تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

حمایت فرماندار بروجرد از خبرنگاران/ اصحاب رسانه جزو نخبگان فکری به شمار می‎روند

  • کد خبر : 93889
  • 29 دی 1395 - 9:12

علی کورانی‌فر عصر دیروز در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان در حمایتی قاطع از فعالیت اصحاب رسانه و خبرنگاران در این شهرستان و با هدف پایان دادن به برخی مباحث مطرح شده در خصوص عدم حضور خبرنگاران در برخی جلسات شهرستانی گفت: اصحاب رسانه جزو نخبگان فکری به شمار می‎روند. وی با اشاره به […]

photo_2016-11-07_13-38-50

علی کورانی‌فر عصر دیروز در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان در حمایتی قاطع از فعالیت اصحاب رسانه و خبرنگاران در این شهرستان و با هدف پایان دادن به برخی مباحث مطرح شده در خصوص عدم حضور خبرنگاران در برخی جلسات شهرستانی گفت: اصحاب رسانه جزو نخبگان فکری به شمار می‎روند.

وی با اشاره به اینکه توسعه بدون علم و فناوری اتفاق نمی‎افتد، تاکید کرد: دوره اثرگذاری رسانه‎ها هیچ‌گاه به پایان نمی‎رسد، به عبارت بهتر فعالان این عرصه می‎توانند، مسیر توسعه را کوتاه و زمینه دستیابی به آن را هر چه بهتر فراهم کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در حوزه‎های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، سلامت، مشکلات واحدهای صنعتی و کشاورزی می‎توان با بهره‎گیری از ظرفیت رسانه‎ها زمینه را برای حرکت رو به جلو فراهم و مهیا کرد.

کورانی‎فر با تاکید بر اینکه رسانه‎های فعال در شهرستان بروجرد همواره پای کار بوده و پیوند پیوسته‎ای دارند، عنوان کرد: در هیچ جلسه‎ای نباید بگوییم که خبرنگاران حضور نداشته باشند، مگر در جلساتی که مطابق قانون منع شده است.

وی با تذکر به مدیران دستگاه‎های اجرایی بروجرد ادامه داد: بر این اساس در جریان برگزاری جلسات نباید بگوییم که خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‎ای حضور نداشته باشند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه‎های اجرایی این شهرستان باید تعامل با فعالان عرصه خبر و اطلاع‎رسانی و استفاده از این ظرفیت عظیم را در دستور کار خود قرار دهند.

کورانی‎فر با اشاره به اینکه خبرنگاران در مصالح عمومی همواره پای کار هستند، اظهار کرد: از سویی نباید این نکته را از نظر دور داشت که خبرنگاران فعال در رسانه‎های شهرستان بروجرد یاران سست پیوندی نبوده و همواره پیوند پیوسته‎ای با مجموعه ادارات دارند.

وی خاطرنشان کرد: از سویی رسانه‎ها نیز باید با ایفای نقش کمکی در مسائل کلان و اساسی و پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‎‏ای و جزیی سهم خود را در تقویت روحیه امید در بین اقشار مردم ایفا کنند.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه رسانه‎ها باید نقدهای منصفانه‎ای داشته باشند، عنوان کرد: بر این اساس منافع این شهرستان باید به عنوان اولویت اصلی همواره مد نظر قرار گیرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فقط اصحاب رسانه همسو با خودتان نخبه هستند یا همه؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.