تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
5

سردار نقدی در جمع مردم دورود: ملت پای ارزش‌ها و پای انقلابشان ایستاده‌اند و میدان را خالی نخواهند کرد

  • کد خبر : 102360
  • 22 بهمن 1396 - 21:28

به گزارش میرملاس سردار محمد رضا نقدی ظهر یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در دورود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:مستکبرین برای نابودی انقلاب اسلامی،روزشمار،گاه شمار و سال شمار گذاشته بودند،اما امروز با عزت و عظمت سی‌ و نهمین سالگرد پیروزی را به کوری چشم دشمنان جشن گرفته‌ایم. وی […]

به گزارش میرملاس سردار محمد رضا نقدی ظهر یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در دورود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:مستکبرین برای نابودی انقلاب اسلامی،روزشمار،گاه شمار و سال شمار گذاشته بودند،اما امروز با عزت و عظمت سی‌ و نهمین سالگرد پیروزی را به کوری چشم دشمنان جشن گرفته‌ایم.

وی افزود:اجتماع دهها میلیون نفر از مردم ایران در تمام شهر و روستا فلسفه متعددی دارد از جمله پاسخ به دشمن و اعلام حضور در عرصه دفاع از انقلاب.

معاون فرهنگی واجتماعی سپاه پاسداران گفت:ملت پای ارزش‌ها و پای انقلابشان ایستاده‌اند و میدان را خالی نخواهند کرد.

نقدی ادامه داد:پیش از انقلاب شاهان مستبد و دیکتاتور برای ملت تصمیم  می‌گرفتند و ۲۵۰۰ سال قیام‌های ملت ایران را سرکوب و در حق مردم جنایت و ظلم ،ستم می‌کردند.

وی تصریح کرد:در سال ۵۷ تمام این تاریخ سیاه ستم شاهی عقب رفت و ملتی که ۲۵۰۰ سال با ظلم و ستم مبارزه کرده بود در مقابل این جنایت‌ها ایستاده و به پیروزی که درخور و حقشان بود،رسید.

سردار نقدی گفت:رژیم پهلوی با جنایت‌های ظالمانه‌ای که در حق ملت ایران کرد،از شاهان قبلی بدتر بود، چرا که ظلم و استبداد،دیکتاتوری،نوکری اجانب هم به این اضافه شده بود.

معاون فرهنگی واجتماعی سپاه گفت:شاهان گذشته در مقابل زورگوهای خارجی و بین المللی از حق مردم ایران دفاع نکرده و ملت را تحقیر و شکنجه کرده و می‌کشتند.

وی ادامه داد:پیش از انقلاب ۷۰درصد مردم در روستاها زندگی می‌کردند و از امکانات آب و برق و …برخوردار نبودند.

سردار نقدی بیان کرد:زمان شاه در حالی که بسیاری از مردم ما گرسنه بودند آمریکا‌یی‌ها نفت ما را با کمک شاه از کشور خارج می‌کردند.

وی تصریح کرد:با پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی حاصل شد چنانکه راه‌های کشور ۶ برابر،بنادر۲۰برابر،ظرفیت‌های مختلف تولید فولاد ۲۴ برابر و تولید سیمان ۸ برابر شده است.

نقدی با بیان اینکه بعضی می‌گویند،رژیم شاه اگر بود،این اتفاقات می‌افتاد،افزود خیر،در مقایسه جایگاه دیگر حرفی وجود ندارد،چنانکه همه می‌دانند آن زمان در چه جایگاهی ایستاده بودیم و الان در چه جایگاهی هستیم.

وی اظهار کرد:از لحاظ علمی رتبه ۵۳ بودیم و امروزه در رتبه ۱۶ دنیا هستیم،دنیا پیشرفت کرده ولی ما از همه جلو زده‌ایم و سریع‌ترین پیشرفت علمی در دنیا را ایران دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خیلی خوب سواری میدن

  2. از کجا تشریف فرما شدن که اینقدر حسرت دیدارشون رو داشتن که رو دوش گرفتنش؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.