تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تداوم راه انقلاب است/ ایجاد اشتغال؛ مهمترین مطالبه جوانان لرستانی

  • کد خبر : 109637
  • 18 بهمن 1398 - 14:24

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به تلاش همیشگی نظام سلطه برای دین‌زدایی، اظهار کرد: استکبار در طول تاریخ همه امکانات علمی، هنری و سیاسی خود را برای اسلام‌زدایی به کار گرفتند. وی خاطرنشان کرد: اما خداوند این چنین تقدیر کرد […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به تلاش همیشگی نظام سلطه برای دین‌زدایی، اظهار کرد: استکبار در طول تاریخ همه امکانات علمی، هنری و سیاسی خود را برای اسلام‌زدایی به کار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: اما خداوند این چنین تقدیر کرد فرزندی از نسل حضرت ابراهیم و با خلق و خوی نبوی(ص) قیام کند و تمام برنامه‌های دشمنان را به گورستان تاریخ بفرستد.

امام جمعه خرم‌آباد، شعار امام راحل را توحید، خداباوری و استقلال، آزادی و جمهوری اسلام عنوان و تصریح کرد: امام خمینی(ره) بزرگترین پایگاه نظام شاهنشاهی را سرنگون و در دل ملت‌ها نفوذ پیدا کردند.

شاهرخی بیان داشت: حضور حداکثری ملت ایران در ۲۲ بهمن نشان از ولایتمداری و استواری در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان از هیچ حزب و فردی برای انتخابات حمایت نخواهد کرد، افزود: ما تنها وظیفه داریم مردم را به حضور و مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد به برخی شاخصه‌های انتخاب کاندیداها اشاره و بیان کرد: مردمی بودن، روحیه خدمت‌گذاری داشتن، ساده زیستی و جهاد در راه خدا از مهمترین ملاک‌های انتخابی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

شاهرخی ادامه داد: اگر در انتخاب خود شاخصه‌ها را رعایت نکنیم و افراد اصلح را کنار بزنیم، در حق دیگر افراد ظلم کرده‌ایم.

وی، شایعه پراکنی، استفاده از اموال عمومی و گفتن سخنان ثابت نشده در مورد دیگر کاندیداها را خلاف اخلاق انتخاباتی دانست و افزود: همچنین چنانچه در طایفه‌گرایی، هم‌زبانی و هم‌محلی رعایت حدود و شرایط نشود، ظلمی بیش نیست.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: عدم پذیرش آرا در صورت تائید صحت انتخاباتی نیز ظلم در حق مردم است.

شاهرخی با اشاره به برخی پروژه‌های افتتاح شده در استان طی روزهای گذشته، گفت: مسئله اصلی جوانان استان بیکاری است و بایستی مسؤولان صنعتی و بخش خدمات اجتماعی ایجاد اشتغال را اولویت اصلی قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=109637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.