تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سیدموسی خادمی در جلسه معارفه: تمام توانم را در اختیار «لرستان» قرارمی‌دهم

  • کد خبر : 99822
  • 27 شهریور 1396 - 21:34

به گزارش میرملاس موسی خادمی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه تشکر می کنم از وزیر کشور و آقای روحانی و اعضای هیئت دولت که اعتماد کردند و من را به عنوان استاندار استان بزرگ لرستان انتخاب کردند، اظهار داشت: من لرم اما از این به بعد لرِ لرستان […]

به گزارش میرملاس موسی خادمی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه تشکر می کنم از وزیر کشور و آقای روحانی و اعضای هیئت دولت که اعتماد کردند و من را به عنوان استاندار استان بزرگ لرستان انتخاب کردند، اظهار داشت: من لرم اما از این به بعد لرِ لرستان هستم.

وی با بیان اینکه تمام توان و تجربه ام و هرچه که دارم را در اختیار استان قرار می دهم و مطمئنم با کمک شما کارهای خوب بازوند استاندار سابق لرستان را ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: این استان را از جایگاهی که الان حق اش نیست به جایگاه بالاتر خواهیم رساند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه آماده تعامل، همکاری، شنیدن حرف ها و پیشنهادها و راهکارهای همه هستیم، افزود: درِ اتاق من به روی پیشنهادات و راهکارها باز است.

خادمی با اشاره به اینکه در این راه نیازمند به همکاری امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه لرستان که ذکر خیر شان را شنیده ام و نمایندگان استان هستیم، گفت: عدم استفاده از ظرفیت هایی مثل نمایندگان و امام جمعه ها و نخبگان فکری کفران نعمت است؛ باید از وجود آنها برای بهبود وضعیت رفاهی و اشتغال مردم و توسعه استان استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. ضمن تبریک و آرزوی روز افزون برای استاندار اصلاح طلب نکاتی که در موفقیت ایشان حائز اهمیت می باشد که متا سفانه در مدیریت استاندار سابق مغفول ماند پیشنهاد می شود تیم مدیرتی خود را از حامیان وهمراهان دکتر روحانی که متعهد وملتزم به همراهی می باشند انتخاب کنیدو به جد از افراد نان به نرخ روز خور ودو چهره اعتراض نمائید انتخاب مدیران از سنخ وجنس همان سازمان واداره باشد که خود روندی رو به جلو رقم خواهد زد از رفیق بازی وپارتی بازی واز آوردن اقوام وخویشان وهمکاران قبلی به استان به جد بر حذر باشید در برکناری مدیران احمدی نژاد که دل در گرو فکر ومنش ایشان دارند تعجیل نما ید فرمانداران وبخشدارانی تصیم گیر تصمیم ساز وشجاع واز جنس رای مردم به کار بگمارید امروز وفردا نکنید و استارت وکلید انتصابات را بزنید که در کار خیر احتیاج به هیچ استخاره ای نیست با کمک خدواند وپشتیبانی مردم حاضر در صحنه ان شا ء الله مو فق خواهید شد.

  2. سلام من هم با تمام توانم برای شما لر پیا آرزوی موفقیت دارم .
    بهتر بود تمام توانتان را شمرده و مشخص بفرمایید که چه مقدار از بیکاری مردم لرستان کاهش خواهید داد …

  3. شهرستانی نیست که فریاد نزده باشد …………………………………وحامی و فدایی احمدی نژاد بر کنار نشود اما ………………………………چون معامله گر بود وقحی نکرد وجوب پارتی بازی وبی عدالتهایش خورد برکنار شد امید واریم در مدیریت استاندار جدید جایی برای این گونه مدیران نباشد .

  4. آرام آرام در پی رفتن بازوند از لرستان واستقرار استاندار جدید شنید نیها حاکی است مدیر جدید اصلاح طلب………………………… لرستان معرفی خواهد شد و به قوس خم
    های پیرا مونی مدیر نا توان و ما جراجو وحراست امنیتی وحامی احمدی نژادش پایان خواهد داد وبالتبع مدیران ماند گار احمدی نژاد یکی پس از دیگری عزل و بر کنار خواهند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.