تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

یک پیشنهاد: تجلیل از شخصیت مقاوم و متعهد «انقلاب و اصلاحات»

  • کد خبر : 91909
  • 12 آذر 1395 - 15:51

حمزه فیضی پور/ میرملاس: یک پیشنهاد تجلیل از شخصیت مقاوم و متعهد «انقلاب و اصلاحات»  بهزاد نبوی؛  با حضور همه ی شخصیت ها، احزاب و گروه های هم فکر اصلاح طلب در تهران. با توجه به اینکه بدنه ی اصلاح طلبان چند سالی است که از نظریات جناب مهندس نبوی (به هر دلیل از جمله کهولت سن […]

0-16

حمزه فیضی پور/ میرملاس: یک پیشنهاد
تجلیل از شخصیت مقاوم و متعهد «انقلاب و اصلاحات»  بهزاد نبوی؛  با حضور همه ی شخصیت ها، احزاب و گروه های هم فکر اصلاح طلب در تهران.
با توجه به اینکه بدنه ی اصلاح طلبان چند سالی است که از نظریات جناب مهندس نبوی (به هر دلیل از جمله کهولت سن و….) محروم شده است و در میانه ی حضور افراد جوان و پر انرژی اصلاح طلب شاید بین نسل حاضر و این شخصیت محبوب از حیث ارتباط رو درو یا ارتباط در رسانه ها «خلاء عدم حضور» مشاهده می شود به نظر می آید دوستداران و کسانیکه معتقد به «تکریم بزرگان اصلاحات» هستند و توانایی زمینه سازی برای برگزاری یک کنگره سراسری با هدف «باز خوانی افکار نبوی ها» هستند به عرصه بیایند و برگزاری این چنین مراسمی را با کسب مجوز از سوی وزارت کشور دولت تدبیر و امید پیگیری نمایند.
پیشنهاد دیگر دراین راستا: با هدف تشویق متنفذین و موثران اصلاح طلب به بر گزاری این کنگره، همه ی گروه هایی که به نام اصلاحات در فضای مجازی و تلگرام فعالیت دارند برای چند روز پروفایل خود را با عکس بهزاد نبوی تعریف کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام مگه بهزاد نبوی کیه برا خود شیرینی نباشه این حرفا

  2. مطمئنم داری میسوزی از اظهارنظر اساتیدی چون آقای فیضی درخصوص مسائل سیاسی/چون این حرفا از درده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.