تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بهره‌برداری از ۱۰۸ واحد کارگاهی کوچک تا هفته دولت در لرستان

  • کد خبر : 140465
  • 24 فروردین 1403 - 22:35

  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: از ۱۰۸ واحد کارگاهی کوچک تا هفته دولت در لرستان با هدف جذب سرمایه‌های خرد و افزایش نرخ مشارکت مردمی و اقتصادی بهره‌برداری خواهد شد. به گزارش میرملاس فرزاد محمدی اظهار کرد: ۳۰ هزار نهال در راستای زیباسازی، حفاظت از محیط زیست و مشارکت در کشت نهال تحت […]

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: از ۱۰۸ واحد کارگاهی کوچک تا هفته دولت در لرستان با هدف جذب سرمایه‌های خرد و افزایش نرخ مشارکت مردمی و اقتصادی بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش میرملاس فرزاد محمدی اظهار کرد: ۳۰ هزار نهال در راستای زیباسازی، حفاظت از محیط زیست و مشارکت در کشت نهال تحت عنوان نهضت فضای سبز تا پایان اردیبهشت ماه در شهرک‌های صنعتی استان کاشته می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه سال گذشته واحد‌های کارگاهی در استان هدفگذاری شد و در این راستا ۱۰۸ واحد کارگاهی در نظر گرفته شد، افزود: پیمانکاران در حال انجام کارند و پیش‌بینی می‌شود این واحد‌ها تا هفته دولت به مرحله بهره‌برداری برسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پیشرفت این پروژه‌ها به‌صورت میانگین بین ۲۰ تا ۲۵ درصد اعلام شده است.

محمدی بیان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بیشترین بهره‌برداری را از واحد‌های کارگاهی داشته باشیم، چون این واحد‌ها با استراتژی خاصی دیده شدند.

وی اظهار کرد: افرادی که در شهرک‌های صنعتی مستقر می‌شوند جزو سرمایه‌گذاران متوسط و بزرگ بودند و سرمایه‌گذاری‌های خرد در شهرک‌های صنعتی جایگاهی نداشتند و فقط زمین در اختیار متقاضیان قرار می‌دادیم، اما با این رویکرد عرصه‌های کوچک و متوسط را در متراژ‌های ۱۵۰ متری به‌صورت کلاف‌بندی و خوشه‌ای در نظر گرفتیم.

او افزود: هدف از ایجاد کارگاه‌های کوچک، جذب سرمایه‌های خرد و افزایش نرخ مشارکت مردمی و اقتصادی است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140465

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.