تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
20

خدا نکند در ایام منتهی به هفت منهای پنج اسفند کسی بمیرد !

  • کد خبر : 108113
  • 14 آذر 1398 - 8:29

0-(16)

 

حمزه فیضی پور / میرملاس :


یکی یکی آمدند ، با فیگورهای متقاوت ، یکی با لبخند ،یکی با عینک ، یکی بی عینک ، یکی با همراه ، یکی بی همراه ، یکی با شعار و نیز دیگران با همین و بس !! چند نفر با تجربه مدیریتی یا حس و لمس کردن لذت نمایندگی ، باز هم خواهند آمد به همه خوش آمد می گویم ، وصفشان صفی است در شکل و صورت برای خدمت ، اینکه در منظومه ذهن و فکرشان چی می گذرد ما نمی دانیم و نمی توانیم قضاوت بکنیم آنچه هست صورت ظاهر است از دل باطن بی خبریم ، عده ای همچنان به تعارف مشغولند و از این و آن دعوت می کنند گویا واگن قطار ثبت نام هنوز جا برای نشستن دارد . کاری ندارم به شاخص های مجربِ کارکشته که آیا به میراث ماندگار مدیریتی خویش در گذشته اندیشیده اند که با آبرویی ” رو در رو” به مردم رو کنند و نگاه !! و کمرویی نکنند و در کمال جسارت و شجاعت بگویند ما حق داریم برای چندمین بار بیاییم باید مکلف باشیم به ادامه شعار شیقتگی خدمت !! ای مردمان همیشه اسفندیِ اسپند بیاردیار طرهان ما همانیم که بوده ایم ! .درست است که قدرت شیرین است و وصالش شیرین تراما تلخ است گذشته ای که قدرت به زمانی در دستانی دستان ضعیف مردمان این دیار را هرگز نگرفته است . فقط ای دوستان و شیفتگان خدمت ! محض رضای خدا با لشکر سوی خانه ای که در آن مصیبتی هست و عزیزانی عزادار فرود نیایید که آمدن شما نه از باب احترام است و نه از باب رحمت فرستادن به روحِ عزیزِ سفر کرده ، و خودمان ،خودتان و همه می دانیم در نیت این آمدن ها خیری نیست و برکتی نیز نه ! هم زندگان را می آزارید هم همه را به تعارفات دروغ می آرایید لذا مرحوم از دست رفته هم فاتحه و صلواتی خیرانه و البته با نیت صادقانه از سوی شماها بهرمند نخواهد شد .
دعا می کنم در این ایام ، واگن نشسته های ثبت نامی در آرزوی صندلی سبز بهارستان عاقبت به خیر بشوند و نسیمی هم به مردم برسد اما دعای ته دلم این است که الهی! در این ایام خانواده ای عزادار نشود !!

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=108113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۱
  1. درود بر شما جناب فیضی که لپ مطلب را بیان کردید، تا زمانی که دوستان ما از کسانی که امتحان پس داده اند و از قضا مردود هم شده اند دعوت به حضور میکنند این شهر روی خوشی به خود نخواهد دید مگر ما جوان مومن و کار بلد کم داریم که از افراد گذشته و مسن دعوت میکنیم؟!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.