تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

تکمیل طرح چهارخطه الشترخرم آبادیکی ازخواسته های اساسی مردم سلسله است

  • کد خبر : 9992
  • 11 مهر 1391 - 20:32

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ طرح چهار خطه کردن الشتر -خرم آباد یکی از خواسته های اساسی مردم شهرستان سلسله است که خواستار تسریع در این پروژه بزرگ هستند. راه زیر ساخت توسعه محسوب می شود و زیر بنای هر پویش اقتصادی است یکی از راه هایی که نقش مهمی در توسعه شهرستان […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ طرح چهار خطه کردن الشتر -خرم آباد یکی از خواسته های اساسی مردم شهرستان سلسله است که خواستار تسریع در این پروژه بزرگ هستند.

راه زیر ساخت توسعه محسوب می شود و زیر بنای هر پویش اقتصادی است یکی از راه هایی که نقش مهمی در توسعه شهرستان سلسله دارد طرح چهار خطه کردن محور الشتر -خرم آباد است .

افزایش خودروها ، کم عرض بودن جاده و سوانح رانندگی در این محور ارتباطی موجب شد که این محور ارتباطی به راه چهارخطه تبدیل شود که عملیات اجرایی این طرح درسال ۸۱ آغاز شده که هنوز عملیات ساخت آن به بهره برداری نرسیده است .

سرپرست فرمانداری شهرستان سلسله احداث این طرح را یکی از خواسته های مهم این شهرستان عنوان کرد و گفت : عرض کم جاده فعلی و افزایش خودروها موجب شده که این محور جوابگو نباشد و ضرورت تکمیل طرح چهار خطه بیشتر احساس می شود .

‘اردشیر صفاپور’ افزود: طول این محور ۴۵ کیلومتر است که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن آسفالت شده و مابقی در حال اجرا است .

وی، روند اجرایی پروژه را مطلوب خواند و اظهار داشت : در چند ماه اخیر ما شاهد جنب و جوش پیمانکاران مسیر هستیم که نور امید را در دل شهروندان ایجاد کرده است .

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان نیز دراین باره گفت: این طرح در ردیف طرح های ملی مهر ماندگار قرار گرفته که اعتبارات مورد نیاز آن نیز تامین شده است.

‘شهرام ملکی ‘ افزود : برای آنکه این پروژه با نتیجه برسد آن را به قطعات مختلف تقسیم کردیم که هم اکنون محور رباط نمکی تا ایوان دره به طول ۷/۱۱ روکش آسفالت آن باقی مانده است و از روستای ایوان دره تا رودخانه کاکارضا به طول ۷/۱ کیلومتر و کاکارضا تا پلیس راه به طول ۵/۸ کیلومتر در دست ساخت است .

وی همچنین اظهار داشت: از پلیس راه تا فیروزآباد نیز به طول ۲۲ کیلومتر اجرا می شود .

‘ملکی ‘ بیان داشت : این طرح از محورهای پر تردد محسوب می شود که براساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد .

به گفته وی ، این طرح از پروژه های اولویت دار استانی است که با پیگیری های مسوولان استانی و نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اجرایی شد.

وی ادامه داد : با تمام توان سعی داریم با اعتبارات ملی و مهرماندگار این پروژه را به پایان برسانیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اززحمات وپیگیریهای سرپرست محترم فرمانداری سلسله جناب آقای صفاپور وجناب آقای ملکی کمال تقدیر وتشکرراداریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.