تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

مزیت‌هایی شست و شوی فرش توسط شرکت قالیشویی

  • کد خبر : 104634
  • 04 خرداد 1398 - 9:00

    شستن فرش کاری پرزحمت و خسته کننده‌‌ای است. بسیاری از خانم‌های خانه دار با چالش تمیز نگه داشتن فضاهای داخلی از پنجره گرفته تا فرش و مبل رو به رو هستند. با این همه، شست و شوی فرش چالشی بزرگ‌تر از جارو برقی کشیدن یا تمیز کردن شیشه‌ها و حتی مبل شویی است. […]

 

 

شستن فرش کاری پرزحمت و خسته کننده‌‌ای است. بسیاری از خانم‌های خانه دار با چالش تمیز نگه داشتن فضاهای داخلی از پنجره گرفته تا فرش و مبل رو به رو هستند. با این همه، شست و شوی فرش چالشی بزرگ‌تر از جارو برقی کشیدن یا تمیز کردن شیشه‌ها و حتی مبل شویی است.

مطالعات نشان داده است که جارو کشیدن فرش تنها سطح بیرونی آن را تمیز می‌کند، اما نمی‌تواند به بخش‌های داخلی که محل تجمع گرد و خاک و میکروب است نفوذ کند و در نتیجه فرش کثیف باقی خواهد ماند. فرش‌های امروزی از الیاف مختلفی ساخته می‌شوند و بعضی از مواد شوینده می‌توانند به بافت آن‌ها آسیب بزند. بنابراین، اطلاعات جامعی برای شستشوی فرش به نحوه احسنت مورد نیاز است.

احتمالا تجربه ساعت‌ها جست و جوی در اینترنت برای یافتن بهترین روش شست و شوی فرش را داشته‌اید و چند گزینه هم درنظر دارید. به طور سنتی خانواده‌ها فرش را در خانه مورد شست و شوی قرار می‌دادند. با این حال، اگر به دنبال شست و شوی فرش به بهترین و استانداردترین شکل ممکن هستید، مراکز قالیشویی  بهترین گزینه پیش روی شما هستند.

در این جا به مرور مزیت‌هایی که از تحویل فرش‌هایتان به کارخانه قالیشویی از آن‌ها بهره مند خواهید شد، می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

 

 

تضمین سلامتی خانواده

شست و شوی نامناسب فرش می‌تواند سلامتی‌تان را به مخاطره بیاندازد. اگر فرش خوب شسته نشود، احتمال تشدید بیماری آسم و آلرژی وجود خواهد داشت.

شست و شوی سطحی فرش کارساز نیست. فرش باید به گونه‌ای تمیز شود که لایه‌های داخلی و عمقی کاملا از هر گونه الودگی و میکروب پاکیزه شود. شرکت‌های قالیشویی این کار را برای شما انجام خواهند داد. برای مثال، کارکنان قالیشویی تمام ذرات غذا و میکروبی که در لایه‌های درونی فرش گیر افتاده‌اند را تمیز می‌کنند. وقتی که پای سلامتی در میان باشد، صرف اندکی هزینه بیشتر چندان اهمیتی نخواهد داشت.

صرفه جویی در زمان

اگر وقت چندانی برای شست و شو فرش‌هایتان به دلیل مشغله کاری ندارید، شرکت‌های قالیشویی می‌توانند کار شست و شوی فرش‌هایتان را در اسرع وقت انجام دهند و درب منزل تحویل‌تان دهند. با این حال، قبل از تحویل فرش به شرکت قالیشویی از زمان تحویل ان مطلع شوید.

افزایش طول عمر فرش

فرش‌های با کیفیت خانه‌تان را زیبا و باوقار نشان می‌دهند. متاسفانه، اگر شما خانواده پرجمعیتی باشید این بدان معناست که فرش‌های‌تان سریع‌تر کثیف می‌شوند و نیاز بیشتری به شست و شو دارند. شست و شوی غیر اصولی فرش‌ می‌تواند باعث کاهش طول عمر فرش شود. تکنیک شست و شوی عمیق و ضدعفونی کردن و استفاده از مواد شوینده مناسب موجب افزایش ماندگاری و حفظ حالت اولیه فرش می‌شود.

ضمانت

اکثر شرکت‌های قالیشویی دارای ضمانت هستند. این شرکت‌ها حفظ کیفیت فرش را در زمان شست و شو تضمین می‌کنند. در صورت هر گونه مشکل از جانب شرکت پول مشتری مرجوع خواهد شد یا مجدد فرش برای شست و شو رایگان تحویل گرفته می‌شود.

کارکنان حرفه‌ای

اغلب کارکنان قالیشویی یک برنامه اموزشی جامع را می‌گذرانند و قبل از استخدام از ان‌ها آزمون گرفته می‌شود. این کارکنان باید مهارت‌هایی از قبیل لکه برداری، ترمیم نقاط اسیب دیده فرش، تشخیص نوع الیاف مورد استفاده در فرش و انتخاب شوینده مناسب را کسب کنند.

شست و شوی حرفه‌ای

انواع مختلف فرش نیاز به تکنیک‌های شست و شوی مختلف دارند و در صورت عدم رعایت این موضوع ممکن است کیفیت و طول عمر فرش تحت تاثیر قرار گیرد. برای مثال، بعضی از فرش‌ها را نمی‌توان با روش‌های مبتنی بر اب شست. بدین جهت دانش تخصصی از اهمیت بسزایی برخوردار است. قالیشویی‌های حرفه‌ای می‌دانند از چه شوینده‌ای برای شستن انواع فرش‌ها استفاده کنند. مطمئن شوید آن‌ها تخصص و دانش کافی در این زمینه را دارند.

از بین بردن رطوبت در فرش

وجود رطوبت طولانی پس از شست و شوی می‌تواند به بافت فرش آسیب بزند. شرکت‌های حرفه‌ای قالیشویی رطوبت را به سرعت از بین می‌برند و در نتیجه در عین حفظ کیفیت امکان استفاده سریع و راحت فرش را فراهم می‌کنند.

تنوع خدمات قالیشویی

مراکز قالیشویی خدمات متنوعی از قبیل روفو، مرمت، لکه برداری و مبل شویی را ارائه می‌دهند. یکی از خدمات پرطرفدار مبل شویی در محل است. در سرویس مبل شویی در محل، فرد متخصص با حضور در منزل و بررسی دقیق جنس مبل، نوع لکه‌ها، و همچنین شوینده مناسب اقدام به شست و شوی مبل خواهد کرد.

در آخر، انتخاب بهترین شرکت قالیشویی در کسب نتیجه ایده‌ال از اهمیت بسیاری برخوردار است. پس مطمئن شوید که شرکت قالیشویی مورد نظرتان دارای تخصص و توانایی‌های لازم است.

ایرانگان بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

در مجله ایرانگان از مطالب علمی، آموزشی و تحقیقاتی بهرمند شوید و در سایت نیازمندی‌های ایرانگان همواره می‌توانید متخصصان مورد نیاز خود را در مشاغل مختلف آموزشی، خدماتی، پزشکی و صنعتی بیابید.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=104634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.