تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

گردنه‌های ریزشی شهرستان کوهدشت اصلاح شود

  • کد خبر : 103195
  • 15 آذر 1397 - 21:03

    رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت با تأکید بر اینکه گردنه‌های ریزشی این شهرستان باید اصلاح شود، گفت: این گردنه‌ها در راه‌های روستایی کوهدشت به‌صورت اصولی احداث نشده‌است. محمدامین رحیمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه راه‌های روستایی این شهرستان براثر بارندگی‌ها همواره با ریزش روبه‌روست، اظهار داشت: گردنه‌های ریزشی […]

 

 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت با تأکید بر اینکه گردنه‌های ریزشی این شهرستان باید اصلاح شود، گفت: این گردنه‌ها در راه‌های روستایی کوهدشت به‌صورت اصولی احداث نشده‌است.

محمدامین رحیمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه راه‌های روستایی این شهرستان براثر بارندگی‌ها همواره با ریزش روبه‌روست، اظهار داشت: گردنه‌های ریزشی در راه‌های روستایی کوهدشت به‌صورت اصولی وعلمی احداث نشده، این گردنه‌ها فاقد بِرم مناسب بوده و در فصول بارش باوجود شیب تند ترانشه شاهد ریزش‌هایی در سطح راه‌ها هستیم .

وی با بیان اینکه گردنه‌های ریزشی و ترانشه‌ها در راه‌های روستایی باید منطبق با اصول راهسازی احداث شود، افزود: سال‌های گذشته در محور کشکان نقاط ریزشی‌ای وجود داشت که پس از ارتقای راه دوطرف به راه چهارخطه این نقاط ریزشی رفع شده‌است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت با تأکید بر اینکه گردنه‌های ریزشی این شهرستان باید اصلاح شود، عنوان کرد: امکان لق‌گیری صخره‌ها حتی با بیل مکانیکی در نقاط ریزشی پای‌آستان در بخش گراب و گردنه شهید داراب کوشکی(ریش‌بُر) به‌دلیل ارتفاعات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در برخی از محورهای روستایی شهرستان کوهدشت گل‌ولای با هر بارندگی وارد سطح جاده‌ها شده و تردد را مختل می‌کند، بیان کرد: هم‌اکنون با حضور راهداران تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان برقرار و روان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=103195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.