تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

اصلانی: معضل نیروی مازاد در شهرداری‌ها/ اعضای شوراها باهم همدل باشند

  • کد خبر : 101471
  • 25 آذر 1396 - 20:47

به گزارش میرملاس به نقل از مهر محمد اصلانی در مراسم معرفی شهردار جدید الشتر در سخنانی با تأکید ضرورت اجرای طرح‌های عمران شهری با نحو درست و فنی اظهار داشت: باید در این راستا طرح تفصیلی شهر الشتر تهیه و تدوین شود. وی با تأکید بر ضرورت رعایت کاربری‌های مختلف در اجرای پروژه‌های عمران […]

به گزارش میرملاس به نقل از مهر محمد اصلانی در مراسم معرفی شهردار جدید الشتر در سخنانی با تأکید ضرورت اجرای طرح‌های عمران شهری با نحو درست و فنی اظهار داشت: باید در این راستا طرح تفصیلی شهر الشتر تهیه و تدوین شود.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت کاربری‌های مختلف در اجرای پروژه‌های عمران شهری الشتر تصریح کرد: همچنین باید با برنامه‌ریزی لازم مقررات ملی ساختمان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری مدنظر قرار گیرند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تأکید بر ضرورت رعایت استحکام و مسائل فنی در اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: همچنین باید در اجرای طرح‌ها، پروژه‌ها و ساختمان‌ها در شهر الشتر به بحث نماسازی به نحو مطلوبی توجه شود.

اصلانی همچنین با تأکید بر ضرورت استفاده از مصالح باکیفیت در احداث ساختمان‌های شهر الشتر گفت: نباید پروژه‌های کم کیفیت و بدون بازده در سطح شهر احداث شود.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت رعایت انضباط مالی در شهرداری الشتر عنوان کرد: همچنین باید برنامه‌های تدوین‌شده در شهرداری الشتر همراه با خروجی باشد.

معاون عمرانی استانداری لرستان خطاب به اعضای شورای شهر الشتر نیز بیان داشت: باید در سایه همدلی اعضای شورای شهر زمینه برای اخذ درآمدهای پایدار برای شهرداری فراهم شود.

اصلانی همچنین با اشاره به بحث نیروهای مازاد در بدنه شهرداری‌های لرستان بیان داشت: تحت هیچ شرایطی نباید نیروی جدید در شهرداری‌های استان استخدام شود بلکه باید در این حوزه نیز تعدیل نیرو داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ضرورت کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری‌های استان تأکید کرد: در این رابطه نباید زمین‌های شهر را بفروشیم و هزینه شهرداری کنیم بلکه باید با اقدامات اصولی و علمی زمینه را برای کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری‌های استان انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.