تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

عزیزی: تهدیدات بسیاری علیه مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور وجود دارد

  • کد خبر : 99815
  • 26 شهریور 1396 - 14:14

مسئول هماهنگی دبیرخانه بسیج دانش آموزی وفرهنگیان آموزش وپرورش لرستان گفت: تهدیدات بسیاری علیه مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور وجود دارد و دشمن اهمیت این دو مجموعه را بیشتر از ما فهمیده و برای آن برنامه‌های مفصل دارد. ابراهیم عزیزی با بیان اینکه امروز اوضاع و احوالی که بر منطقه حاکم است به این ختم […]

مسئول هماهنگی دبیرخانه بسیج دانش آموزی وفرهنگیان آموزش وپرورش لرستان گفت: تهدیدات بسیاری علیه مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور وجود دارد و دشمن اهمیت این دو مجموعه را بیشتر از ما فهمیده و برای آن برنامه‌های مفصل دارد.

ابراهیم عزیزی با بیان اینکه امروز اوضاع و احوالی که بر منطقه حاکم است به این ختم می‌شود که بتوانیم در ایران که کانون این اتفاقات است انسان تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.
وی افزود: اگر بتوانیم امثال شهید حججی‌ها را تربیت کنیم، موفق خواهیم بود.
عزیزی اضافه کرد: باید ذهن متوجه اهمیت و تأثیرگذاری مجموعه پر اثر تعلیم و تربیت بکنیم زیرا با وجود اینکه قریب به ۴۰ سال از انقلاب گذشته است این توجه صورت نگرفته است. بسیج باید به آموزش و پرورش کمک کند تا تعلیم و تربیت اسلامی شکل بگیرد، گفت: آموزش و پرورش برای تحول و قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود نیاز به اتفاقات و کمک‌های بسیاری دارد.
وی ادامه داد:‌ دو سال پیش رهبر انقلاب ملاک‌های تربیت نسل انقلابی را نام برد و این نسل باید در آموزش و پرورش تربیت شود.
عزیزی با بیان اینکه اگر بسیج بخواهد کمکی به پیشرفت انقلاب بکند باید توجه به آموزش و پرورش را مدنظر قرار دهد،
وی ادامه داد: دشمن بیش از ما اهمیت این مجموعه را درک کرده و برای آن برنامه‌های مفصل دارد و تهدیدات مختلفی متوجه معلمان و دانش‌آموزان است.
مسئول هماهنگی دبیرخانه بسیج دانش آموزی وفرهنگیان آموزش وپرورش لرستان با اشاره به طمع دشمن به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان بیان داشت:‌این تهدیدات اقتضا می‌کند تا همه توان خود را برای تقویت نهاد تعلیم و تربیت در کشور بسیج کنیم.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه بسیج کمک به دولت و مسئولین اجرایی برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.
عزیزی با بیان اینکه به معلم و شأن و کرامت او کمتر پرداخته شده است، عنوان کرد: منزلت معلم در جامعه به اندازه‌ای که باید باشد، نیست و بسیج فرهنگیان باید دوشادوش مجموعه مدیریتی برای اصلاح نظام و کمک به کسب جایگاه واقعی معلمان در جامعه تلاش کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آفرین ومرحبا برای این مواضع صریح وبدون ریا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.