تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

اصفهان ۴ هزار مسکن را در پلدختر لرستان بازسازی می کند

  • کد خبر : 104122
  • 04 اردیبهشت 1398 - 8:48

    منصور شیشه فروش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تخلیه گل و لای از منازل و معابر و بازگشابی راه ها از دیگر اقداماتی است که با استفاده از ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات و ۱۲۰ نفر نیروهای ستادی و پشتیبانی انجام خواهد شد. وی ادامه داد: تیم های اعزامی […]

 

 

منصور شیشه فروش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تخلیه گل و لای از منازل و معابر و بازگشابی راه ها از دیگر اقداماتی است که با استفاده از ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات و ۱۲۰ نفر نیروهای ستادی و پشتیبانی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم های اعزامی از ستاد معین مدیریت بحران صفهان در اهواز با پشتیبانی ماشین آلات سنگین توانستند روزانه با انتقال یکهزار و ۲۰۰ کامیون مصالح، روزانه ۱٫۵ کیلومتر از دیواره رودخانه کارون و کانالهای منشعب از آن را استحکام بخشند.
مدیرکل بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: ۹ موکب ستاد اربعین از این استان در خوزستان و سه موکب در لرستان روزانه بیش از ۱۵هزار پرس غذای گرم به دست سیل زدگان می رسانند.
شیشه فروش تصریح کرد : هدایای دانش آموزان استان در قالب طرح پویش سیل مهربانی، شامل ۱۰ هزار بطری آب، ۶ تن برنج و حبوبات، ۸۰۰ تخته پتو، ۱۰ هزار کنسرو تن ماهی، یکهزار جفت کفش، ۱۵ هزار دست لباس نو و ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر بوسیله ۱۰ دستگاه کامیون روز گذشته به استان خوزستان ارسال شد.
به گفته وی چهار هزار بسته لوازم بهداشتی، پنج هزار عدد انواع مواد شوینده، ۲ کانکس، ۶ تخته فرش، ۵۰۰ قلم لوازم منزل و مبلغ ۲٫۳ میلیارد ریال وجه نقد همگی اهدایی از سوی دانش آموزان اصفهانی در اختیار اداره کل اموزش پرورش خوزستان قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، سیلاب مهیب و طغیان رودخانه ها در یک ماه اخیر سبب بروز مشکلات عدیده در بسیاری از استان ها از جمله گلستان، فارس، خوزستان و لرستان شده است.
در همین ارتباط بازسازی مناطق سیلزده لرستان توسط پنج استان معین اصفهان، اردبیل، قزوین، همدان و مرکزی انجام می شود.
۳۵ هزار واحدمسکونی و تجاری در استان لرستان بر اثر سیل دچار خسارت شده که کار بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی انها با حضور استان های معین انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=104122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.