تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

ریزش ها و رویش های پس از عزل!/ به قلم «کرم علیزاده»

  • کد خبر : 102915
  • 14 اسفند 1396 - 7:54

کرم علیزاده/ میرملاس: “هر آتشی ممکن است ققنوسی در بر داشته باشد ” ققنوس خود را بر تلی از خاشاک می سوزاند واز خاکسترش ققنوسی دگر باره زاده می شود. عزل خدانظر دریکوند، مدیر کل تعلیم و تربیت، آغاز فصلی نو در حیات سیاسی لرستان و رویکردی شفاف و روشن به مسائل فرهنگی ،سیاسی و […]

کرم علیزاده/ میرملاس:

“هر آتشی ممکن است ققنوسی در بر داشته باشد ” ققنوس خود را بر تلی از خاشاک می سوزاند واز خاکسترش ققنوسی دگر باره زاده می شود.

عزل خدانظر دریکوند، مدیر کل تعلیم و تربیت، آغاز فصلی نو در حیات سیاسی لرستان و رویکردی شفاف و روشن به مسائل فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی دراین استان را ایجاب خواهد کرد ،با تاملی بر معارفه تا عزل خدانظر می توان رد پای افراد حقیقی و حقوقی مختلف و متعددی را مشاهد نمود ،
– برخی از مخالفان خدانظر دریکوند “بعنوان مدیر کل آموزش و پرورش “ازهمان روز جلسه معارفه ایشان ،فعالیت خویش را با سفر به تهران و وزارت آ پ آغاز کردند ،گر چه اینان نا کام و با دست خالی برگشتند؛ اما هرگز نا امید نشدند و به ادامه فعالیت تخریبی خویش تا کامیاب شدن ،پرداختند .
– گروه دگر ،راه طومار و نامه نویسی “برخی احزاب و تشکل ها ” را در پیش گرفتند که اسناد و مدارک موجود نشان از مخالفت صریح ،واضح و علنی آنان با جناب دریکوند می باشد.
– گروه سوم که شامل مجمع نمایندگان بودندخود دو طیف متفاوت رادربر می گیرد که برخی همچون جناب محمد رضا ملکشاهی راد به هر طریقی و با هر نجوا و فریادی فارغ از حقیقت و واقعیت بانگ برآوردند و آتش به اختیار شدند و گروهی دگر از آن وکلای مجلسی ، به نام “اعتدالیه و به کام جمنائیه “شمشیرها را بر فرق صداقت و مروت و پایمردی زدند و دیدیم که با آموزش و پرورش مناطق خویش چه کردند .

-و اما گام آخر را پدرسالاران پیشکسوت و بازنشسته و هیئت ۵ نفره برداشتند ،سوال اساسی این است که براستی این تیم پنج نفره چه کسانی بودند ؟به نیابت از طرف چه کسانی با معاونت امور اقتصادی و مدیر کل حوزه استانداری یکماه قبل از عزل خدانظر دریکوند دیدار وپس از صرف شام تصمیم عزل را گرفتند ؟آیا همه ۵ نفر موافق عزل بودند یا …… نفر مخالف ؟منافع این هیئت عزل در آموزش و پرورش چه بوده ؟ووووو ……؟
-عامل تحریک کننده مدیران معزول و بازگشت آنان که به نوع خود امری مذموم و بی سابقه بوده چه کسی بوده است و اساسا به تحریک چه کسی و یا کسانی رخ داده است ؟گرچه در فایل صوتی جناب “خسروی مدیر معزول “مدیر کل حوزه ریاست استانداری را عامل بازگشت آنان در محل کار معرفی می کند ؛امری که هرگز جناب موحد و روابط عمومی استانداری آن را تکذیب ننمود و حتی بصورت ضمنی می توان تائید این دخالت را در سخنان معاونت محترم سیاسی استانداری استنباط نمود .

-چرا معاونت اقتصادی و مدیرکل حوزه استانداری برای عزل خدانظر دریکوند وارد عمل شدند ؟ سطح ارتباطات این آقایان و نمایندگان جمنای استان تا چه حد می باشد ؟نقش برخ دوستان در تحریک حوزه مدیریت استانداری تا چه اندازه می باشد ؟
-سکوت چهره های مدعی سیاسی ،برخی احزاب و ….در قبال عزل مدیرکل فرهیخته ،شجاع اصلاح طلب چه پیام هایی را بهمراه می تواند داشته باشد ؟
-نقش دکتر بیرانوند در عدم دفاع از جناب دریکوند ،ممانعت از حضور جناب فولادوند “تا ساعت ۲۲ شب حکم سرپرست آ پ استان را با خود به همراه داشته “و فعالیت های چند ساعته ایشان برای لغو و ممانعت از حضور جناب فولادوند ، واگذاری سرپرستی به اقای احمدعلی موسوی ونیز تایید اقدامات سرپرست فعلی ،تا چه میزان بوده و واقعیت داشته است ؟
اینک باید گفت افکار عمومی ،فعالان فرهنگی و رسانه ای ،بدور از هرگونه هیاهو و جنجال آفرینی باید به بررسی نقش این عوامل پیدا و پنهان اعم از مدیریت ارشد استان تا …..بپردازند گرچه معتقدیم پس لرزه های این اقدام کور ،بیشتر از حد تصور طراحان آن خواهد بود و قطعا مسیر اصلاح طلبان حقیقی راازاصلاح طلبان منفعتی جدا خواهد نمود .
هر بیشه گمان مبر که خالیست/
شاید که پلنگ خفته باشد /

 

ادامه دارد …..(ریزش ها و رویش ها)

*فرهنگی وقائم مقام حزب ندای کوهدشت

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. عزل خدا نظر نتیجه حرکت های تند و افراطی بخشی از دوستان اصلاح طلب بود که ریشه انها در کوهدشت است چرا اینقد حاشیه می روید .استاندار وتیم مدیریتی ایشان زمان استانداری ذوستی معاون ایشان بودند و بی دلیل ایشان به لرستان نیامده ایشان یک اصلاح طلب واقعی اما همسو با دوستی می باشد ودیگر بقیه نتیجه گیری ها معلوم است دوستی و ملکشاهی همچنان قدر تمند می باشند همچنان که در سال ۹۴ همه اصلاح طلبان نتوانستند یک بیانیه خشک وخالی در حمایت از ازادبخت صادر نمایند و ………………

  2. ای کاش مدیریت محترم میر ملاس قبل از انتشار هر گونه مطلبی ابتدا از نگارنده بخواهد که یکبار آنرا در قالب فایل صوتی قرایت نمایند تا از انتشار مطالب اچار ه ای که در محفل های مشهور دست به دست می شود جلوگیری شود جناب آزادبحت لطفا حرمت قلم وادب را نگاه دارید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.