تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان در گردهمایی ائمه جمعه استان: تعامل و همکاری لازمه فعالیت سیستمی در لرستان است

  • کد خبر : 101478
  • 26 آذر 1396 - 20:13

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در همایش فصلی ائمه جمعه استان با بیان اینکه همه عناصر نظام برای یک هدف مشخص تلاش و فعالیت می‌کنیم اظهار داشت: هر یک از ما به‌عنوان جزئی از یک سیستم با تعامل و همکاری برای پایداری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌نماییم. وی همکاری و همدلی […]

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در همایش فصلی ائمه جمعه استان با بیان اینکه همه عناصر نظام برای یک هدف مشخص تلاش و فعالیت می‌کنیم اظهار داشت: هر یک از ما به‌عنوان جزئی از یک سیستم با تعامل و همکاری برای پایداری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌نماییم.
وی همکاری و همدلی میان عناصر نظام را ضروری دانست و افزود: این تعامل و همکاری باعث ایجاد رضایت میان مردم خواهد شد و این رضایتمندی پشتوانه‌ای محکم و پایدار برای نظام است.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه تضعیف یکدیگر به عدم توسعه نظام منجر خواهد شد و تعامل در نگاه سیستمی را وظیفه همه مسئولین دانست و گفت: نظام‌های اجتماعی و انسانی پیچیده‌ترین سیستم‌اند چرا که با مغز و تفکر انسان سر و کار دارد بنابراین سلیقه‌ای عمل کردن باعث ایجاد انحراف از اهداف نظام می‌شود.
وی در ادامه گفت: فرهنگ بخش بزرگ و مهم هر جامعه است که متولی قسمتی از آن دولت بوده اما بخش بیشتر آن مربوط به خارج از دولت و متولیان فرهنگی است.
خادمی در پایان با اشاره به اینکه اگر ضعفی وجود داشته باشد مربوط به کل سیستم است خاطرنشان کرد: همه ما باید با نگاه سیستمی و تقویت آن در مسیر توسعه نظام گام برداریم.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.