تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

وزرا از مناطق سیل زده لرستان بازدید کنند

  • کد خبر : 103632
  • 08 فروردین 1398 - 15:03

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایسنا منطقه لرستان، علی محمد صالحی نسب با اشاره به سیل اخیر استان اظهار کرد: هیچیک از معاونان رئیس‌جمهور و یا وزیران از منطقه سیل زده لرستان بازدید نکرده‌اند. مردم از این موضوع که استانشان به فراموشی سپرده شده گله مند هستند. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایسنا منطقه لرستان، علی محمد صالحی نسب با اشاره به سیل اخیر استان اظهار کرد: هیچیک از معاونان رئیس‌جمهور و یا وزیران از منطقه سیل زده لرستان بازدید نکرده‌اند. مردم از این موضوع که استانشان به فراموشی سپرده شده گله مند هستند.

وی با بیان اینکه در سیل لرستان شهرستان‌های چگنی، پل دختر، معمولان، خرم آباد دچار خسارت شده‌اند، گفت: به بسیاری از زیر ساخت‌ها مانند جاده‌ها، پل‌ها، معابر، مزارع و باغات خسارات زیادی وارد شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها ضمن ابراز همدردی با سایر استان‌های سیل زده بیان کرد: متأسفانه لرستان در سیل اول و دوم مظلوم واقع شد و هیچ اهمیتی به آن داده نشد و صدا و سیما نیز خیلی به آن نپرداخت.

صالحی نسب در پایان تصریح کرد: از معاون اول رئیس جمهوری و وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی انتظار داریم از منطقه سیل زده لرستان بازدید کنند و از نزدیک شاهد مشکلات باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=103632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.