع مردم‌گرایانه‌ی خود، از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در لرستان، اعلام حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

بیست و پنجم شهریورماه ۹۶
شورای اصلاح‌طلبان استان لرستان

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. امید واریم جلوس استاندار اصلاح طلب بر کرسی استانداری لرستان مایه خیر وبرکت باشد برای مردم شریف لرستان بدون شک در دو انتخابات گذشته ریاست جمهوری مردم فهیم ایران با خاطره غم انگیز و فراموش نشدنی خود از دولت اصول گرای احمدی نژاد دست رد ونه بزرگ به سینه اصول گرایان زدند واز طرف دیگر با حمایت کم نظیر خود از اصلاح طلبان وانتخاب دکتر روحانی برگ زرینی در تار و پود این مملکت افزودند وبا اتمام حجت خود خواستار وخواهان تغییر وتحول در مجموعه مدیریت اداری شدند لرستان هم سهم بسزایی در پیروزی دکتر روحانی رقم زد اما متا سفانه آن گونه که مردم وحامیان دکتر روحانی می خواستند وانتظار داشتند در دولت یازدهم محقق نشد از جناب استاندار اصول گرا بی تفاوت گرفته تا سایر مدیران یا بازماندگان دولت بحران زده احمدی نژاد بودند ویا مدیران بی تفاوت که هیچ دفاع ازروحانی در طی چهار ساله گذشته از خود بروز وظهور ندادند نمو نه آشکار آن انتصاب قدرت ولد اصول گرای محافظه کار که با مخالفت سرسخت اصلاح طلبان همراه بود ولکن بعلت حمایت استاندار از ایشان منصوب گردید اما خوشبختانه به علت نا کار آمدی و نا توانایی مدیریتی بعد از مدت بسیار کوتاه عزل وبر کنار گردید که این امر می بایست تجربه باشد برای استاندار در انتصاب مدیر جدید اما مع الوصف این گونه نشد باز هم استاندار بدون مشورت وهمفکری با حامیان دولت نیرویی شاغل در بیمه دی استان به علت لابی گری و پرتی داشتن در سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان منصوب کرد که ضرر وزیان این مدیر به مراتب بیشتر از نفع اش بود با این حال از استاندار جدید انتظار می رود با مشورت با حامیان دلسوز دکتر روحانی تیم مدیریتی خود را از حامیان دولت که دل در گرو خدمت دارند انتخاب نماید .

  2. خدا کند این گونه باشد که حرف دل مردم است نه بعد از استقرار در منصب استانداری به میل خود رفتار کند وحرف جدیدی برای گفتن نداشته باشد ومدیران نان به نرخ روز ابقا وروز مرگی کهنه گرایی بر مدیریت اسان وخصوصا مدیریت شهرستانها سایه بیفکند که مورد نفرت همگی می باشد.

  3. آیا سازمان صنعت و معدن بعنوان یک دستگاهی که ۵۰ درصد اقتصاد استان را در بر میگیرد را باید اینگونه بی سرو سامان مدیریت کرد؟؟؟
    متاسفم برای دولتی که دم از باز کردن مشکلات اقتصادی و حل کردن آن با کلید و اعتدال میزند …

  4. اگر بنا باشد توسعه همه جانبه ورو به جلو در استان محروم مان رقم بخورد واز امکانات اولیه مردم بهره مند شوند طبیعا”باید استاندار جدید مدیرانی دلسوز که هم نوا وهم سو با شعار های رئیس جمهور هستند و غم مردم در دل دارند انتخآب شوند این اتفاق در مدیرت استاندار قبل نمودی نداشت آنهایی که هم غمشان این بوده که روحانی رای بیاورد خود را برای مردم هزینه خواهند کرد چرا که باور و اعتماد خود در انتخابات به دکتر روحانی ثابت کرده اند.

  5. اصلاح طلب اصول گرا چه صیغه ای؟

  6. جناحهای سیاسی کشورمان به راست وچپ معرو ف بودند تا اینکه طی دو دهه گذشته چپ تحت عنوان اصلاح طلب وراست تحت عنوان اصول گرا تغییر نام داد حالا اصلاح طلب اصول گرا کی به دنیا آمده همه بی خبرند واژه ای من در آوردی وخود رو می باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.