تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی سیلزدگان پلدختری توسط هلال احمر مرکزی تعمیر شد

  • کد خبر : 104260
  • 11 اردیبهشت 1398 - 3:52

    دکتر «محمد محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲۰ تعمیرکار تخصصی لوازم خانگی این استان به صورت داوطلبانه با هدف تعمیر لوازم خانگی سیل زدگان به شهرستان پلدختر لرستان  اعزام شدند. وی ادامه داد: تمامی خدمات ارائه شده به صورت رایگان انجام می شود و در صورت نیاز قطعات […]

 

 

دکتر «محمد محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲۰ تعمیرکار تخصصی لوازم خانگی این استان به صورت داوطلبانه با هدف تعمیر لوازم خانگی سیل زدگان به شهرستان پلدختر لرستان  اعزام شدند.
وی ادامه داد: تمامی خدمات ارائه شده به صورت رایگان انجام می شود و در صورت نیاز قطعات یدکی از سوی خیران استان مرکزی پشتیبانی می شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: تاکنون ۱۵۰ میلیون ریال قطعات یدکی مورد نیاز، از سوی خیران این استان تامین شد.

محمدی اظهار داشت: فعالیت تعمیرکاران لوازم خانگی استان مرکزی تا زمان ضرورت در پلدختر ادامه دارد و در صورت تراکم کار، امکان اعزام تعمیرکاران بیشتر نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در جمع آوری و ارسال کمک های نقدی به استان سیل زده لرستان رتبه سوم کشور شد، افزود: شهروندان نیک اندیش این استان، بیش از ۱۰ میلیارد ریال به هموطنان سیل زده لرستان، کمک نقدی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: از ابتدای وقوع سیل در پلدختر لرستان علاوه بر جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی بیش از ۴۰۰ نیروی متخصص نیز به این شهرستان اعزام شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=104260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.