تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

استاندار در سفر یک روزه به کوهدشت: کلنگ بدون برنامه و اعتبار نمی‌زنیم!

  • کد خبر : 102157
  • 14 بهمن 1396 - 8:28

  استان لرستان گفت: عملیات اجرایی سد معشوره بزودی آغاز می شود. به گزارش بلوطستان استاندار لرستان که به منظور کلنگ زنی بیمارستان جدید کوهدشت و افتتاح چند طرح عمرانی به کوهدشت سفرکرده بود با بیان این مطلب افزود: با تلاش های صورت گرفته عملیات اجرایی سد معشوره به زودی آغاز می شود. سید موسی […]

 

استان لرستان گفت: عملیات اجرایی سد معشوره بزودی آغاز می شود. به گزارش بلوطستان استاندار لرستان که به منظور کلنگ زنی بیمارستان جدید کوهدشت و افتتاح چند طرح عمرانی به کوهدشت سفرکرده بود با بیان این مطلب افزود: با تلاش های صورت گرفته عملیات اجرایی سد معشوره به زودی آغاز می شود.

سید موسی خادمی اظهار کرد: سد معشوره یک طرح مرده بود که با تلاش های صورت گرفته زنده شد. وی اضافه کرد: امسال ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یافته است. استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت های فراوان کوهدشت گفت: متاسفانه تاکنون توجه زیادی به این شهرستان نشده است.
وی درخصوص کلنگ زنی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت اظهار کرد: ما کلنگ بدون برنامه و اعتبار نمی زنیم لذا عملیات اجرایی این بیمارستان باید هرچه سریعتر آغاز شود.

وی ادامه داد: کلنگ بدون برنامه و اعتبار نمی‌زنیم برای همین عملیات اجرایی این بیمارستان باید هرچه سریع‌تر آغاز و پیگیری شود.استاندار لرستان با بیان اینکه مسئولان در اجرای کارها جدیت لازم را داشته باشند، گفت: برای ساخت این بیمارستان تا به حال ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شده که انتظار می‌رود برای تکمیل و تهیه تجهیزات به اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز داشته باشیم.

اله یار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به لزوم احداث سد معشوره برای رفع مشکلات این شهرستان گفت: ۱۰ درصد اعتبار سد معشوره از طریق دولت و مابقی آن از منایع دیگر تامین می شود.گفتنی است امروز ۶ طرح مختلف با حضور استاندار لرستان در شهرستان کوهدشت به بهره برداری رسیده است.
امروز ساختمان اداری آبفاشهری و چاه آب شهر کوهدشت باحضور استاندار لرستان ،نماینده مردم کوهدشت افتتاح شد. استاندار لرستان همچنین صبح امروز به همراه نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین این شهرستان در پیاده روی عمومی کوهدشت شرکت کرد.

گفتنی است خادمی در بدو ورود به کوهدشت با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. یکی نیست به اقای خادمی بگه توکوهدشت کلنگ بدون افتتاح هست اماانکارخبرنداری یاخودتونوبه ندونستن میزنیدبهتره اسم ملکشاهی میبریدبنویسیدنماینده رومشکان

    • چته تو؟؟
      نبردنت سر کار ناراحتی هاااااا؟
      تو کلا حالت خوب نیست بزرگترین بیمارستان استان داره برای شهر ساخته میشه و ۶۰ میلیارد تومانش امادست وقتی اینو نمیبینی دیگه هیچ کاری رو نمیبینی تو هنوز باخت سال ۹۴ ازارت میده ، مشکل برات پیش امده کسگم
      هر کس بخوا برا دکتر ملکشاهی ، دکتر خادمی و مسولان دلسوز لرستان بلند پروازی بکونه پراشه قیچی موکونم تا دیگه روداری نکنه
      نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان و بخش های تابعه در انتخابات مجلس ۹۸ دکتر ملکشاهی با ۸۵۰۰۰ رای
      درود بر اقیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااوس

      • …………… مواظب حرف زدنت باش هروقت بیمارستان ساخته شدبعدبیازبان درازی کن نمیدونم حتمااز…………… سودی بهت رسیده که اینطورقلدوربازی درمیاری نمیشه بگی پتروشیمی کوهدشت چه شد؟وعده های…………………… درباره پتروشیمی چرامحقق نشد؟بسه دیگه چقدربایدبی فکرباشی توامیدبه خدا……………………. رسوابشه تعجبم ازاقای ازادبخته که چراکامنت هاتودرج میکنه که توش بی ادبی گستاخی ست

  2. نماینده؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.