کد خبر : 24410
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 389 بازدید

گرد و غبار سفر احمدی نژاد به لرستان را لغو کرد!

    چهارمین سفر استانی هیات دولت به لرستان به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد . به گزارش میرملاس ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور ضمن تشکر صمیمانه از مردم خونگرم و صمیمی استان لرستان برای آمادگی جهت استقبال از خدمتگزاران خود اعلام کرد […]

IMAGE634346818672656250
 
 
چهارمین سفر استانی هیات دولت به لرستان به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد .

به گزارش میرملاس ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور ضمن تشکر صمیمانه از مردم خونگرم و صمیمی استان لرستان برای آمادگی جهت استقبال از خدمتگزاران خود اعلام کرد که این سفر در اولین فرصت مناسب و به زودی صورت خواهد گرفت.

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

علي فرخ نژاد در گفته :

فضاي لرستان از آمدن احمدي نژاد هم حالش بهم خورد.

[پاسخ]

دليل لغو سفر احمدي نژاد بدي آب و هوا نبود . آمادگي هزاران نفر از نيروهاي انقلاب و پيرو خط امام و رهبري براي برخورد و دادن شعار عليه جريان انحرافي و مشايي در ميدان امام خرم آباد علت لغو سفر بود . اي كاش مشايي و احمدي نژاد مي آمدند و …

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۳:۱۱:

جدی میگی حسسسسسسسسسسسسسن؟

[پاسخ]

آقاي احمدي نژاد
لازم نكرده به لرستان بيايي . بهتر است در اين چند روز آخر يك خورده به فكر بازار باشي
ميوه ، روغن ، كره و …

[پاسخ]

صادق پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۷:۱۸:

لک زاده مشکل ما از روغن و قند و چای گذشته .
مشکل ما سیاسیه و لابی های پشت صحنه – ما همه چی رو بخشیدیم به لقاشون

[پاسخ]

درد را از هر طرف نوشتم دردشد

[پاسخ]

همون بهتر که نیومد اب و هوا هم از این متنفره

[پاسخ]

باسلام
خبر کاملا درسته….
ای کاش با اومدنش متوجه نداشتن محبوبیت گذشته خودش می شد و می فهمید که مردم دیگه اونو نمی خوان…..

[پاسخ]

شايد شنيده جو استان غبار آلوده جرات اومدن نداشته؟ البته اومدن يا نيومدن ايشون هم فرقي نداره! بياد و 4 تا آمار خطي من درآوردي بده كه چي؟ ما كه خودمون ميدونيم و مي بينيم!!!

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹:

دمت گرم

[پاسخ]

احمدی نزاد بهترین رییس جمهور ایران بوده است علی رغم خرابکاریهای اخیرش نباید زحمات شبانه روزیش را نادیده بگیریم ای کاش مردم لرستان علاوه بر جریان انحرافی متوجه خطر هاشمی هم که اصل انحراف و فتنه است هم بودند

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۱۸:

خوش به حال آدمهاي ساده

[پاسخ]

امرایی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۳:

درود برشما ….

[پاسخ]

اشکان پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۹:

اقای بهرام خان
چی دارید میگید!!!!! خطر هاشمی یعنی چی؟؟؟؟ عزیز دل برادر کسانی که حضور هاشمی رو خطر میدونن که منافعشون به خطر میوفته!! حضور هاشمی یعنی کسانی باید مدیر باشند که با تدبیر باشن یعنی کسایی که منافع ملی و گروهی رو در نظر میگیرن نه منافع شخصی!!! اگر از افرادی هستی که بی تدبیر عمل کردی و منافع شخصیتو اولویت همه کارهات قرار دادی حق داری که از امدن هاشمی نگران باشی و مثل سایر افراد همفکرت دست به تخریب اقای هاشمی بزنی.

[پاسخ]

سیاب پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۰:

اگر هاشمی فتنه گر است چرا در مجمع تشخیص مصلحت چکار میکند؟

[پاسخ]

سیاب پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۲:

اگر هاشمی فتنه گر است ، در مجمع تشخیص مصلحت چکار میکند ؟ ای خفتگان بیدار شوید ایران دارد از دست میرود. کاری به اصلاح طلب و اصول گرا نداریم.

[پاسخ]

بداق پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۱۲:

بله ما جمعی از مردم ساده لوح ایران بدینوسیله از زحمات شبانه روزی ایشان تشکر میکنیم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۱۰:

حاصل زحمات شبانه روزي ايشان :
سقوط فاحش ارزش پول ملي
گراني افسارگسيخته و تورم ضد توليد
حجم انبوه واردات چيني
تفريح و گردش و پرچم چرخاني و تبليغ براي ” هوسيره ” به اسم سفرهاي استاني
انزواي روزافزون ايران در سياست خارجي و انسجام بخشي به كشورهاي مخالف ايران
بازهم بگم بگم ؟!

[پاسخ]