تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

سیدحمیدرضا کاظمی: ۱۱۰ میلیارد ریال برای پروژه آبرسانی بان بازه پلدختر هزینه شده است

  • کد خبر : 102077
  • 04 بهمن 1396 - 9:31

سیدحمیدرضا کاظمی در حاشیه بازدید از ایستگاه آبرسانی دشت بان‌بازه  پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح  با هدف اشتغال زایی ۸۵۳ نفر و دارا بودن سه هزار و ۲۵۰ نفر بهره‌بردار در سال ۱۳۸۰ آغاز شده است. وی افزود:به علت نواقصی که در دوره های پیش در این پروژه بر […]

سیدحمیدرضا کاظمی در حاشیه بازدید از ایستگاه آبرسانی دشت بان‌بازه  پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح  با هدف اشتغال زایی ۸۵۳ نفر و دارا بودن سه هزار و ۲۵۰ نفر بهره‌بردار در سال ۱۳۸۰ آغاز شده است.

وی افزود:به علت نواقصی که در دوره های پیش در این پروژه بر جای مانده تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون۱۱۰ میلیارد ریال برای پروژه بان‌بازه چم مهر از توابع این شهرستان هزینه شده است.

کاظمی اظهار داشت : شهرستان پلدختر با دارا بودن  ۵۴ هزار هکتار زمین کشاورزی،بیش از ۳۷ هزار هکتار یعنی ۶۱٫۵ درصد به صورت دیم مورد بهره برداری قرار می‌گیرند که از این لحاظ دارای ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه تولید محصولات کشاورزی و باغی است.

وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین نیاز توسعه کشاورزی پلدختر تامین آب زمین‌های دیم دشت‌های حاصلخیز منطقه است، به طوری‌که با آبرسانی به زمین های کشاورزی ضمن افزایش تولید محصولات زراعی و باغی، باعث ایجاد اشتغال و در نتیجه جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و ایجاد حاشیه نشینی خواهد شد.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چم مهر و پلدختر زمانی آباد می شود که خودم بیایم اگر خدا بخواهد و دلالان و پست طلبان بدانند جایگاهی نخواهند داشت آن روز دیر نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.