تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نماینده دورود و ازنا: حذف یارانه‌ها درد مردم را دوا نمی‌کند/وجود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌ کاره در کشور

  • کد خبر : 101512
  • 28 آذر 1396 - 8:13

به گزارش میرملاس مجید کیانپور بیان کرد: اعتقاد دارم حذف یارانه‌ها دردی از دردهای مردم دوا نمی‌کند و لذا برای حل مشکلات مردم باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید بود. وی افزود: وقتی رونق تولید ایجاد شود شاهد افزایش صادرات و همچنین ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود. نماینده مردم دورود و ازنا […]

به گزارش میرملاس مجید کیانپور بیان کرد: اعتقاد دارم حذف یارانه‌ها دردی از دردهای مردم دوا نمی‌کند و لذا برای حل مشکلات مردم باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید بود.

وی افزود: وقتی رونق تولید ایجاد شود شاهد افزایش صادرات و همچنین ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد مظر مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد و در این راستا اشتغال ایجاد شود، بسیاری از مشکلات موجود در کشور رفع خواهد شد.

وی با بیان کرد: باید تلاش کرد تا سهم ایران از صادرات در بازار منطقه به مراتب بیشتر شود و این محقق نخواهد شد مگر با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال در کشور.

کیانپور عنوان کرد: برای حضور موفق در بازارهای منطقه‌ای باید اقتصاد رقابت پذیر داشته باشیم و دولت باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

وی گفت: سیاست‌ها و برنامه ریزی‌ها باید به سمتی پیش رود که از خام فروشی مواد نفتی و معدنی کشور جلوگیری شده و ارزش افزوده بیشتری داشته باشیم.

نایب رئیس کمیسیون عمرلان مجلس شورای اسلامی در ادامه به وضعیت بودجه عمرانی کشور اشاره و عنوان کرد: بودجه عمرانی کشور در سال ۹۷ در مجموع به حدود ۱۱۰هزار میلیارد تومان می‌رسد و این در حالی است که حدود ۴۰ تا ۴۸ هزار میلیارد تومان آن در بودجه دولت آمده و مابقی از صندوق توسعه ملی و بخش خصوصی تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد که با توجه به وضعیت بودجه‌ای موجود حداقل ۳۰ سال طول خواهد کشید تا همین پروژه‌ها تکمیل شوند.

کیانپور گفت: بر این اساس باید رویکرد را نسبت به پروژه‌های عمرانی تغییر داد و از کمک و ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده کرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این شرایط دولت وظیفه دارد شرایط را برای واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی مهیا کند تا تکمیل پروژه‌های عمرانی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.