تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

گزارش تصویری از هنرمندان شبکه دو (تپلی و قلقلی )در کوهدشت

  • کد خبر : 5560
  • 27 خرداد 1391 - 1:25

                              عکاس : بیات آزادبخت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس : بیات آزادبخت

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۳
  1. درود و خسته نباشید به دوست خوبم ، بیات عزیز به خاطر پوشش فرهنگی این رویداد قشنگ و عکس های زیبایش

  2. باسلام و خسته نباشید به آقای آزادبخت.این صف طولانی برای جقلی مقلی نشانه نداشتن هیچگونه تفریح و سرگرمی در این شهر است که مردم اینگونه صف کشیده اند که بلکه اوقا تشون را یه جوری بگذرانند . امیدواریم که مسولین فکری به حال اوقات فراغت این مردم بکنند.

  3. با سلام و خسته نباشید ، ما بودیم یک استخر ه با هزار دعا و توسل آماده به کار شد و صد بار افتتاح ، با اون شیب تند که هرکی پاش لیز میخورد اگه شنا بلد نبود فاتحه ، که اونم هشت روز بیشتر دوام نیاورد و تازه مسئولین فهمیدن وای عجب پیمانکار متقلبی که کارش حتی خونه سازی هم نبوده چه برسه به استخر ، تورو خدا اگه میشه به این فرهنگ و ارشاد بگین بجای استخر و پارک و قلیون همین دعوتها را انجام بده

  4. تشکر از پوشش خبری مناسب – ای کاش این جشن در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار میشد تا احترام مهمانان وهمشهریان حفط میشد این هم از بی برنامگی …………….شاید من بدبینم ……….

    • اینجوری که بعضی ………..هجوم بردن اون جلو اگه ارشاد برگزار می شد چی می شد!؟فکر کن!………………………..

  5. افرین افرین

  6. سلام برای این مراسمات شرایط سنی به نظر بنده لازم بود مثلا ۳تا ۱۰سال همراه والدین نه ۱۷ -۱۸ساله های که دیدید در آخر مراسم با پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی در گیر شدند و باعث تعجب تپلی و قلقلی شد البته برای خودمون عادی بود

  7. ای کوهدشت؛ کی درست خواهی شد؟! ها؟! کی؟؟؟

    • وقتی که مردمش بخوان فرهنگ های غلط و بی معنی رو کنار بزارن!خود شما چقدرنقش داری؟؟؟!

      • فکر کنم کوهدشت زندگی نمی کنی….

        • من الان کوهدشت نیستم ولی تازه مهاجرت کردم. مریم گفته نقشی داشتم در فرهنگ کوهدشت؟ جوابش رو از فرهنگ کوهدشت میشه درآورد! من به اندازه توان خودم (ده سال: از ۱۹ سالگی تا ۲۹ سالگی: اوج جوانی!) (ضمنا تاکید می کنم به اندازه توان و سواد ناچیزم ) کار کردم و نقش داشتم ولی هیچ نقشینه ای ازش در نیومد! کار کردن روی فرهنگ کوهدشت نیاز به بسترهای وسیع، عناصر فرهنگی گسترده و زیاد، سیستم اداری و آموزشی مناسب و غیره و نیز کار گروهی(همراه با یکدلی) داره و متاسفانه ما جمعی بودیم که هیچوقت نتونستیم اونجوری که دوست بودیم، در کارها با هم کنار بیایم. شخص خاصی رو هم مقصر نمی دونم. مقصر “همه” بود.. (تاکید می کنم در حوزه کار اختلاف نظر داشتیم و الان هم دوستی هامون همچنان پابرجاست)
          گفتم نتیجه نداد چون کوهدشت از پایه و اساس مشکل داره: فروید در تعریف فرهنگ میگه: ساختار کلی فرهنگ تشکیل شده از دو بخش مهمه: زیر ساخت و روساخت. وقتی زیرساخت نباشه طبیعتاً هرچقدر روساخت بذاری بلافاصله فرومی ریزه. وقتی هم زیرساخت باشه ولی روساخت نباشه، زیرساختها در معرض فرسایش قرار می گیرن.
          کوهدشت اصلاً زیرساخت نداره! مثل کوره ای می مونه که یه زمانی شهری در اون شکل گرفته (دیالوگی از لئونارئو دی کاپریو در فیلم دار و دسته های نیویورکی)
          خیلی زمان می بره کوهدشت به یک فرهنگ واحد و مشخص و سالم برسه.. (البته تعاریف از فرهنگ سالم متفاوته که اینجا منظور من همون فرهنگ مورد قبول جوامع مدنی و امروزیه)
          تنها نقطه نورانی امیدی که دیده میشه حضور افرادی مثل شما و بقیه اندیشمندان، صاحب نظران و منتقدین شهرمون در فضای مجازیه (متاسفانه شرایط کوهدشت جوریه که هیچوقت نمیشه همه افراد صاحب نظر و منتقد و نویسنده و… رو در یک جا جمع کرد و به صورت عملی و سازماندهی شده بر روی فرهنگ کار کرد).
          اگرچه حضور این افراد در فضای مجازی تاثیر زیادی بر عامه مردم نمی ذاره اما این دلخوشی رو میده که

          “کسی هست”

          کسی که باید باشه..

      • شما کلاً عهد کردی نظر بدی!؟
        نظرم ندی اتفاقی نمی افته. قول میدم.

  8. باور کنید این مردم درست شدنی نیستند هر وقت صحبت از قانون و شهروند میشه همین مردم بهت می خندند از آقای قلقلی و فلفلی به خاطر اینکه دل این بچه ها(پیر و پاتارها)رو شاد کردند متشکرم

  9. سلام قلقلی من تو رو با مجری می دیدم…یه توپ میخوام قلقلی به زنم زمین هوا بره نمیدونی تا کجا میره من این توپ نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ ورزشی داد…سلام بابا به من گفتی درس تو بخون قبول شدی یه دوچرخه می خریم ؟قبول شدم دوچرخه سوار شدم با پول کارگری کردم……….بابالیم ای لاو یو…فیس بوک+

  10. سلام در خواست تایید مدیر سایت برای نمایش متن نظز سایرین ….+

  11. سلام در خواست تایید مدیر سایت برای نمایش متن نظر سایرین ….+

  12. سلام ادرس برای قلقلی:گچساران پاتق استار شن فرفری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.