تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

اعتراضی به عملکرد «اسماعیل دوستی» در انتخابات مجلس سال قبل/ آزاده باشید و بگویید که اشتباه کرده اید

  • کد خبر : 93114
  • 11 دی 1395 - 12:04

سینا قلندری/ میرملاس: دست مزن! چشم، ببستم دو دست راه مرو! چشم، دو پایم شکست حرف مزن! قطع نمودم سخن نطق مکن! چشم ببستم دهن… (سیداشرف الدین) این شعر البته دنباله هم دارد که خودتان می توانید پیدا کنید. این روزها بر خلاف آن شعر قدیمی هر بار بر لب جوی مینشینیم تا گذر عمر […]

photo_2016-12-31_11-56-06

سینا قلندری/ میرملاس:

دست مزن! چشم، ببستم دو دست
راه مرو! چشم، دو پایم شکست
حرف مزن! قطع نمودم سخن
نطق مکن! چشم ببستم دهن…
(سیداشرف الدین)
این شعر البته دنباله هم دارد که خودتان می توانید پیدا کنید. این روزها بر خلاف آن شعر قدیمی هر بار بر لب جوی مینشینیم تا گذر عمر ببینیم، بری تازه از باغ سیاست روز بر آب می گذرد و حالمان دگرگون می شود. صداها در سرمان می پیچد و خنده مان می گیرد بر آنکه خودمان بودیم، در وقت انتخابات!
مبارک است. مبارک کودکی نورسیده بر دامان مادر سیاست روز کشور. نقل بیفشانیم و می در ساغر کنیم که فرزند فرخنده ای چون «جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی» پا به عرصه سیاست روز کشور نهاده است و قرار است پرچمدار مردمان عاشق انقلاب این سرزمین باشد. شرط ادب بود که اول این ورود فرخنده را گرامی بداریم و سپس به باقی قصه بپردازیم.
و اما راویان اخبار و شکر دهنان عرصه پیغام چنین روایت کرده اند که پیش از ما نمایندگان بزرگوار شهر هلهله کنان و پای کوبان به استقبال این طفل نو رسیده رفته اند.
نگاهی به اعضا و تشکیل دهندگان این جبهه نشان می دهد، وزنه اصولگرایی در این جبهه سنگین خواهد بود. جبهه ای که خود را متعلق به جریان اصول گرایی می داند. حال سوال این است. برادر ارزشی استان جناب ملکشاهی نیز دفاع تمام قد خود از این جبهه را اعلام نموده اند و ما را انگشت گزان بر جای نهاده که مگر دیروز در بوق و کرنا نبود که ایشان حامی دولت است و فردا روز چنین کنند و چنان کنند؟
مگر برادر بزرگمان بزرگوار اسماعیل دوستی، پیش از انتخابات خود را شهید اثبات اعتدالگرا بودن ایشان نکردند؟ پس چه شد آن شعارهای اصلاح طلبانه که برای تغییر آماده ایم و سخن های روان که بر اعتدال پای می فشاریم. ما بر لب جوی انگشت حیرت گزان می نگریم که چگونه است که بزرگان ما، در فصلی چنین نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری آتی از سویی به سویی می روند و ناله ای از سنگی نخیزد؟
اگر حزب و جناح لباس است که به راحتی از تن در می آورید، بگویید که ما نیز پیراهن اصلاح طلبی خویش برکنده راه صحرا گیریم که در این دیر خراب آباد سوزی بدتر از هزار رنگی پیران ره نیست. در آغاز زمستان ایستاده ایم اما این زمستان نیز می رود و ما می مانیم و روسیاهی زغال هایمان. اکنون که به قوت کلام و موی سپیدتان ناصره ای را به خلق الله قالب کردید و آنکه ما میدانستیم چیست و کیست را به قیمت یک عمر تلاشتان در اثبات اصلاح طلبی به مجلس فرستادید، حداقل آزاده باشید و بگویید که اشتباه کرده اید.

%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c
امکان ندارد بتوان در استانی که بینش سیاسی جزئی لاینفک از زندگی مردمانش است، اینگونه دوگانه عمل کرد و انتظار داشت بار دیگر مورد اعتماد قرار گرفت. روی سخن به بزرگان و زعمای قوم است که پیراهن هزار رنگ ملمع از تن در آورده و ماهیت خود را آشکار کنند. حداقل یک بار در چشمهای ما حقیقت را بگویند که اینچنین در حیرت نمانیم که مگر می شود؟ که مگر امکان دارد آدمی که عمری آبرویی را به زحمت و شرافت به دست آورده است، به داوی این چنین شوخ ببازد؟
این سخن نه از روی رقابت که از حقیقت رفاقت و برادری است. بزرگوارم! برادر اسماعیل دوستی اکنون زمان آن رسیده که باز گردید و چهره در چهره مردم شهر بگویید که این راه که نشان دادید به ترکستان بود و این کس نه آن شهسوار شیرین بود که در انتخابات برای پشت سر گذاشتن رقیبی از جنس مردم در کار رفت. شاید که به مدد آن خون دلها که شما برای همدل کردن مردم استان و در پرچمداری اصلاح طلبی در استان چشیده اید، بار دیگر اعتبار از دست رفته را باز یابید و این بار مردم استان به چشم برادری دلسوز به شما بنگرند…..

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 89در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸۹
  1. آقای عزیز خجالت بکشید با این متن نپخته تون آبرو از دست رفته اعتماد از دست رفته این حرفا یعنی چی؟شما خودتونو جای آقای دوستی بزارید میدونید بینشون چی گذشته که اینطور فاصله افتاده؟با برداشتی که شما دارید همه ما چون به روحانی اصولگرا رای دادیم آبرومون رفته!درسته؟

    • با سلام دوست عزیز آقای روحانی کاملا اصلاح طلب هستند نه اصول گرا.واقع بین باشید آقای دوستی در حق خودشون و مردم بد کردن

  2. همه اصلاح طلبا هم میگن ما نیروی انقلابیم چیزی غیر از اینه؟

  3. آقای دوستی به دنبال اهداف خودشه . اشتباهی در کار نیست . حمایت از ملکشاهی خواست و نیت درونی آقای دوستی است.

  4. سینا جان خودت میدونی خیلی دوست دارم ولی کاش این مطلب رو نمینوشتی چون به قول دوستمون همه ماها جز نیروهای انقلاب هستیم.پس زیاد سخت نگیرید….بزارید مردمان این شهر به اندازه کافی مشکلات دارن کاش با اینگونه مطالب بر گرفتاریهاشون اضافه نکنیم چون چیز مهمی نیست….ممنون از سایت میرملاس

  5. من دور قبل به روحانی رای دادم با عملکرد ضعیف این انحصار طلبان که اموزش وپرورش را به…….. کشاندند ………………………..جای برای رای دادن نمی بینم ،تو هم نگارنده متن بالا خجالت بکش در گناه نابخشودنی این انحصار طلبان شریکی ،انتخابات تمام شده ما ارامش می خواهیم کار می خواهیم امنیت می خواهم ………..

  6. دوستی جایگاهی در بین اصلاح طلبان طرهان نخواهد داشت

  7. واقعا برای سایت میرملاس متاسفم که این متن خام و نپخته رو منتشر کرده.

    • ببخشید دقیقا منظورت از ناپختگی چیه؟ واقعا دست مریزاد به علم سینا قلندری که اینچنین زیبا کلمات رو کتار هم گذاشته. جایی از مطلب گفته “به داوی اینچنین شوخ ببازد” داوی یعنی قماری که بر سر تیراندازی میکنند و شوخ اینجا معنی گستاخ رو میده واقعا لذت بردم کاری به اسماعیل دوستی یا ملکشاهی و بقیه ندارم فقط لذت میبرم از نوع نوشتن و سواد این آقا، اما در کل مخالف تخریب شخصیت آقای دوستی هستم چون آقای دوستی برای استان یک وزنه است نباید سبکش کرد

  8. ..باووه سینا یه بینه موشنه قی دوما گرگ /.

  9. دوستی را اصلاح طلب نمیدانیم ودقیقا با هم هماهنگ هستند وشاید بر اساس مقتضیات زمان همه چیز عوض شود

  10. آقای روحانی چرا درانتخابات از الهیاروی ملکشاهی حمایت کرد؟؟؟؟؟چرا ازاصلاح طلبان کوهدشت حمایت نکرد؟؟؟؟پس یعنی طیف اصلاح طلب که به روحانی رای دادان اشتباه کردن؟؟؟؟؟برادر احساسی مطلب ننویسید.باتشکر

  11. عرض شود
    نقد با توهین متفاوت است.
    ………..در اینکه آقا سینا یه نیروی اصلاح طلب فعال وبانیت پاک هستن شکی نیست اما بنده به عنوان عضوی از خانواده اصلاحات کوهدشت هرگونه سخنی که بوی توهین یاتهمت یاتفرقه بدهد برعلیه سران اصلاح طلبان کوهدشت آقایان اسفندیارپور دوستی ومومنی مخالفم ونمیپسندم.ما باید مراقب زبان وقلم خودباشیم درهرروزنامه یا سایت یارسانه یا فضای مجازی تخریب این ۳نفر کاری ست غلط وبیهوده ومخالف شادکن.

  12. دوستی یک انسان …………………. است و دیگر هیچ

  13. جناب اقای قلندری ………… درس عبرت نگرفتی حالا میای نیروی های ارزشی مثل اقای دوستی رو تخریب میکنی فکر نمیکنی شما و کسانی که بانی این تخریب ها هستن در حد اقای دوستی نیستین برید خجالت بکشید شما هنوز دهنت بوی شیر میدهد

    • آقای دوستی با علم به اینکه آقای ملکشاهی کیه و برای دستیابی به هدفش از او حمایت کرد. وگرنه اگه به خاطر اختلافش با دیگر بزرگان اصلاح طلب بود میتونست تصمییمی غیر از این بگیره.مثلآ از یه اصلاح طلب دیگه حمایت کنه یا اصلا بدون از کسی مخالفتش را با اونا اعلام کنه. اما مطمئنا آقای دوستی هنوز خوشحاله چون با آقای ملکشاهی به خواسته های شیرین زندگیش میرسه.

  14. دوستی آگه اصلاح طلب بود ک از ……………. حمایت نمیکرد با وجود انسان بزرگوار و اصلاح طلبی اصیل به نام محمد آزادبخت

  15. درود بر قلندری و طایفه دراویش ک ………. دوستی رو نخوردن و جانانه پای آرمان اصلاحات ثابت قدم موندن احسنت

  16. افسوس و صد افسوس دوستی یار و دوست قدیمی خود چون محمد آزادبخت و کنار زد به خاطر چی؟!

  17. درود بر سینا قلندری اصلاح طلب اصیل

  18. درود بر محمد آزادبخت رییس ستاد اسبق دوستی ک خوب جوابشو داد

  19. غیرت یعنی مومنی شرف یعنی اسفندیاری عشق یعنی آزادبخت نفرت یعنی………..و………

  20. زنده یاد اصلاحات و ننگ بر منفعت طلبان

  21. من فقط دلم واسه مظلومیت آزادبخت میسوزه که در حقش جفا شد ولی خدا بزرگه

  22. از این بازهای جناجی بیرون بیاورید به دامن ولایت پناه ببرید تا غصه ها کمتر شود و آرامش سیاسی در گفتار نمایان شود…

  23. کاش آقای قلندری کمتر سیاست و ادبیات خود ساخته خود را با هم مخلوط می کرد و اجازه می داد هم خودش قد بکشد و هم درس و مشقش بهتر شود و هم از کلاس اول سیاست که دروغ و تهمت است کمی آگاه تر شود آنگاه به فکر خط و نشان کشیدن برای امثال آقای دوستی باشد.و به قول خودت خوب {سری به سیفا ببر}.

  24. جناب سینا جان گمان کنم یادت رفته در دور پیشین چنان اقیانوس اقیانوس می کردی که نزدیک بود کوهدشت را آب ببرد؟ خدا وکیلی اگر جناب ملکشاهی پست کوچگی بهت می داد باز این چنین مقاله می نوشتی یا باز اقیانوس اقیانوست بود؟ خدا وکیلی راست و حسینیشو بگو.
    با این حساب مرد حسابی این تویی ک باید معذرت بخوای . یادت رفته برای ملکشاهی شبنامه می نوشتید و شعار درست می کردید؟؟؟؟؟؟/

    • برادر چرا نا حساب میگید؟ در انتخابات مجلس نهم ما هیچ کاندیدی نداشتیم حتی خود آقای آزادبخت هم از ملکشاهی حمایت کردند و خانه به خانه برای ملکشاهی تبلیغ کردن اما در انتخابات گذشته اصلاح‌طلبان شهرستان کوهدشت ککاندیدای خودشون رو داشتند و هیچ شکی در اصلاح‌طلبی محمد آزادبخت نبود پس آقای دوستی و امثال سینا قلندری حق داشتن از ملکشاهی حمایت کنند و ملکشاهی هم در آن شرایط خفقان سیاسی خیلی به اصلاح‌طلب های شهرستان خدمت کرد نمونه اش چندین مدیر اصلاح‌طلب بود که در ادارات مدیر شدن، و اینکه ملکشاهی برای این آقا کار پیدا نکرده از بدشانسی این آقا نیست بلکه بد اقبالی اونهاست که الان یک مخالف با این سطح سواد و این قلم شیوا و رسا و نترس و شجاع بلای جونشون شده ضمنا از ضعف این آقایان هست که نتونستن امثال سینا رو جذب کنند و این اشتباه الان ثمره اش اینجا به بار نشسته و الان در جواب جوانانی مثل سینا عاجزند

  25. به خدا یک معلم نمیتونه از حقوق یک شهر دفاع کنه

    • این قاضی شما ۵ ساله نماینده مجلس هست دوس دارم یه گام مثبت ازش بشنوم؟؟؟ هیچ کاری که نکرد آبروی …………………….. و……………..و حتی ……………………….هم رفت با اون انتخابات پر حاشیه اش.برادر عزیز اقای ازادبخت لیاقت وزارت هم دارد همه شما هم خوب میدانید که او چه نخبه ای است حتی در مصاحبه اقای دوستی اقای ازادبخت را یک نخبه و سرمایه برای لرستان می دانستند مگر شهید رجایی معلم نبود.پس به خود بیایید و به یاران اصلاحات و ازادبخت بپیوندید

    • پس یک‌قاضی میتونه از حقوق شهرش دفاع بکنه قاضی چه به سیاست ولی۲۰۰تا از نمایندگان همه معلم هستن پس ما بی شماریم وبغیراز محمد آزادبخد کسی دیگه رابه نمایندگی قبول نداریم

  26. عجله نکنید . حامی اصلی روحانی هستن شخص نماینده . درج کن میر خلاص

  27. آقای دوستی خیلی ……….از این نوشته ها و حرفهاست که اظهار پشیمانی کنند ولی بنده برای کسانی ناراحتم که با طناب فرسوده آقای دوستی به ته چاه جهالت رفتند و اکنون دستشان به جایی بند نیست

  28. سلام همین نگاه های افراطی و ترویجشان سبب عفب ماندگی شهرستان شده ما اگه حذبی به همه کانون های خدمت نگاه نمی کردیم امروز این جایگاه و وضعیت کوهدشت نبود البته این نگرش مخصوص یک جناح نیست متاسفانه اپیدمی شده قابل توجه همه دوستان جبهه مردمی انقلاب اسلامی با کنار گذاشتن تعصب و نگاه حذبی اغاز بکار کرده و از نیروهای اصیل انقلابی فارق از نگاه حذبی پا به عرصه گذاشته و مردم با دیدن این نگاه استقبال کردند و در کنارشان نخبگان به عرصه امده اند الحمدلله موجی اغاز شده که با خاله زنک بازی و توهین و افراطی گری خاموش نخواهد شد موفق و پیروز باشید

  29. از آقای دوستی خواهش میکنم جوابیه صادر نکنن. قرار نیست هرکسی برای خودنمایی قلم دست بگیرد و به یکی از رجال شهرستان بتازد تا با گرفتن جواب برای خودش اسم و رسمی دستوپا کند.

  30. واقعا آقای دوستی آبروی اصلاحات واصلاح طلب واصولگرا وپایداری چی و… را برد.اصلا معلوم نیست ایشون کدوم طرفی اند

  31. ای سینا خان قلندری کمی سوادت را واملا وانشایت راارتقا بده ازبدبختی این شهر است امثال شما قلم بدست بگیرد ویانوشته ای راکپی کرده وبه بزرگانی چون دوستی بتازد ( یه نهاته)

  32. درود بر قلم زیبا و واقع نویستان.حق مطلب رو درست ادا کردین.زنده باد بزرگمردان واقعی و با شرف اصلاحات.زنده باد آزادبخت مرد مظلوم و شجاع طرهان بزرگ و یاران باوفایش

  33. درود وصد درود برقلم پرمعنیتان برادران بیاییداسم اقای دوستی رابرای همیشه از ذهن خود پاک کنیم

  34. با سلام . روزی بود روزگاری یکی رفت سینه سپر جلو مامور ساواک بخاطر اسلام و آزادی و ولایت جونشو داد یکی رفت جبهه پلاکشم جا گذاشت که موقع شهادت اسمشم ندونن نکنه که ریا بشه یکی با زخم همون روزا موند تو خونه بدون کوچکترین مواجب و توجهیی شیمیایی بود ترکشم تو بدنش داشت بچش نرفت امتیاز جانبازی بگیره گفت نکنه ریا بشه اما امروز یکی با ۳هزار میلیارد رفت کسی هم نگفت چرا یکی دیگه با پول نفت مردم واسه خودش تو کشورای همسایه بانک زد یکی دیگه حقوقشو گرفت دید صفرشاش ۲۰ رقمه اندازه حقوق تمام کارگرا و رفتگرا و معلمل و نظامیا و سربازای یک مملکت بره تو جیب یک نفر مردمش برن تو قبرا بخوابن که امثال این آقایون زجر نکشیده که انقلاب این ملتو به مسخره گرفتن تو رفاه باشن بچه هاشون در کشورای اروپایی خوش بگذرونن واقعا کجایند مردان بی ادعا . آقایان قبل از اینکه ملت خروش کنند خوتان را اصلاح کنید . والسلام.

  35. یکی نیست باین غلام قلندری سابق بگه خودت چرا دورقبل باهاش بودی این دورهم که اوایل بودی وقتی ۴لیتری بنزین که پرش آب کرده بوده خوب یادته چرانمیگی چون بهت باج ندادن نرفتی مث اینکه اونوری ها خوب بهت میرسن در آخر شاه غلام مبارکت بو ای دوس تازه

    • یه سوال از شما دارم! شما از همون طایفه ای نیستید که زمان انتخابات جلوی ماشینای مردم رو گرفتن و به هتاکی پرداختند؟ و سنگ پراکنی ها کردند تا قوم بزرگ لر را با فرهنگ عجیبشان مزحکه ی سایر اقوام کنند؟ به راستی شما چرا در تلاشید با نشان دادند عقب افتادگی فر هنگیتان با آبروی مردم عزیز رومشگان بازی کنید جناب آقای سوری بیشتر از اینکه شعور سیاسی ات را نشان بدهی فرهنگ چاله میدانی ات را برجسته کردی

  36. شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل

    کجا دانند حال ما سبکباران ساحل‌ها

    همه کارم ز خود کامی به بدنامی کشید آخر

    نهان کی ماند آن رازی کز او سازند محفل‌ها
    دوستان، سبکباران ساحل ها در کاخ های امن خویش آرمیده اند در این اندیشه که بار دگر از این طوفان بپاخواسته توهین و هتک حرمت که گریبانگیر مردم شهرمان گشته چون موج سواران بهره برده و به جایگاهی رفیع تر از منصب و ثروت دست یابند. بیایید بدون تعصب به آراء خود، به قضاوت بنشینیم تا دگر بار هیمه آتش قدرت طلبی این افراد نشویم. نمایندگانی که بجای احقاق حق مردم این دیار فقط به دنبال عزل و نصب افراد هستند، درمانگر دردهای اجتماع نیستند بلکه خود بر پیکرش زخم می زنند. اگردر این سالها بجای یافتن مقصراز اردوگاه مقابل، سطح مطالبات اجتماعی خویش را بالا برده و در انتخابات بجای پیروی از سازوکارهای انتخاباتی موجود که امتحان خود راپس داده و ناکارآمدی خویش را به اثبات رسانده اند در افزایش خرد جمعی و فرهنگ مطالبه گری(البته مطالبات اجتماعی که فرد در سایه آنان از حداقل حقوق اجتماعی خود برخوردار می گردد نه مطالبات شخصی) می کوشیدیم حال حرکت قهقرایی شهرمان دست کم به سکون تبدیل شده بود و در مباحثی اینچنین اینگونه بر هم نتاخته و بجای نقد مبتنی بر ادب و احترام دست بدامان جدل نبودیم. امید که روزی فرهیختگان دیارم در یک اردوگاه فکری طبیب آلام اجتماعی شهرمان باشند.

    • سینا جان کار شما به جا وقابل تقدیر است بعضی ها هنوز نمی خواهند حقیقت را قبول کنند این متن را باید انقدر انتشار داد تا مردم خاءنین رابشناسند ودفع دیگر جرات خیانت به مردم رانداشته باشند درود برسینا

  37. اقای قلندری عزیز داغمون رو تازه کردی داداش
    این افراد منفعت و طلب دورو هستند
    از مطلبتون سپاس گذاریم و امیدوارم معدود افرادی که با این دو ادم منافق و ریا کاری که در کوهدشت اصولگرا و در پایتخت اصلاح طلب هستند به اشتباه خود پی ببرند و اجازه ندهند که این افراد مجدد زمامدار جنایت و خیانت در شهرستان محروممان باشند

  38. در کوهدشت اصولگرا متاسفم که چند سال برای این …………….. به نرخ روز خور تاف کردیم

  39. جناب آقای فرزاد سوری عزیز
    متاسفانه افرادی مث جنابعالی این شهر رو به بیراه میکشید .نه اینکه آدم مهمی باشی هاااا بلکه خودتون رو سر کا میذارید.تو این شهر ما هر آدمی که طرفدار یه کاندید باشه خودشو فردی سیاسی جا میده.در صورتیکه معنی کلمه سیاست رو اصلا نمیدونه.
    برو ادبیات نوشتاری خودتو تقویت بکن بعدش کامنت بذار.بذار کامنتی که میذاری معنا و مفهوم داشته باشه.میتونی کامنت توهین آمیز هم بذاری ولی توهینی که میذاری جلوه سیاسی داشته باشه

  40. درود بر قلم زیبای جناب قلندری بسیار زیبا بود.
    جناب دوستی همچون……… گرد شیرینی اند.درود بر مظهر پاکی و عدالت جناب ازادبخت

  41. برادر سینا قلندری به نظرم وقت آن رسیده باشد که آقای دوستی و آن تعداد اصلاح طلب انگشت شمار… از مردم به خاطر خطای استراتژیکشون در انتخابات ۷اسفند ۹۴ عذرخواهی کرده و به آغوش گرم اصلاح طلبان واقعی برگردند
    گرچه بخشش جفایی که کردند سخت است

  42. همه آنهایی که با اسم مستعار به اعلام نظر در مورد مطلب به جا و به موقع سینا قلندری به طرزی آشکار و مهندسی؛ دوستان خود را در این راستا مدیریت میکنید اگر شهامت اظهار نظر دارید و اگر اینها نظر واقعی بخشی از جامعه میباشد پس چرا ناشیانه و دزدمعابانه اظهار نظر میکنید و بر قلم زیبای سینا میتازید…

    • آنها شما لی متن نظر دارید دوما چه لزومی داره که خودمونو معرفی کنیم نقد کردیم جواب بده

  43. ازموده راازمودن خطاست

  44. میرملاس لطفا حداقل خودت متون رو قبل چاپ بررسی کن

  45. آقای قلندری خیلی خوشحالم ازاینکه شب وروز نداری ازشکستی که شمارااینچنین دیوانه کرده، نزدیک به یک سال است که شکست ا نتخابات امان را ازشماگرفته، میخواهیدباقلم فرسایی کمی به خود آرامش دهید ولی آرامش بی آرامش، من به شما توصیه میکنم به جای این توصیه هابه یک دکتراعصاب وروان مراجعه کرده وخودرادرمان کنیدوگرنه مابایدبیاییم( همدان ملاقات)

  46. اولا اینکه انسان جایز الخطاست همه می دونیم که سینا دور اول با ملکشاهی بود دلیلش هم این بود که ملکشاهی مثل هندوانه سربسته ای بود که سینا روی اون شرط بست اما وقتی به ذات ………………در جبهه پشت سرش پی پرد ضمن استغفار به دامن اصلاح طلبان برگشت . اگر متن رو خونده باشی ایشون به عنوان یک نادم از همراهی با ملکشاهی در دور اول از آقای دوستی هم همین درخواست رو دارن که تا دیر نشده به دامان اصلاح طلبان واقعی برگردند.

  47. ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست
    عرض خود می بری و زحمت ما می داری…..

  48. آقای مثلا فرهنگی از توهین شما پیداشت به شما بیشتر زور اومده که سینا داره ماهیت واقعیتون رو نشون میده، کاش به جای توهین و ادبیات چاله میدانی که به کار بردی کمی تحلیل سیاسی داشتی. من افتخار می کنم که همشهری با سوادی با این بینش سیاسی دارم

  49. آقای دوستی به اصلاحات پشت کرد خدایی هست که اینطور جوابشو داد

  50. سینا جان سلام
    اندر حکایت ” هردوانه ”
    آیا می توان درتهران با اصولگرایان بود و در طرهان ساز اصلاح طلبی کوک کرد ؟ یا بالعکس در طرهان شعار اصول گرای زد و در تهران با گرین کارت اصلاح طلبی تردد کرد و بهتر و بیشتر منتفع شد ؟!
    به یکی گفتند خربزه را می خواهی میل کنی یا هندوانه ؟ پاسخ داد : هردووانه !!(با میل و خواهش نفس نمی توان کاری کرد اگر بروجود نفس فقط ” فجور ” الهام شود)
    بله ! شدنی است وگرنه ضرب المثلها در ادبیات محلی از اعراب نمی داشتند و بازار تاریخ و وقایع نگاری کساد می شد ! یکی بر نعل زدن ، یکی بر میخ !…….. اگر هدف وسیله را توجیه کند آنگاه باید زیست اخلاقی از ماکیاول “اخلاق سیاست ” الگو بگیرد . اگر اعتدال را فقط و فقط سازگاری با شرایط عارض بر خود معنا کردیم آنگاه ” نفاق سیاسی ” بازارش داغ خواهد بود . اگر باندها حاکم باشند و احزاب واقعی وجودشان به رسمیت شناخته نشود آنگاه باید جشن تولد شبه گروه های سیاسی را از یک آبستن ” اتفاقی ” آنهم نارسش ، به وقت ” انتخاباتی ” به نظاره نشست . البته این اتفاق میمنی است تا بدانیم زیگزاگی گول زدن مردم ، در جای به اشارت ” آفتاب آمد دلیل آفتاب ” به عریانی هر چه تمام تر باید خود را بنمایاند ، این اتفاق گذشته ی نزدیک را با ” اوصافی که بر آن رفت…!!” به وضوح اثبات نمود. ( آن مظلوم دست بسته مغلوب را بگوی / تا چشم بر قضاء کند و صبر بر وفاء …………. کاین دست بسته را بگشایند عاقبت / وآن گشاده دست را ببندند برقضاء . سیاست توام با اخلاقم را آرزوست ! (آنطور که افلاطون می گفت) . هرچند معتقدم برهمراهی اصول گرایان و وحدتشان نباید ایراد وارد کرد و باید به آنان به خاطر حرکت به سمت یکرنگیشان در مواضع سیاسی تبریک گفت. درد و نگرانی ازناحیه فرصت طلبانی است که دو لبه قیچی گونه (در هردو طیف سیاسی) با هویتهای متعدد و متنوع فقط و فقط در پی جاه ومقام اند و مردم را نردبان تحقق خواسته های شخصی خود کرده اند و از هیچ مرام و منطق یکرنگی و صداقت سیاسی برخوردار نیستند ، مردم را درقالب دسته بندیهای سیاسی ملعبه ی فزون خواهی خویش قرار داده وبا ایجاد تقابل های دوتای و درگیرهای ” دو گروهی ” درپشت پرده چون دسته ی قیچی در تصاحب همه چیز متحد عمل می کنند . آنجا که پای منافع هست مردم را می خواهند و به هنگام تکیه بر صندلیهای فریبنده به مردم پشت می کنند ، به قول سعدی علیه الرحمه بسان پارسایانی هستند که روی در مخلوق ، پشت به قبله می خوانند نماز!!

  51. سلام دوستان،به نظر من آقای دوستی اصلاح طلب شناسنامه داری است،صرف حمایت از آقای ملکشاهی که علت آن هم دعواهای سیاسی در سطح شهرستان می باشد،نمی تواند پرونده آقای دوستی را زیر سوال ببرد،به نظر شما چرا آقای سوری برای آقای ملکشاهی سخنرانی کرد،مگر علت آن نبود که هنگامی که آقای سوری کاندید شد،آقای مومن هم به صحنه آمد و باعث پیروزی آقای امامی رادشد.آقایان آقای دوستی در شورای شهر تهران حرف های خودش را زده و برای همه ثابت است که چه شخصیتی دارد،حمایت از آقای ملکشاهی توسط آقای دوستی به نظر من دعوای خانوادگی است و ربطی به سایت های کلان ندارد.

  52. اولا اصلاح طلبان پیروز شدن و شکستی در کار نیست دوما چی ملکشاهی ب تو میرسه مدیریت ی مدرسه واسه ماهی سیصد تمن شرافت انسان چیزی است که با پول نمیشه عوضش کرد سوما آگه صد بار دیگه به ۷ اسفند برگردیم شک نکن ب ملکشاهی رای نخواهیم داد ما پای آرمان خود ثابت قدمیم زنده یاد اصلاحات زنده یاد محمد ازادبخت فرج مومنی و استاد اخلاق اسفندیاری و ننگ بر منفعت طلبان

  53. برای همه واضح است که جناب دوستی از اول تاکنون دنبال چه بوده وهست اخر پیشه پدری گم نماو

  54. بعضی ها هم از توبره میخورن هم از آخور و جدیدا از مراتع بیت المال هم می چرند…..

  55. سلام به همگی
    به همه ثابت شد اقای دوستی فرصت طلب است
    در بین اصلاح طلبان جایگاهی ندارد
    برای جوانان شهرم متاسفم که بخاطر همچین اشخاصی در موقع انتخابات چه کارهایی دور از انسانیت انجام میدهند که این فرصت طلبان را به قدرت برسانند

  56. یک مطلب ناشیانه،ارزوی در دل مانده ، ،خام ،ناپخته ،ناشی از سرشکستگی ،سرشار ازتوهم وحقد ،حیف این سایت این متنو انتشار داده،فکر کنم نگارنده خیلی خیلی سرکاریه ,جوجه جان با حلوا حلوا دهانت شیرین کن ،

  57. کسانی آرامش ندارند ک رای مردم را غارت کردن

  58. اقای فرهنگی .امیدوارم شما فرهنگی نباشی .این چه نحوه گامنت گذاشتن است. کسانی باید برن همدان که اعتماد مردم را در ۷ اسفند لگد مال کردن همانهایی که بمب صوتی منفجر کردن و ساعت ۱۱ صبح انتخابات برکزار کردن و خودشان را ……..بس کنید. مطمئن باش ملکشاهی هیچ کاری برا شما نمی کنه.

  59. این خودکار چسبیده به پیشانیت منو کشته. کاش دوستان ارجمندی که گفته اند قلم زیبا توضیح میدادند که چطور و کجای این قلم زیباست؟ بنده به عنوان یک معلم ادبیات عمیقا نوشته رو خوندم و جمله زیبایی ندیدم. نویسنده خیلی زور زده جمله های ادبی بنگارد اما خراب کرده و نوشته اش را مصنوعی کرده. اهل قلم بسیاری داریم که در مطبوعات لرستان قلم میزنند و مخاطب از خوندن مطالبشان سرشار لذت میشود چون نوشتن با وجودشان عجین شده. بهتر بود آقای قلندی داغ دلش را خیلی ساده می نوشت. اما از لحاظ …….. دوستی به اصلاح طلبان که محرز است و این آقا روسیاه تاریخ سیاست کوهدشت باقی می ماند اما خدا کند نوشته قلندری از سر درد و اعتقادش بوده باشد نه غرض شخصی.درضمن انتخابات از ذهن مردم رفته بود و ملکشاهی وقت است دوره اش به پایان برسد و این نوشته مال امروز نیست. اجازه دهید این مردم زندگی اشان را بکنند و کمتر زخمشان را تازه کنید. انتخابات چیزی بود که گذشت و به عقب برگشتن کار انسان های عاقل و فرهیخته نیست. به فکر آینده این مردم باشید. تا کی باید به روی هم شمشیر بکشیم. به خدا همه یکی هستند از ملکشاهی گرفته تا امامی تا قبادی و دوستی . کدام یک کاری برای کوهدشت انجام داده اند بغیر از جناح بازی و تعویض روسا و کارمندان؟ بس کنید.

  60. قومی متفکرند اندر ره دین

    قومی به گمان فتاده در راه یقین

    میترسم از آن روز که برآید بانگی

    کی بیخبران راه نه آنست و نه این

    بخاطر خدا به فکر این مردم بدبخت باشید کم دو دستگی و تفرقه بین مردم بندازید همه باید یکی باشیم که این –

    دسته و آن دسته معنی ندارد مردم گرسنه اند . از قهر خدا بترسید

  61. افسوس و صد افسوس که آقای دوستی از ملکشاهی حمایت کرد اونم این چنین حمایتی
    با نگارنده صد در صد موافقم

  62. به فرهنگی
    شما واقعا فرهنگی هستی یا آقای ملکشاهی قولی به شما داده است که فرهنگیتان کند!!!!!!!!!!!!!!!!!
    فساد از آن زمان زمان شروع شد که امثال شما فرهنگی شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  63. خیرخواه در یکشنبه ۱۲ دی , ۱۳۹۵ گفته :

    ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست
    عرض خود می بری و زحمت ما می داری…..

    به نظرم دوستمون از بی سوادا جبهه پایداری باشند.

    عرصه سیمرغ

  64. اقایان خواهش میکنم این طوری در مورد اقای دوستی صحبت نکنید ایشان در بین اصلاح طلبان البته بزرگان اصلاحات جایگاه ویژه ای دارند
    و مایه افتخار لرستان بخصوص کوهدشت هستند در رابطه با سیل سال گذشته که سه نفر جان باختند اقای دوستی از طریق شهرداری تهران چه کمکی به شهرداری کوهدشت و به مردم کوهدشت که از این امکانات استفاده میکنند کرد ایا کسانیکه ایشان را تخریب میکنند یه قدم کوچکی را برای خدمت به این مردم رنجدیده بر داشته اند از خشم خدا بترسید و کمی بفکر مردم باشید.

  65. دوستان باور کنید ما طایفه دراویش با دوستی همراه نیستیم موید حرفم انتخابات ۷ اسفند بود ک حامی آزادبخت بودیم

  66. خداوند از سر تقصیر افرادی که به قبر پدر بزرگوار آقای دوستی بی احترامی کردن بگذره واقعا حرکت زشت و غیر قابل بخششی بود واقعا همه مردم چه موافق و چه مخلف دوستی ناراحت شدن ولی بنظرم آقای دوستی بعد آون اتفاق نباید از ملکشاهی حمایت میکرد یکی از دوستان ک طرفدار آقای آزادبخت بود ب من گفت دوستی تمام نیرو های کوهدشتی شاغل در شهرداری تهران رو ۱ روز قبل اتتحابات آورده کوهدشت جهت سر صندوقی واسه ملکشاهی و ضربه به اصلاحات

  67. ………… =منفعت طلبی

  68. من دوستی رو نخواهن بخشید چون شاهد بودم محمد ازادبخت واسه برد دوستی چ تلاشی کردن ما همسایه آزادبخت هستیم آن زمان یادم میاد بالای یک ماه ایشون رو ندیدم چن روز بعد انتخابات وقتی دیدمش گفتم برادر آزادبخت پیدات نیست ایشون جواب دادن سعید جان واسه آرمان های انقلاب و امام تلاش کردم خدا را شکر که تلاشم به ثمر نشست هر چند خانواده اذیت شدن حالا دوستی جواب آون خوبی ها رو با خانه گردی سخنرانی تالار گرفتن و….ک همه میدونیم واسه شکست آزادبخت کردن آیا اصلاح طلبان همچین آدمی رو میتونن ببخشن؟ ی ضرب المثل لکی هست که میگه تا قیر سفید میشه ما دلمان با دوستی صاف نمیشه. . زمستان میرود و رو سیاهی آن واسه زغال میماند.

  69. درود بر قلم زیبایت سینا جان لذت بردیم.اقای دوستی باید هر چه زود تر به خود بیاید.گرچه ما او را هرگز نمی بخشیم.زخم انتخابات ۷ اسفند باید با خون خود نوشت و بر دیوار قلبت هک کرد.اما فرصت طلبان نان به نرخ روز خور باید بدانند اگر به ۷ اسفند برگردیم و نتیجه همین شود ما به محمد آزادبخت رای خواهیم داد.محمد ازادبخت نماد یک انسان کامل است.محمد آزادبخت توانست بزرگترین نیرو ی محرکه عظیم ستادی را در تاریخ انقلاب طرهان به وجود آورد.ما همچنان حامی مظهر پاکی و اخلاق و صبر محمد آزادبخت هستیم

  70. درود بر قلم زیبای جناب قلندری بسیار زیبا بود.
    جناب دوستی همچون………………….گرد شیرینی اند.درود بر مظهر پاکی و عدالت جناب ازادبخت

  71. درود بر محمد آزادبخت نماینده واقعی مردم کوهدشت

  72. جناب مرادپور طوری گفته ای دوستی از بزرگانه که انگار جداندرجد خان کوهدشت بوده اند. دوستی بنده خدا نه ………………………..داره نه حرف زدن و فقط پول داره اون هم مشخصه از راه حقوق اداری به ……………………….و خدا اعلمه از کجا جمع شده. درضمن پول داره واسه خودش داره بزرگ من یکی که نیست. و ایشان رو باور کنید عددی به حساب نمیارم. چرا که بزرگ معنی خاص خودش رو داره و نمی شود به هر حاجی پولداری گفت بزرگ.

  73. همه عزیزانی که کامنت گذاشن وهمچنین اقای قلندری اگر کمی به واقعیات اطرافمون نگاه کنند وقدری بیندیشند به حقایق جالب توجهی دست پیدامیکنند.همه اقایان سیاسی کوهدشتی را نگاه کنید بدون استثنا اوضاع مالی روبراه-فرزندان مشغول کار- درامدها واقتصاد زندگیشان کوک و به مرفه نشینان بی دردی مبدل شده اند که هرازگاه و بطورخاص درایام انتخابات اینجاپیدایشان شده ومیان مامردم موشی میدوانند ومیروند سر کاروکاسبیشان؟؟!!!! این وسط کلاهی گشاد سر ما وشما امثال سیناخان بیکار میرود که به راحتی نمیتوانیم ازسر برداریم. پس کی خسارت دیده؟؟؟کی سوء سابقه کیفری پیداکرده؟! اعصاب کی خورد شده؟؟کی از زندگی عقب افتاده ؟؟ پس چه بهتر که افسار سیاست بی پدرومادر را دراین مملکت باید رهاکرد و عطایش را به لقایش بخشید….؟!!!!!

  74. چرا نظر منو نزدی میرملاس جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  75. باز بوی انتخابات آمد و این همشهری های عزیزم که به تکاپو افتادند، چرا درس عبرت نمی گیرین شما ؟

    چرا از یه سوراخ ده بار گزیده میشید چرا؟

    موقع دانایی همه ما علامه دهر هستیم بیایید به خاطر بچه هاتون دست از قوم و قبیله گرایی بردارید بیایید واقع بین باشید وضعیت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و معیشتی خودتونو نگاه کنید و بعد بیایید از کسی حمایت کنید
    زندگی و ویلاهاوو پنت هاوس های نمایندگانتان در تهران و شمال و زمینهای آنهارو توی شمال و شمال شرق تهران که ندیده اید بچه های انها رو که ندید ه اید نه اصلا تو مخییله هاشون نمی گنجه که از حق این مردم و پول بیت المال هستش که خونه ۴ پارکینگه توی بالای شهر تهران دارند که اصلا با حقوق کارمتدی و رئیس بودن به دست نمیاد ای مردم باشرف به خودتان بیاین هوشیار یاشید اصولگرا و یا اصلاح طلب سر وته یک کرباسند تا ما و شما رو مشغول کنند و این……..

  76. به نظر بنده در روزگار کنونی دم زدن از تعصب و پایداری به حزب و گروه شبیه یک رویا است.
    حالا که هر روز شاهد بروز خبری از اختلاس ها و دزدی ها و حقوق های آنچنانی هستیم دیگر حرف از پایبندی به اخلاق و قانون و فلان و فلان بی خود است.
    آقای قلندری عزیز خیلی شیوا بیان فرمودند. ولی ما که از پشت پرده خبر نداریم هزاران هزار زد و بند صورت میگیرد.
    در دوره قبل جناب ملکشاهی از نبود یک مهره اصلاح طلب همانند بلای که جناب رئیس جمهور روحانی سر مردم آوردند استفاده کردند.
    حال در این دوره اصلاحات فهمید چه کلاه گشادی سرش رفته به دنبال احقاق حق خود بود.
    جناب دوستی هم به عنوان پرچم دار حمایت از ملکشاهی حال در این وسط چه منفعتی برایش داشته ما نمیدانیم چوب حراج به گذشته خود زده و در این بین با اصلاح طلبان و رفقای غار خود دچار تضاد منافع شدند.
    و در این جاست که این تضاد منافع چه بر سر این مردم از همه جا بی خبر نمیاره.
    فرد حاضر میشه واسه اینکه منافعش به خطر نیفته مردم را به جان مردم بیندازد و میشود همان حکایت تفرقه بینداز و حکومت کن.
    جناب دوستی خیلی صریح برای همه اعلام داشتند که هدفشان از این تغییر مسیر چیست؟؟؟؟؟؟؟؟

  77. بازهم انتخابات و دعواهای پوچ فرارسیدم، این دوستان بهتره دو کلمه در مورد مشکلات شهر بنویسند شاید اثرگذار باشد …. کوهدشت،شهری سیاستزده…. افسوس افسوس و هزار افسوس به خاطر این همه جنجال همشهری آن عزیزم در مورد مسائلی که تکراری و بیفایده هستند… ۱۵ ساله ساکن خوزستان و کارمند سازمانی اداری-سیاسی هستم بخدا همکارانم به اندازه ۱۰ درصد حتی مردم عادی کوهدشت مشاجره سیاسی ندارند…

  78. جناب مرادی پیشه پدری دوستی ……..که نبوده؟

  79. با سلام خدمت مدیر سایت واقعا متاسفم که مطلب بنده رو نزدی انتظار نداشتم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.