تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

پویش “نذر خون حسینی” در لرستان آغاز شد

  • کد خبر : 138689
  • 29 تیر 1402 - 8:09

– پویش “نذر خون حسینی” به نیابت از ۶ هزار و ۵۵۲ شهید لرستان همزمان با فرارسیدن ماه محرم در این استان آغاز شد. به گزارش میرملاس ؛  علی سوری مدیرکل انتقال خون لرستان در مراسم آغاز آیین پویش “نذر خون حسینی” اظهار کرد: این پویش تا آخر صفر ادامه خواهد داشت و افراد می‌توانند […]

– پویش “نذر خون حسینی” به نیابت از ۶ هزار و ۵۵۲ شهید لرستان همزمان با فرارسیدن ماه محرم در این استان آغاز شد.

به گزارش میرملاس ؛  علی سوری مدیرکل انتقال خون لرستان در مراسم آغاز آیین پویش “نذر خون حسینی” اظهار کرد: این پویش تا آخر صفر ادامه خواهد داشت و افراد می‌توانند با حضور در مراکز انتقال خون در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: پویش “نذر خون حسینی” با شعار” اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان اباعبدالله حسین (ع)” در لرستان اجرا می شود و با توجه به اهمیت اهدای خون میان بانوان و جوانان، از تمامی آنها دعوت می شود با پیوستن به این پویش علاوه بر ترویج اهدای خون، آغازگر فرهنگی نو باشند.

مدیرکل انتقال خون لرستان با اشاره به در پیش بودن برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان تا پاییز امسال عنوان کرد: از تمامی عزاداران حسینی دعوت می شود به نیابت از شهدای استان تا پایان ماه صفر ۶ هزار و ۵۵۲ واحد خونی را به بیماران نیازمند اهدا نمایند.

سوری با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۲ پایگاه انتقال خون در لرستان فعالیت دارند ادامه داد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی بوده و مختص به زمان خاصی نیست اما با توجه به نوع دوستی مردم، امید می رود جوانان و عزاداران حسینی از این عمل خیر استقبال خوبی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=138689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.