تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

بازدار و پشت پرده ی ابهامات غله!

  • کد خبر : 102132
  • 08 بهمن 1396 - 9:10

  سیدسلمان موسوی/ میرملاس: از مهمترین خبرهایی که این روزها در فضای رسانه ای و سیاسی استان چالش برانگیز شد، عزل مدیر غله استان و انتصاب سرپرستی مخالف سیاست های دولت در ساختار مدیریتی استان بود. هجمه ها و حاشیه سازی های این عزل، غیرمنصفانه و بدور از واقعیت به دکتر خادمی استاندار لرستان،و نماینده […]

 

سیدسلمان موسوی/ میرملاس: از مهمترین خبرهایی که این روزها در فضای رسانه ای و سیاسی استان چالش برانگیز شد، عزل مدیر غله استان و انتصاب سرپرستی مخالف سیاست های دولت در ساختار مدیریتی استان بود.
هجمه ها و حاشیه سازی های این عزل، غیرمنصفانه و بدور از واقعیت به دکتر خادمی استاندار لرستان،و نماینده ی خرم اباد نسبت داده شد. حال اینکه ریشه و عوامل پشت پرده این اتفاق به مدیر کل جهاد استان جناب بازدار برمی گردد و چنان، ظریف و با کیاست، این اقدام را از خود دور کرده و اقدامات و عملکرد خود را به استاندار و نمایندگان نسبت داد و نوک پیکان هجمه ها و تخریب ها را تعمداً به سمت دکتر خادمی کشاند.
واقعیت امر به گونه ای است که بهمنی مدیر غله استان، در سال زراعی ۹۶-۹۵ در بازدیدی که از مزارع داشته، وضعیت ریزش سن گندم را به شکلی بحرانی به مدیر کل جهاد گزارش می کند و با وجود تأکید و پافشاری های انجام گرفته از سوی بهمنی و عدم توجه مدیر کل جهاد استان به گزارش بحرانی مذکور، تا جایی پیش رفته که به نزاع و درگیری های لفظی، میان این دو در جلسات کشیده می شود.
با برداشت گندم، بحرانی که بهمنی پیش بینی می کرد، محقق شد و درصد سن زدگی در استان بیش از حد نرمال بوده به طوری که با ۲ درصد و در مواردی به ۱۶ درصد رسیده است و در اثر این بی توجهی ۴۶ هزار تن از گندم های استان در اثر سن زدگی خارج از حد نرمال هرز رفته و به مصرف دام و طیور رسید و رقمی معادل ۶۰ میلیارد تومان کشاورزان را متضرر کرد.
با فاجعه ای که رخ می دهد، بهمنی گزارشی را به وزارت جهاد ارسال می نماید و وزیر محترم، کمیته ای را جهت پیگیری به استان گسیل نموده تا صحت و سقم خسارات وارد آمده به کشاورزان را گزارش نماید.
اما با لابی گری و نفوذی که بازدار بر وزارتخانه داشته، گزارشی خلاف واقع به حجتی وزیر کشاورزی داده می شود اما بهمنی، با پیگیری و گزارش های پی در پی، ناکارآمدی و بی توجهی مدیر کل جهاد را به شرکت غله ی کشور مجدداً گزارش می کند که سرانجام، مورد غضب بازدار مدیر کل قرار گرفته و او را عزل می کند.

میرملاس حاضر است در صورتی که پاسخی از سوی مدیر جهاد کشاورزی لرستان در این زمینه ارسال شود، به درج جوابیه مبادرت ورزد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. انتصاب …………. اصول گرای معروف وافراطی به سمت رئیس جهاد کشاورزی از تعاملات……………… استاندار سابق منبعث است که هم اکنون هم حامیان دکتر روحانی خوب تاوانش را می دهند بی تفاوتی اصلاح طلبان در استان روزنه امید برای هدف قراردادن حامیا ن دکتر روحانی است و همین امر بهانه خوبی در دست اصو گرایان برای نشانه گرفتن پست های مدیریتی استان ،خبر های موثق از استانداری حاکی است طی امروز و فردا مسوو ل غله حامی دولت تدبیر وامید معرفی وحجت بیرانوند عزل وبر کنار خواهد شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.