تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

جزییات امدادرسانی به گرفتاران در برف گردنه «زالیان»

  • کد خبر : 103202
  • 16 آذر 1397 - 8:51

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در برخی استان های کشور، گفت: از عصر روز پنج شنبه ۱۵ آذر استان های لرستان و خوزستان درگیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است که در این […]

جزییات امدادرسانی به گرفتاران در برف گردنه «زالیان»به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در برخی استان های کشور، گفت: از عصر روز پنج شنبه ۱۵ آذر استان های لرستان و خوزستان درگیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است که در این زمینه خدمات امدادی لازم به هموطنان متاثر از سیل ارائه شده است.

وی با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های گتوند، دزفول، مسجد سلیمان، شوش، اندیکا و لالی در استان خوزستان گفت: بارندگی شدید در شمال استان موجب سیل و آب‌گرفتگی در مناطق مختلف عشایری، روستایی و شهری شده و تیم های عملیاتی به منطقه اعزام و عملیات امداد و نجات در حال انجام است.

فتحی اظهار کرد: همچنین در شهرستان پلدختر و نورآباد دلفان(منطقه گامسیاب) استان لرستان ١١٩ تن از هموطنان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند و ٣٧ دستگاه خودرو از سیلاب رهاسازی شد.

وی با اعلام وقوع برف وکولاک در محور سنقر به بیستون کرمانشاه، گفت: در این زمینه ٨۵ تن از متاثران از برف و کولاک خدمات لازم را دریافت کرده و ٣۵ دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شد.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات در گردنه زالیان استان لرستان هم ٢١۵ تن از متاثران از خدمات امدادی بهره برده و ٧٠ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=103202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.