تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

سینما فجر پلدخترآغاز به کار کرد

  • کد خبر : 108972
  • 25 دی 1398 - 7:59

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، غلامرضا محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: سینما فجر این شهرستان پس از وقفه‌ای کوتاه مدت که به دلیل مشکلات به وجود آمده از سیل سال جاری تعطیل شده بود آغاز به کار کرد. غلامرضا محمودی اظهار داشت: […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، غلامرضا محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: سینما فجر این شهرستان پس از وقفه‌ای کوتاه مدت که به دلیل مشکلات به وجود آمده از سیل سال جاری تعطیل شده بود آغاز به کار کرد.

غلامرضا محمودی اظهار داشت: این سینما با اکران فیلم سینمایی سونامی به کارگردانی و نویسندگی میلاد صدر عاملی از روز جمعه هفته جاری فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

او  افزود: مدیریت سینما فجر پلدختر از همه هموطنان فرهنگ دوست درخواست دارد به جهت رونق سینما و توسعه فرهنگی این شهر با حمایت و پشتیبانی خود تنها سینمای پلدختر را حمایت کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر بیان کرد: سینما فجر پلدختر پس ازسال‌ها با پیگیری‌های مسوولان شهرستان به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری رسید و از سینما‌های درجه یک کشور محسوب می‌شود که برای اکران فیلم‌های نمره الف که همزمان در تهران و سایر کلانشهر‌ها اکران می‌شود نیاز حمایت دارد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=108972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.