تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

خبر مهم مدیرعامل خیبر برای هواداران/به‌ جای مُسکن زدن ؛ به دنبال طرحی بزرگ هستیم

  • کد خبر : 137352
  • 24 اردیبهشت 1402 - 14:14

احسان ناصر مدیرعامل باشگاه خیبر گفت: بجای مسکن زدن جهت التیام درد کهنه‌ی زیرساختی طرحی جهت تامین نیاز بلندمدت فوتبال لرستان را پیگیری می‌کنیم. به گزارش میرملاس  ؛ احسان‌ناصر مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد در صفحه‌ی شخصی خود در واکنش به انتشار یک خبر (جلسه مسئولان این باشگاه با استانداری لرستان جهت بررسی واگذاری دهکده المپیک […]

احسان ناصر مدیرعامل باشگاه خیبر گفت: بجای مسکن زدن جهت التیام درد کهنه‌ی زیرساختی طرحی جهت تامین نیاز بلندمدت فوتبال لرستان را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش میرملاس  ؛ احسان‌ناصر مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد در صفحه‌ی شخصی خود در واکنش به انتشار یک خبر (جلسه مسئولان این باشگاه با استانداری لرستان جهت بررسی واگذاری دهکده المپیک به باشگاه خیبرخرم‌آباد) نوشت:

دوستان عزیز و هواداران بی‌نظیر خیبر،
در طی روزها و ماه‌های اخیر تمامی عوامل باشگاه خیبر با پرهیز از خبررسانی لحظه‌ای، علی‌رغم میل باطنی در تلاشی بی‌وقفه ضمن تهیه و تدارک تیم در مشهد، به سختی مداوماً و مرتباً در حال رایزنی تهیه طرح تبدیل ، پیشنهادات جرح و تعدیل خواسته‌ها و نیازها منطبق بر استانداردهای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که تغییر در آنها از ید قدرت ما خارج است، بوده و هستیم.

تقریبا هر هفته قریب به ۱۰ ساعت جلسه با اعضای کارگروه‌های مرتبط با تامین و واگذاری اماکن دولتی برقرار بوده که ضمن قدردانی از ایشان و خصوصا دوستان اداره کل ورزش و جوانان (به جهت پیگیری این مسئله و تشکیل جلسات) ، تقریبا بصورت هفتگی حداقل ۷۰نفر/ساعت کار کارشناسی فنی اقتصادی جهت تهیه خوراک جلسات توسط همکاران بنده صورت پذیرفته و در حال انجام است تا همین‌جای کار هم حقیر از همکاری تمامی عوامل و دست اندرکاران محترم دولتی تشکر نموده که با همکاری و همسویی نظرات به نقاط خوبی از نقطه‌ی آغاز برای یک حرکت بزرگ رسیده‌ایم.

تلاش شده است که اینبار بجای مُسکن زدن جهت التیام درد کهنه ی زیرساختی طرحی جهت تأمین نیاز بلندمدت فوتبال لرستان تدارک دیده شود که این طرح بزرگ جهت حصول توافقات اولیه به زمان بیشتری از حد معمول نیاز دارد بلکه نگاه‌ها به هم نزدیک شده و کاری که تاکنون تجربه نشده با کمترین خطای ممکن صورت پذیرد.

امیدوارم ظرف دو سه ماه آینده شاید هم زودتر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کارگروههای واگذاری مرتبط و درنهایت عزم استاندار محترم و معاونین ایشان اخبار خوشی در این خصوص خدمت عزیزان ارایه گردد.

احتمالا از تلاش‌های شبانه روزی بصورت روزانه و تا پاسی از شب صورت گرفته در این خصوص تا اینجای کار بی‌اطلاعید و قطعا پس از سرانجام کار انشالله سرانجام موفق با جزئیات گزارش روند کار به حضور شما خواهد رسید.

و اما پیرو انتشار اخباری طی ساعات گذشته لازم است به اطلاع شما هواداران گرانقدر برسانم بصورت هفتگی و بعضا روزانه پیشنهادات متنوع و جذابی از نظر ،رفاهی زیرساختی و مالی جهت انتقال باشگاه خیبر به دیگر استانها مطرح میگردد همیشه هم اصرار بنده‌ی کمترین در طی جلسات مکرر در جهت ضرورت تأمین زیرساخت‌های لازم و استاندارد برای حضور خیبر در استان همین بوده که حتی ابلاغ برخی از این پیشنهادات به علت کثرت برقراری ،تماس در زمان حضور مدیران باشگاه نزد مقامات ارشد استانی صورت گرفته و خود ایشان نیز به
عینه شاهد بوده‌اند اما ما بر عهدی که بستیم هستیم و خیبر خیبر خرم آباد خواهد ماند.

شخصیت امروزِ خیبر ، قرارگیری در رده‌ی بالایی جدول و حریف سرسخت بودن برای صعود، برد رسانه‌ای کم نظیر، همگی مرهون گره خوردن نام خیبر بنام خرم آباد زیبا و سربلند مزین بودن به حمایت قوم اصیل و متمدن لر، حمایت‌ها و تعصب بی‌نظیر و ارزشمند شما هوادار همیشگی بوده و هست.

قطعا خواسته به حق هواداران خیبر و هدف خود باشگاه نیز پس از ساختارسازی مناسب در همه‌ی ابعاد ، در وهله‌ی اول چیزی جز صعود نبوده و نخواهد بود.

خیبر هنوز هم علی‌رغم برخی کم‌لطفی‌ها با تکیه بر پشتوانه‌ای ستبر و محکمی چون شما، بازیکنان باغیرت و حرفه‌ای، کادرفنی مجرب شانس صعود در فصل جاری را داشته ولی در صورت وقوع هر حادثه‌ی دیگری نیز ، هدف کوتاه‌مدت باشگاه چیزی جز صعود به لیگ برتر نمی‌باشد و در این راستا از هیچ اقدام صحیح و اصولی دریغ نخواهد کرد ، ولو اینکه چند صباحی در غربت به مصاف حریفان رفته ولی قلب خیبر جز با تشویق شما هواداران لرتبار نمی‌تپد.

برخود واجب میدانم از پشتیبانی و حمایت‌های بی‌نظیر مالک محترم و متعصب جناب آقای دکترعبدی، تلاشها و پیگیری‌های سرمربی گرانقدر، همراهی کادر اجرایی فنی و یکایک بازیکنان عزیز نیز تشکر نمایم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=137352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.