تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

آزادی ۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد توسط اوقاف لرستان

  • کد خبر : 110582
  • 25 اسفند 1398 - 0:36

حجت‌الاسلام محمد طباطبایی اظهار کرد: در سال‌ جاری ۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به‌همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان آزاد شده‌اند. وی تصریح کرد: کل بدهی این افراد مبلغ پنج میلیارد ریال بوده که با مشارکت اوقاف و امور خیریه، خیران و سازمان اداره‌کل زندان‌ها تأمین شده است. طباطبایی با بیان این‌که یکی‌از […]

حجت‌الاسلام محمد طباطبایی اظهار کرد: در سال‌ جاری ۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به‌همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان آزاد شده‌اند.

وی تصریح کرد: کل بدهی این افراد مبلغ پنج میلیارد ریال بوده که با مشارکت اوقاف و امور خیریه، خیران و سازمان اداره‌کل زندان‌ها تأمین شده است.

طباطبایی با بیان این‌که یکی‌از طرح‌های بسیار خوب اوقاف در کمک به زندانیان، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان بوده است، اضافه کرد: امروز افراد بسیاری در جامعه وجود دارند که به‌علت شرایط بد اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگر به زندان افتاده‌اند و به‌علت ناتوانی از پرداخت جریمه و یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

مدیرکل اوقاف لرستان با بیان این‌که آزادسازی زندانیان از طریق بهره‌گیری از ظرفیت وقف به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: هدف از این کار کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و در سال آینده نیز این طرح ادامه خواهد داشت و خیران می‌توانند در این زمینه با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همکاری کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=110582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.