تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

۲ هکتار از مراتع آزاد راه پل زال – خرم آباد در آتش سوخت

  • کد خبر : 104830
  • 20 خرداد 1398 - 21:10

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس  ،علی کیانی، رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: ۲ هکتار از مراتع اطراف تونل شماره ۲ هرندی در آزاد راه پل زال – خرم آباد در آتش سوخت. کیانی  اظهار داشت: به محض اطلاع از این حادثه نیروهای هلال احمر پایگاه امدادی مستقر در آزاد راه پل زال به […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس  ،علی کیانی، رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: ۲ هکتار از مراتع اطراف تونل شماره ۲ هرندی در آزاد راه پل زال – خرم آباد در آتش سوخت.

کیانی  اظهار داشت: به محض اطلاع از این حادثه نیروهای هلال احمر پایگاه امدادی مستقر در آزاد راه پل زال به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر این آتش سوزی در کمترین زمان ممکن و بدون تلفات جانی مهار و از سرایت و گسترش آن به مراتع مجاور جلوگیری شد.

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر با بیان اینکه در این آتش سوزی ۲ هکتار از مراتع آزاد راه در آتش سوخت، بیان‌کرد: علت وقوع آتش سوزی از سوی اداره منابع طبیعی در دست بررسی است.

کیانی از کشاورزان، عشایر و مردم خواست با توجه به پوشش گیاهی، فصل برداشت مزارع، گرمای هوا و خشکیدگی مراتع شرایط مناسبی را برای گسترش سریع آتش به وجود می‌آورد که لازم است، نکات ایمنی را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=104830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.