تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان: عقب‌ماندن از فن‌آوری‌های نوین توجیه‌پذیر نیست

  • کد خبر : 102289
  • 19 بهمن 1396 - 15:46

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در مراسم آغاز رسمی پخش ۲۴ ساعته برنامه‌های صدا و سیما مرکز استان و بهره‌برداری از ۱۰۰ طرح حوزه فنی در چهلمین فجر انقلاب اظهار داشت: امروز را روز” انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نام‌ نهاده‌اند؛ آنچه که در انقلاب اسلامی شاهدیم ملتی است که ایمان خود را […]

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در مراسم آغاز رسمی پخش ۲۴ ساعته برنامه‌های صدا و سیما مرکز استان و بهره‌برداری از ۱۰۰ طرح حوزه فنی در چهلمین فجر انقلاب اظهار داشت: امروز را روز” انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نام‌ نهاده‌اند؛ آنچه که در انقلاب اسلامی شاهدیم ملتی است که ایمان خود را به عرصه عمل آوردند و با تاسی از اسلام و کسانی چون امام راحل که رفتاری نزدیک به رهبران صدر اسلام داشتند جهاد کرده و پیروز شدند.

وی اضافه کرد: آنان از جان خود گذشتند و به درجه بالای شهادت رسیدند و در ادامه این واقعه بزرگ را در تاریخ ایران رقم زدند.
استاندار لرستان با بیان اینکه ملت ایران توانستند به خواسته تاریخی خود دست پیدا کنند، افزود: این ایام یادآور فداکاری‌های مردم ایران در سایه تعالی و نویدبخش اسلام است و امیدواریم به اهداف امام راحل و انقلاب پایبند باشیم.
خادمی بر لزوم انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام به جوانان تاکید کرد و گفت: باید ارتباط بین نسلی را به خوبی برقرار کرد و آنچه را که شهیدان و امام می‌خواستند به جوانان منتقل کنیم.
وی با اشاره به عقب ماندگی‌های به وجود آمده طی سال‌‌های متمادی در کشور بیان داشت: این توسعه‌نیافتگی‌ها به علت قصور صد ساله دولت‌ها در ایران بوده که در حوزه زیرساختی به وجود آمده است و در بازه زمانی کوتاهی جبران نمی‌شوند.
استاندار لرستان ادامه داد: در بحث آزادراه‌ها، راه‌آهن، دانشگاه‌ها و… عقب‌ماندگی‌هایی در کشور وجود دارد که نمی‌توان در زمانی اندک آنها را بهبود بخشید اما در بعضی حوزه‌ها مانند فن‌آوری، علوم جدید و ارتباطات نباید این حرف را زد.
خادمی افزود: در حوزه‌هایی که عمرشان بین ۲۰ تا ۲۵ سال است نباید استان‌ها عقب بیفتند چراکه کارهای جدیدی در حال انجام است و توجیه‌پذیر نیست که بگوییم ما زیرساخت‌های لازم را نداریم.
وی بیان داشت: این حوزه‌های تازه تعریف شده مبتنی بر دانش و مغز انسان‌هاست و کمتر به پول و منابع فیزیکی محلی وابسته است.
استاندار لرستان تصریح کرد: خوشبختانه انسان‌های توانمند و دانشی در تمام ایران پراکنده شده‌اند و به طور میانگین حتی در استان‌های محروم به مراتب وضعیت بهتر است.
خادمی با اشاره به رسانه استان گفت: کار خوبی در حوزه رسانه و خبر استان انجام شده که قابل تقدیر است؛ در این حوزه اقدامات زیادی شده و آمادگی کافی وجود دارد اما نیازمند تلاش بیشتری هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با وجود نیروهای خوب و با انگیزه‌ای که در رسانه استان وجود دارد مطمئناً می‌توان بهتر از سایر استان‌های برخوردار عمل کرد و موفق بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. جناب استانداراین گونه استنباط می شودمشی وسیاست احمدی نژاداز تابلوی سیاست عزل ونصبهادر م یریت لرستان نه تنها دست نخورده بلکه با بی تفاوتی جنابعالی تزئین وجلا کاری هم شده است اخیرمدیریت استان جولانگاه رقیبان دکتر روحانی وطرفداران ایشان شده است همکاری وزد وبند …………… سر سفره دولت مستقر با عالی رستمی نماینده اصول گرای افراطی تعجب همه خصوصا”کنش گران فعال حامی دولت در این وضعیت حساس بر انگیخته واین گونه استنباط می شود که کسانیکه به دکتر روحانی رای داده اند گناه کبیر انجام داده اند خدا راشکر سیاست های…………..نه یکی پس از دیگری بر ملا و آشکار می شود دخالت قیم مآبانه عالی رستمی در سازمان صنعت ومعدن محکوم می کنیم وبر این باوریم بی تفاوتی استاندار محترم باعث دخالت این آقایان در تشکیلات قوه مجریه شده است به همین لحاظ از استاندار دولت دکتر روحانی خواهان بر خورد لازم با مدیر متخلف می باشیم

  2. بی عدالتی ،تبیعض اداری منجر به بد بینی وکینه خواهد شد این روزها بیشتر این بد بینی ها وبی عدالتیها در قالب دخالت بعضی از نمایندگان مجلس در ادارات خود نمایی می کند ما مور نمودن حامییان خود از اداره ای به اداره دیگر با زور وفشار خود گویای این امر می باشد که عواقب منفی آن به ضرر مردم خواهد بود اخیرا” عالی رستمی از این رویه مذموم ومنحط استفاده می کند دخالت ایشان در سازمان بی در وپیکر صنعت ،معدن وتجارت لرستان با عث انزجار حامیان دولت شده ومدیر سازمان متبوع برای ماندگاری خود مجاب شده وسر تسلیم فرود می آورد

  3. بنده به عنوان یک کنش گر سیاسی حامی دولت تدبیر وامید کم وبیش از طریق دوستان در جریان دخالت نمایندگان در قوه مجریه می باشم که متا سفانه به علت ضعف بعضی از مدیران پست طلب ونان به نرخ روز خور زود قالب را تهی میکنند آنهم نماینده ای ( عالی رستمی )که مخالف دولت مستقر بود ه ودر انتخابات ریاست جمهوری از ریسی حمایت کرده است بر استاندار محترم فرض است از حامیان دولت حمایت وبا مدیر متخلف بر خورد نماید

  4. با این حساب وکتابی که در این سازمان عریض وطویل وناتوان می بینیم از رایی که به دکتر روحانی داده ایم سخت پشیمانیم چرا که جولانگاه و حیاط خلوت مخالفین دولت شوه وصدای همه را در آورده

  5. با الاخره در این بین ناظر ونظاره گر اصلی بر مدیران کل استاندار نماینده ارشد وتام الاختیار دولت می باشد که باید وصد البته از حریم دولت وحامیان دولت در عزل ونصبها حمایت تام وکامل داشته باشد اما گویا این گونه نیست همین امر سبب شده عالی رستمی و امثالهم از این فرصت طلایی سکوت استاندار سوء استفاده کنند وبر مدیران ضعیف ونا توان فایق آیند .

  6. بنده نیز به سهم خودم در دو دوره ای که به دکتر روحانی رای داده ام از این بده وبستانهای پشت پرده وساخت وباخت های نا جوانمردانه که به افکار عمومی و حتی کوچه وبازار درز کرده است بسیار متنفر وبه حال وزیر صنعت ، معدن وتجارت که در انتخابات اخیر رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی بود تا سف می خورم که نسبت به عملکرد نا فرجام مدیر زیر مجموعه اش ( سازمان صنعت ،معدن وتجارت لرستان )بی تفات است

  7. از بخت بد تنها شهرستانی که از این موضوع لطمه خورده شهرستان دلفان است وحامیان دولت تدبیر وامید در تنگناه می باشند به جهت اینکه هم چون مدیرانی به جای حمایت از طرفداران دولت دست به سینه نماینده می ایستند با این حال همراهان دکتر روحانی همراهی استاندار محترم را در این گونه مواقع انتظار را دارند

  8. جناب استاندار محترم اگر اسباب زحمت نمی شود هر چند وقت یک بار سری به سایتهای خبری که منعکس کننده اعتراضات ودرد ودل مردم است بزند تا از نحوه عملکرد سیاسی مدیران زیر مجموعه خود آگاه شوند همین مسایل نا دیده وبه ضم شما کم اهمیت است که روز منجر به بدتر از آن خواهد شد اگر صفی خانی یک بار تذکر بخورد ویا عزل وبر کنار شود سایر مدئران کل جرات نخواهند کرد در مقابل نماینده مخالف دولت کوتاه بیا یند همین بس

  9. مرده شور مدیری را ببره با کبکه ودب دبه به خود غره ولکن در هنگام امتحان ترسو وبز دل می باشد ودر مقابل نماینده خوار می شود شنیدنیها حکایت می کند …………….معروف برای ماندگاری چند صباحش پست چی ونامه رسان معروف را بر اداره صنعت ،معدن شهرستان……………..تحمیل کرده در حالی که این سازمان تلنباری از نیروهای با سابقه است جناب استاندار لرستان بر این وضعیت نا فرجام خون باید گریست تبعیض وبی عدالتی در لرستان به مثابه آب خوردن شده حاکم لرستان عدالت ات کجا رفته که وضعیت این گونه تاسف بار شده وافراد خوشنام باید گوشه گیر شوند اما ………….

  10. به عنوان کسی که کم وبیش با قلم و مطبوعات وجراید وسایتهای خبری در ارتباطم از جناب استاندار به جد می خواهم بیشتر از این با اعصاب مردم بازی نشود ودر مقابل نمایندگان مخالف دولت که این روزها برای انتصابات بی مورد تلاش می کنند کوتاه نیاید و اقتدار دولت وحامیان دولت را به خوبی به نمایش بگذارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.