تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

«خدانظر دریکوند» رفت/ «سیداحمدعلی موسوی» به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 102802
  • 08 اسفند 1396 - 11:51

به گزارش میرملاس صبح امروز طی حکمی از طرف سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش سیداحمدعلی موسوی نیا به عنوان سرپرست موقت آموزش و پرورش استان لرستان منصوب و جانشین خدانظر دریکوند شد. موسوی نیا که تحصیل کرده رشته علوم تجربی و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است، در مدت ۲۸ سال خدمت در […]

به گزارش میرملاس صبح امروز طی حکمی از طرف سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش سیداحمدعلی موسوی نیا به عنوان سرپرست موقت آموزش و پرورش استان لرستان منصوب و جانشین خدانظر دریکوند شد.

موسوی نیا که تحصیل کرده رشته علوم تجربی و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است، در مدت ۲۸ سال خدمت در آموزش و پرورش مناصبی همچون دبیری، مسئول آموزش دوره‌های مختلف تحصیلی آموزش و پرورش زاغه و چگنی، معاون مجتمع استعدادهای درخشان خرم‌آباد، کارشناس متوسطه نظری و بزرگسالان، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رئیس اداره دوره دوم ابتدایی  و معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش لرستان را تجربه کرده است.

وی از مهر امسال با حکم خدانظر دریکوند به عنوان معاونت آموزش ابتدایی اداره کل مشغول به فعالیت بوده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۹
  1. صدشکر که این آمد و صد حیف که آن رفت !!!

  2. نمک نشناس ……….

  3. مطمئن باشید از این به بعد نوچه های ملکشاهی به منصب میرسند

  4. خیلی خنده دار ومضحک وباور کردنی نیست که بر کنار کردن صفی خانی صنعت ،معدن استان از بر کناری خدا نظر دریکوند مهمتر باشد متا سفیم به خاطر عملکرد بسیار ضعیف استاندار

  5. جناب آقای دریکوند چوب اعتمادبیجای خود به نمایندگان مردم!!!!!!!!!!!!!!را خورد.خدمتی که جناب دریکوند به جمناییها کرد برهیچ کس پوشیده نیست.این اواخر که به خود آمد،دیگه خیلی دیر بوده وگرنه ایشان حاضرب ود برای حفظ خود حتی سرایداران مدارس را نیزبه نفع تندروها عوض کند.الحمد لله که رفت.

  6. اقای وزیربرات متاسفم

  7. آدم متین ومحبوبی به نظر می‌رسد ،انشااله باشد

  8. دولت تدبیر و امید کو تدبیر کو امید

  9. آفرین ملکشاهی. چی میکنی ؟؟؟

  10. یک ماه پیش گودرزی امیری معاون اقتصادی استاندار به علت اعتراضات شدید به انتصاب حجت بیرانوند غله استان به صراحت اعلام کردند ایشان موقت است و طی روزهای آینده به اتفاق ………….معر و ف بر کنار وعزل خواهد آیا این گونه مردم را وعده دادند وسر کار گذاشتن کار خوبی است مردم حافظه قوی دارند واز این بده وبستانهای پشت پرده استانداری سخت بیزار ومتنفر می باشند.

  11. شما که می دانید هیچ کاری از دستتان بر نمی آید چرا دست از لجاجت بر نمی دارید

  12. نمی دانیم قسم حضرت عباسی باور داشته باشیم یا دم خروس آب از آسیاب بیفتد حجت بیرانوند مخالف سرسخت دولت ابقا و
    …………….از طرف دیگر حامیان دولت تدبیر وامید در ادارات …………….شوند ……. بر این سیاست یک بام دو هوا در مدیریت ارشد لرستان.

  13. با سلام
    چرا این قدر دیر خبر گذاشتید؟فکر نمی کنید با این کارها از رسالت خود دور می شوید؟

  14. میرملاس پوست خودش رو کند ولی هیچ کاری از پش نبرد…………

  15. چندین چند ماه است که در کانال های خبری وسایتها خبر بر کناری مسول صنعت معدن لرستان فراگیر شده اما به علت ………. ماندگار می شود

  16. عرض شود حکم …………. را به عنوان سرپرست موقت زده اند و با توجه به مدرک لیسانس وی گمان نمی رود که از او به عنوان مدیرکل این دستگاه عریض الطویل و تخصصی استفاده شود.
    آموزش و پرورش پر از فرهنگیانی با‌ مدارک فوق لیسانس و دکترا است که هرکدام خود را در قامت یک نماینده مجلس می بینند به نظر می رسد به هیچ وجه برای آنها قابل قبول نیست که موسوی با مدرک لیسانس و رزومه نه چندان قوی بر آن ها ریاست کند.
    به هرحال شکی در آن نیست که موسوی نیز مانند هر شخص دیگری، رویای تصاحب این سمت پر حاشیه را در سر می پروراند و قطعا تلاش هایی برای ماندن در این سمت خواهد کرد که با توجه به توضیحات بالا ، تکلیف ماندن یا رفتن وی در روزهای آینده یا شاید بعد از تعطیلات نوروز مشخص خواهد شد

  17. با وجود نیروهای کار دان وکار کشته وباتجربه بیست وبیست وهفت ساله درصنعت سازمان معدن تجارت با زور و واجبار ولابی گری …………وقت که خدا از ایشان نگذرد………..

  18. مدیرعامل ……………………در یکسال گذشته ……………………. مختلف وارد کرده واسه اینکه بهش گیر ندن از نماینده تا فرمانداران تعدادی رو سرکار آورده و باعث شده توزیع برق ورشکسته شود. نهادهای بازرسی کی میخوان رسیدگی کنن.تازه خیلی از بیرانوندها رو سرکار آورده و تو مدیریت خرم آباد ۲ از مدیر معاون و … همه شدن بیرانوند.اسم اداره شده چغلوندی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.