تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

نماینده پلدختر: تامین علوفه برای دام عشایر انتظار زیادی از مسئولان نیست

  • کد خبر : 102306
  • 21 بهمن 1396 - 9:49

  به گزارش میرملاس سیدحمیدرضا کاظمی در حاشیه مراسم جشن عشایر در منطقه عشایری چینه زال پلدختر با اشاره به نقش مهم عشایر در اقتصاد کشور اظهار داشت:عشایر به فرموده امام راحل ذخایر انقلاب هستند که امروز در عرصه اقتصاد حضور فعالی دارند. وی بیان کرد:همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها بر اهمیت اقتصاد مقاومتی […]

 

به گزارش میرملاس سیدحمیدرضا کاظمی در حاشیه مراسم جشن عشایر در منطقه عشایری چینه زال پلدختر با اشاره به نقش مهم عشایر در اقتصاد کشور اظهار داشت:عشایر به فرموده امام راحل ذخایر انقلاب هستند که امروز در عرصه اقتصاد حضور فعالی دارند.

وی بیان کرد:همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید دارند به نوعی عشایر پیشرو در اقتصاد مقاومتی هستند.

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس با تاکید براینکه عشایر باتولید گوشت ولبنیات تاثیر به سزایی در اقتصاد دارند افزود:در زمان دفاع مقدس و ایام دیکتاتوری ستمشاهی،عشایر در خط مقدم دفاع از ارزش ها بودند.

کاظمی با تاکید براینکه امروز بحث تولید یکی از مولفه های بزرگ اقتصادی در کشور است تصریح کرد:عشایر در صف اول تولید هستند لذا مسوولان باید همت کنند و در راستای رفع نیازها و مشکلات این مولدان اصلی تلاش کنند.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس عنوان کرد:با توجه به کمبود بارندگی و خشکسالی،این قشر دامدار با تامین علوفه مشکل دارند که رسیدگی به این مشکلات ورفع آنها توقع زیادی از مسئولان نیست.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.