تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

با انتخاب دوباره دکتر روحانی روند عقلانیت برای رسیدن به آزادی، آرامش، امنیت و پیشرفت ادامه خواهد داشت

  • کد خبر : 97601
  • 31 اردیبهشت 1396 - 12:58

خیراله خیرایی/ میرملاس: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند. احزاب ۲۳ خیز و خسرو باش و پیداکن دم اردیبهشت تا کنیم این ملک را زیبنده چون خرم بهشت ملت شریف و نجیب و همیشه در صحنه ی ایران! […]

خیراله خیرایی/ میرملاس:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند.

احزاب ۲۳

خیز و خسرو باش و پیداکن دم اردیبهشت
تا کنیم این ملک را زیبنده چون خرم بهشت

ملت شریف و نجیب و همیشه در صحنه ی ایران! بار دیگر حماسه آفریدید و با مشارکت گسترده ی خود پرچم انقلاب اسلامی بر روی قله ی افتخار نصب کردید. و با انتخاب دوباره دکتر روحانی خواستار ادامه ی روند عقلانیت برای رسیدن به آزادی، آرامش، امنیت و پیشرفت بیشتر شدید.

هوای اردیبهشت ۹۶ روحانی است، مردم ایران بار دیگر در امتداد انقلاب اسلامی و دوم خرداد و خرداد ٩٢ بار دیگر به اصلاحات و اعتدال و حرکت در جهت مردمسالاری دینی رای دادند .

رای ٢٣.۵ میلیونی دکتر حسن روحانی (پنج میلیون از دور اول بیشتر) معنا های عمیقی داشت، از تمامی آحاد مردم بزرگوار و فهیم که حماسهاردیبهشت را آفریدند تشکر می کنیم. و از دولتمردان خواستاریم که این اعتماد را قدر بداند و در جهت رفع نواقص و مشکلات به خصوص مشکلات آموزش و پرورش قدم بردارند. و از رقبا می خواهیم رقابت را کنار بگذارند و به جای رقابت با دولت،به کشور کمک کنند و با انتقاد های سازنده راهگشای مسیر آینده ی کشور باشند.

و از تمامی فرهنگیان فرهیخته که در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و رای به دکتر حسن روحانی در لرستان کوشیدند و مخصوصاً آن عده از این فرهنگیانی که در روند برگزاری استانداری و فرمانداری را یاری دادند، کمال تشکر را داریم.

بار دیگر پیروزی دکتر روحانی را به پیشگاه ملت بزرگوار و مقام معظم رهبری تبریک عرض می کنیم و به تمامی دوستانی که در جهت مشارکت گسترده ی مردم در انتخابات تلاش کردند و به تمامی رقبای دیروز و رفقای امروز، خسته نباشید عرض می کنیم.

*رئیس ستاد فرهنگیان دکتر روحانی در لرستان

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.