تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

اجازه ندهیم افراد خاصی چهره انتخاباتی لرستان را مخدوش کنند

  • کد خبر : 108038
  • 10 آذر 1398 - 9:17

دکتر سید موسی خادمی در دیدار با اعضای خانه احزاب، اظهار کرد: افراد کمی در انتخابات، شائبه تقلب در آرا را ایجاد و فضا را ملتهب می‌کنند. وی تصریح کرد: این افراد باور ندارند استاندار، معاون وی و سایر مسئولان بی‌طرف هستند. استاندار لرستان افزود: کمیته حقوقی انتخابات باید باقدرت فعال شود و چنانچه فردی […]

دکتر سید موسی خادمی در دیدار با اعضای خانه احزاب، اظهار کرد: افراد کمی در انتخابات، شائبه تقلب در آرا را ایجاد و فضا را ملتهب می‌کنند.

وی تصریح کرد: این افراد باور ندارند استاندار، معاون وی و سایر مسئولان بی‌طرف هستند.

استاندار لرستان افزود: کمیته حقوقی انتخابات باید باقدرت فعال شود و چنانچه فردی کوچک‌ترین تهمتی بزند به‌شدت برخورد می‌کنیم چراکه این اظهارنظرهای بیهوده و شایعات در فضای جامعه منتشر و موجب التهاب می‌شود.

خادمی خاطرنشان کرد: باید انتخابات را خوب برگزار کنیم و چهره واقعی استان را نشان دهیم نه چهره‌ای که برخی درست کرده‌اند که در این راه نیازمند کمک احزاب هستیم.

وی اضافه کرد:‌ برگزاری بی‌طرفانه انتخابات در لرستان هنرمندانه است چراکه با توجه به فضای طایفه‌ای و عشیره‌ای در این منطقه، بسیاری از نزدیکان و اقوام مجریان انتخابات جزء داوطلبان هستند و بی‌طرف بودن مجریان و ناظران، یک هنر است.

استاندار لرستان همدلی احزاب در عین رقابت را بسیار مهم دانست و گفت:‌ترویج این رفتار در جامعه، منجر به توسعه‌یافتگی می‌شود و الگوی دوستی در عین اختلاف سلیقه، میان مردم جاری خواهد شد.

خادمی عنوان کرد: احزاب چند میز شهرستانی تشکیل دهند و با تحلیل شرایط، مشکلات انتخابات گذشته، دلایل بروز آسیب‌ها و راهکارهای رفع آن را تا ۱۰ روز آینده به‌صورت یک تحلیل کارشناسی شده ارائه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=108038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.