تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

۱۷۷ مرکز متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی در لرستان پلمب شد

  • کد خبر : 140461
  • 24 فروردین 1403 - 22:32

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۷۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارای تخلف استان در قالب طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان پلمب شد. به گزارش میرملاس دکتر مریم کوشکی بیان کرد: واحد‌های بهداشت محیط شبکه‌های بهداشت و درمان لرستان در برنامه سلامت نوروزی و رمضان، ۴۳ […]

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۷۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارای تخلف استان در قالب طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان پلمب شد.

به گزارش میرملاس دکتر مریم کوشکی بیان کرد: واحد‌های بهداشت محیط شبکه‌های بهداشت و درمان لرستان در برنامه سلامت نوروزی و رمضان، ۴۳ هزار و ۸۴۳ بازدید نظارتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی این استان انجام دادند.

وی با بیان اینکه ۸۹۱ متصدی تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارای تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند اظهار داشت: همچنین در این راستا بیش از ۳۴ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۹ هزار و ۲۳۳ مورد بازرسی سنجش عوامل محیطی موثر بر سلامت با استفاده از تجهیزات پرتابل در استان انجام شده است ادامه داد: ۳۰۵ مورد نمونه برداری از مواد غذایی در سطح عرضه، انجام و به آزمایشگاه ارسال همچنین ۵۹۷ مورد رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه تخلفات بهداشتی انجام شد.

کوشکی با اشاره به اینکه ۴۷ هزار و ۹۹۴ مورد آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی استان نیز کلرسنجی شده است ادامه داد: همچنین یک هزار و ۸۹۳ مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی آب آشامیدنی در سطح استان صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.