تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

قدر دانی و تشکر – محمد حسین آزادبخت

  • کد خبر : 19843
  • 04 اسفند 1391 - 15:15

———————————————– قدر دانی وتشکر محمد حسین آزادبخت ———————————————– وظیفه خودم می دانم از مسئولین سایت میرملاس نیوز و از دوست ارجمندم آقای حسین پور به خاطر زحماتی که کشیده اند تا این نمایشگاه مجازی را فراهم کنند سپاسگزار باشم. هنرمند دوست داشتنی آقای حسین پور با پشتکاری ستودنی و ابتکارعرصه ای نو برای ارتباط تنگاتنگ […]

02230 copy

———————————————–

قدر دانی وتشکر

محمد حسین آزادبخت

———————————————–

وظیفه خودم می دانم از مسئولین سایت میرملاس نیوز و از دوست ارجمندم آقای حسین پور به خاطر زحماتی که کشیده اند تا این نمایشگاه مجازی را فراهم کنند سپاسگزار باشم. هنرمند دوست داشتنی آقای حسین پور با پشتکاری ستودنی و ابتکارعرصه ای نو برای ارتباط تنگاتنگ گشوده است تا آنانی که در وادی هنر پرسه می زنند، گذرشان به این ایستگاه مجازی بیفتد و اطراق کنند. این ایستگاه مجازی قطعا تبدیل به پاتوقی برای گفت و گو خواهد شد.مبادله فرهنگ رایجترین کالایی است که دراین گونه پاتوق ها معامله می شود. گفت و گو بده بستانی است داوطلبانه که بازاراین پاتوق ها را گرم می دارد. گفت و گو اولین تعاملی است بین دو انسان که می خواهند جهان پیرامون خود را آنگونه که دریافته اند بیان کنند. تحمل شنیدن حرف مقابل به رسمیت شناختن او به عنوان انسان دیگری است. انسانی که آنگونه که خود می خواهد جهانی را که در آن زندگی می کند، تفسیرکند و من هم  جهانی که هردو در آن زندگی میکنیم که خود می پندارم تفسیر می کنم. من و او هر دو در یک جهان که هر کدام در آن سهم برابر داریم به هم گفت و گو خواهیم کرد.

من بسیارخوش شانس هستم که دوستان اجازه داده اند اولین کسی باشم که بساطم را در این گذرگاه مجازی پهن کنم. افتخار می کنم که در این پاتوق جا خوش کرده ام تا از ابراز محبت دوستان سیراب شوم. از همه عزیزانی که درباره من مطلب نوشته اند و یا کامنت گذاشته اند تک تک سپاسگزار باشم. مخصوصا فرهیخته گانی چون سرکار خانم هنگامه غضنفری و مهندس سپهوند قدردانی می کنم از هنرمند بزرگوار ایرج رحمانپور دوست سالهای خاکستریم علی بالنگ، شاعر واژگان فراموش شده کرم دوستی، فرهیخته فرهنگی فرهاد ابدالی، نمونه ای از شعور ودانایی سیف اله غضنفری، پسرخاله ای دوست داشتنی ام علیرضا و برادرم لطیف و روزنامه نگاری که حضورش در همه عرصه ها رشک برانگیز است. حشمت اله آزادبخت در حدی که در وصف نمی گنجد سپاسگزار باشم. لازم می دانم پیشا پیش ازبسیاری عزیزان که کامنت می گذارند و اظهار نظر نموده اند پوزش بخواهم، چون به خاطر عدم تسلط کامپیوتر و انگشتانم که با صفحه کلید یاغی است، نمی توانم به تک تک مخاطبانم پاسخ بدهم، شاید عدم همسازی هم نسلان من با کامپیوتر درد مشترکی است که بسیاری از ما به آن مبتلا هستیم. بسیاری از هم نسلان باید با حسرت بنشینیم و فقط کامنت ها را بخوانیم و گاهی با همکاری فرد دیگری شاید چیزکی بنویسم.

 

محمد حسین آزادبخت 

———————————————-

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. با درود به مه سین آزادبخت ، هنرمند خلاق و خوش فکر و خوش اخلاق دیارمان.
    بدون شک در کامنتی کوتاه نمی توان عرض ارادت کرد و حق مطلب را به جا آورد. کارنامه ی محمد حسن از نظر فنی و قابلیت به خوبی نشان دهنده ی توانایی های این هنرمند خوش نام و توانای شهرمان است. بی شک آوازه ی کارهای منحصر به فرد و خلاقانه ی مه سین منحصر به جغرافیای کوهدشت، لرستان و حتا ایران نیست و آزادبخت عزیز در خارج از مرزهای میهنمان هم کارهای ماندگاری انجام داده است که مایه ی مباهات همه ماست.
    جدا از مسائل فنی و حرفه ای ماجرا، بزرگ منشی و مهربانی بی حد و حصر مه سین مایه ی فخر است. بارها و بارها شده که وی را دیده ام و سعی کرده ام هر بار چیزی از او بیاموزم. چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی. بسیار خوشحالم که در شهرم افرادی متولد شده اند و زندگی می کنند که مایه ی خوشدلی و بالیدن هستند.
    مه سین ماکت و تندیسی است از بی شمار خصلت های خوب و منحصر به فرد که به نظرم سالیان درااااااازی طول می کشد که شهری و مرز و بومی شخصیتی این چنین به خود ببیند.
    وارستگی این مرد نیک روزگار و محکم و در عین حال سنجیده بودنش همیشه مرا به حیرت وا داشته.

    تندرستی و شادابی روزافزون، در کنار پیروزی و رسیدن به اوج دانایی و توانایی را برای این استاد عزیزم آرزو دارم.

    از علیآقای عزیز هم سپاسگزارم به خاطر شروع حرکتی مثال زدنی و بزرگ.

  2. عرض ادب به خدمت شما استاد گرانقدر بنده صرفا به وظیفه خودم عمل کردم، امیدوارم پاتوق هنری
    تونسته باشی بخش هر چند کوچکی از آثار ارزشمند وماندگار هنری شما را منعکس کرده باشد…
    —————
    مرتضای عزیز ممنون از لطف ات.
    همیشه برقرار باشید.

    • پاینده باشی آقای حسین پور که مارا در شناخن فرهنگ سرزمینمین کمک میکنی…
      درود بر آقای آزادبخت هنرمند باوقار سرزمینم

  3. حس خوبی است
    که در این پاتوق مجازی
    حقیقتا به دور از جنجال و بده بستان های مرسوم بازارها
    هنر و اثر هنری عرضه می شود
    همیشه مانا و برقرار باشید.

  4. ممنون سرویس هنری/ حسین پور
    افرادی مث استاد آزادبخت توی این شهر و استان زیادن که ناشناخته اند هنوز، و با زحمتهای افراد خلاقی مث شما، ما میتونیم اونها رو بهتر بشناسیم و به هنر ذاتیمون بیشتر پی ببریم.

  5. من به نوبه ی خودم بسیارممنون و سپاسگذارم از تمامی کسانی که وقت خود رو صرف ایجاد این محیط مجاز ی بسیار آموزنده کرددند وتشکر ویژه دارم از استادحسین پور گرامی که علی رغم تمامی مشغله های کاری بازهم به فکر هنرمندان شهرمونن..امیدوارم تمامی دوستان، مثل من از این پاتوق نهایت استفاده رو ببرن…

    روزی روزگاری اهالی یه دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند, در روز موعود همه مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند و تنها یه پسر بچه با خودش چتر آورده بود و این یعنی ایمان

  6. سلام استاد؛ شما همچون گوهری درخشان باعث روشنایی شهرمان هستی؛شهری که اصالتش را اکنون از شما و امثال شما میگیرد.با افتخار به شما تعظیم میکنم.و آنچه که از شما خوانده ام همه ی آنچیزی نیست که شما از آن سرشاری بلکه فقط ذره ای بود که دوستان روشنفکر آن را به پهنای میرملاس کشیدند.همیشه بمانید 

  7. سلام و عرض ادب استاد / تبریک می گویم

  8. درود بر اندیشه استاد آزادبخت….

  9. مرد خستگی ناپذیری است جناب آزادبخت همیشه سربلند باشی

  10. جناب آقای آزادبخت بدون شک نام ویاد شما هنرمند محبوب در حافظه فرهنگ وهنر این سرزمین به یادگار خواهد ماند.طول عمر باعزت همراه باسلامتی وسربلندی رابرایتانآرذو دارم.

  11. باسپاس از هنرمند گرامی جناب آقای حسین پور که با ابتکار خویش گامی موثردرمعرفی چهره های فرهیخته شهر هنر مند پرورمان کوهدشت بر داشته اند. امید که سالیان سال شاهد شکفتن غنچه خلاقیت های نهفته هنری ایشان باشیم.

    • با سلام و عرض ادب به خدمت شما آقای شاکرم عبدی پور
      از حسن نیت شما نسبت به این کوچک سپاس گذارم.. من هم برای
      شما عزیز آرزوی سلامتی، شاد بودن دارم.
      —————————————————————-
      از لیلا و نوشین و sahra هم بابت نگاهشون ممنونم.
      برقرار باشید.

      [پاسخ]

  12. استاد متشکریم

  13. گاهی هنرمندان بزرگ دربرهه ای از زندگیشان مورد بی مهری وعدم شناخت جامعه قرار می گیرند اما بدون تردید بعد ها شرایطی پیش می آید که جامعه گوهر های ارزشمند خود را بشناسد وارج بنهد ; من فکر می کنم که در باره آقای محمد حسین آزادبخت این فضا در حال ایجاد شدن است.البته همت دوستان فرهیخته ای مانند آقای حسین پور و سایرین بسیار تاثیر گذار است

  14. سلام محمد حسین عزیزم / یک روز صبح به شوق دیدنت لنگان لنگان بناری قلعه را آمدم دالان به دالان / مال و مال گشتم همه جا بودی ردپاهایت رد دست هایت نفست همه جا بود / شانه به شانه ام می آمدی عبور م میدادی از گردنه های سخت و دورها را نزدیک می کردی اما افسوس که قامت رعنای با من آشنایت را ندیدم / بهارت پرگل .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.