تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

استاندار: همدلی و هم‌افزایی دستگاه های اجرایی موجب توسعه لرستان می‌شود

  • کد خبر : 138683
  • 29 تیر 1402 - 8:03

 استاندار لرستان گفت: همدلی و هم‌افزایی دستگاه های اجرایی موجب توسعه و پیشرفت استان در بخش های مختلف می‌شود. به گزارش میرملاس ؛ فرهاد زیویار روز چهارشنبه در نشست شورای اداری لرستان اظهار کرد: مهمترین خصیصه در استان همیاری و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است که این مهم موجب توسعه همه جانبه خواهد شد. وی با […]

 استاندار لرستان گفت: همدلی و هم‌افزایی دستگاه های اجرایی موجب توسعه و پیشرفت استان در بخش های مختلف می‌شود.

به گزارش میرملاس ؛ فرهاد زیویار روز چهارشنبه در نشست شورای اداری لرستان اظهار کرد: مهمترین خصیصه در استان همیاری و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است که این مهم موجب توسعه همه جانبه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات فرهنگی در فصل تابستان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی ضروری می‌باشد تصریح کرد: محرم، ماه قیام و زنده نگه داشتن دین است و باید سرلوحه امور مختلف باشد همچنین توجه به این مراسم تنها مختص مسلمانان نبوده و دیگر ادیان هم قدر ماه عزای حسین بن علی(ع) را می‌دانند.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا در زمان و مکان متوقف نمی‌شود تصریح کرد: تبلیغ و تبیین دین یک وظیفه همگانی است و با شرکت در مراسم مذهبی مقابل توطئه دشمن علیه بانوان ایستادگی خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در ادامه این نشست گفت: اولین و بی‌نظیرترین جشن در روز غدیر بود که بیش از ۱۵۰ هزار شهروند لرستانی در آن حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی اظهار کرد: این امر مختص به ثبت در دستگاه های اجرایی نبود و همه با هر سلیقه ای در این جشن بودند به نحویکه مرزهای جغرافیایی موکب داری را در لرستان تغییر داد و ۲۰ موکب بانوان و ۱۰ موکب جهاد تبیین در این رویداد خدمات ارایه دادند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=138683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.