تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

معاونت ابتدایی آموزش و پرورش لرستان: هشتمین جشنواره جابربن حیان با شرکت ۷۹ هزار دانش آموز دوره ابتدایی در حال اجراست

  • کد خبر : 101948
  • 26 دی 1396 - 19:22

به گزارش میرملاس سید احمد علی موسوی نژاد  در جلسه شورای معاونین با اشاره به پوشش ۴۶ درصدی  دانش‌آموزان  دوره ابتدایی در اجرای این جشنواره افزود : از ابتدای آبان ماه کار ثبت نام و آموزش دانش آموزان برای اجرای مراحل چهارگانه این جشنواره آغاز شده است و پروژه های علمی و پژوهشی دانش آموزان […]

به گزارش میرملاس سید احمد علی موسوی نژاد  در جلسه شورای معاونین با اشاره به پوشش ۴۶ درصدی  دانش‌آموزان  دوره ابتدایی در اجرای این جشنواره افزود : از ابتدای آبان ماه کار ثبت نام و آموزش دانش آموزان برای اجرای مراحل چهارگانه این جشنواره آغاز شده است و پروژه های علمی و پژوهشی دانش آموزان پس از بررسی و داوری به مراحل بعدی راه پیدا خواهند کرد .

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان با اشاره به ارسال آثار منتخب به مرحله استانی اضافه کرد: مرحله استانی جشنواره در اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

موسوی نژاد  از برگزاری مرحله کشوری در تابستان ۹۷ خبر داد و گفت: در مرحله نهایی هفت اثر به مرحله کشورای راه پیدا خواهند کرد .

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش لرستان  نقاط قوت این جشنواره را آشنا کردن دانش‌آموزان با علم و فناوری و همچنین نقش‌پذیر کردن دانش‌آموزان در ابعاد مختلف عنوان کردو افزود : این جشنواره باعث شکوفایی استعداد، ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و تقویت روحیه کنجکاوی دانش آموزان می شود .

موسوی نژاد در پایان سخنان خود تاکید کرد : این جشنواره در یک هزارو ۲۰۰آموزشگاه دوره ابتدایی برگزار می شود .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.