تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

بحران آب در کوهدشت و رومشکان به مرز هشدار رسید

  • کد خبر : 99946
  • 02 مهر 1396 - 17:58

عضو کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان لرستان از بحران جدی آب در کوهدشت و رومشکان خبر داد. به گزارشمیرملاس به نقل از همشهری «علی محمدی‌فر» خواستار توجه جدی مردم و مسئولان به مساله بحران آب در این مناطق شد و اظهار کرد: بحران آب در […]

عضو کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان لرستان از بحران جدی آب در کوهدشت و رومشکان خبر داد.

به گزارشمیرملاس به نقل از همشهری «علی محمدی‌فر» خواستار توجه جدی مردم و مسئولان به مساله بحران آب در این مناطق شد و اظهار کرد: بحران آب در کوهدشت و رومشکان جدی است به طوری که در سال‌های اخیر شاهد افت بیش از ۱۲ متری آب‌های زیرزمینی در این مناطق بوده‌ایم.

محمدی‌فر با اشاره به اینکه بیش ۹۰ درصد آب‌های زیرزمینی در این ۲ شهرستان برای مصارف کشاورزی استفاده می‌شود، افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند طی ۱۰ سال آینده تمام سفره‌های آب زیرزمینی شهرهای کوهدشت و رومشکان تمام خواهند شد و ما کوهدشت و رومشکانی نخواهیم داشت.

محمدی‌فر اظهار کرد: بحران آب در کوهدشت و رومشکان از مرز بحران هم گذشته و مسئولان لرستان و صدا و سیما و رسانه‌های جمعی باید با اطلاع رسانی به مردم و چاره‌جویی از طریق کارشناسان و اصلاح کشت در این دو شهرستان به رسالت خود برای جلوگیری از بروز فاجعه خشکسالی در این مناطق عمل کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. کی گفته کوهدشت بحران آّب داره؟؟؟ این شایعه بلاد کفر هستش، اتفاقا خیلی هم آّب دارم….. والا به خدا

  2. کاش مردم قدر آب را می دانستند وصرفه جویی می کردن به علت نا آگاهی کسی به این معضل توجه نمی کند باید فرهنگ مصرف آب را ترویج کرد وآموزش داد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.