تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

دکتر کاییدی : ۴۰ روستای پلدختر از نعمت گاز بهره‎مند می‎شوند

  • کد خبر : 9998
  • 11 مهر 1391 - 22:27

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰ روستای شهرستان پلدختر از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.  کائیدی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی برای شهرستان، اقدامات توسعه‏‌ای بوده که در این راستا و طی چهار سال گذشته اقدامات قابل توجهی صورت گرفته […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰ روستای شهرستان پلدختر از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

 کائیدی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی برای شهرستان، اقدامات توسعه‏‌ای بوده که در این راستا و طی چهار سال گذشته اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

 وی با اشاره به ضرورت بهره‎مند شدن روستائیان از خدمات گسترده بالاخص آب، گاز و… عنوان کرد: علیرغم اینکه شهرستان پلدختر جزء مناطق گرمسیری به حساب می‎‏آید ولی با تلاشهای استاندار، مدیر عامل شرکت گاز و حمایتهای سایر نمایندگان بحث گازرسانی به روستاها در کنار شهرهای شهرستان انجام شده است.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تاکنون ۱۰ روستای شهرستان پلدختر از گاز بهره‏‌مند شده‏‌اند و این امر در حالی صورت گرفته که در سالهای قبل هیچ یک از روستاهای پلدختر از این نعمت برخوردار نبودند.

 نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام تلاشم این است که تا پایان دوره چهار ساله نمایندگی مردم، ۴۰ روستای شهرستان پلدختر از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

 وی گفت: روستائیان نیروی مولد کار و تولید بوده و باید از خدمات رفاهی زیادی برخوردار شوند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. داشتن نعمت گاز حق مسلم وبسیار طبیعی هر ایرانی ست . کار مهمی نکرده اید

  2. دکتر جان تشکر
    همیشه ثابت کردی که توسعه براتون مهمه و از حرف دیگران هرگز مایوس نمی شی بلکه تلاشت بیشتر میشه

  3. سید حمید کاظمی / سی پلدختر لازمی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.