تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

مردم لرستان همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند

  • کد خبر : 109762
  • 22 بهمن 1398 - 10:50

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، در این دیدار که صبح امروز در دفتر نماینده، ولی فقیه در لرستان انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی لرستان را مهد علما و فرزانگان توصیف کرد و گفت:مردم این استان ثابت کرده اند که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند. در این دیدار وزیر اطلاعات با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، در این دیدار که صبح امروز در دفتر نماینده، ولی فقیه در لرستان انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی لرستان را مهد علما و فرزانگان توصیف کرد و گفت:مردم این استان ثابت کرده اند که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

در این دیدار وزیر اطلاعات با اشاره به حضور اثرگذار مردم لرستان در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی گفت:مردم لرستان در دوران دفاع مقدس درزیر بمباران دشمن بعثی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری حماسی داشتند و ایستادگی خود را در دفاع از ارزش‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سید محمود علوی گفت: مردم لرستان هیچ گاه گلوله‌ای علیه نظام شلیک نکرده اند.

او روز سه شنبه با حضور در میان راهپیمایان خرم آبادی افزود: پیام حضور امروز ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که تزلزلی در اراده ملت برای تداوم راه امام و شهدا ایجاد نشده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز  مردم محکم تر از همیشه پشت سر رهبری راه امام و شهدا را تداوم داده اند اظهار داشت: دشمنان همیشه فکر می کردند مشکلات مادی و اقتصادی که در زندگی مردم وارد می شود در اراده انها و حضور در صحنه انقلاب اثر می گذارد اما ملت بیدار ایران اسلامی امروز هم با حضور خود این توهمات دشمن را نقش بر آب می کنند .

سید علوی تصریح کرد: مردم ایران همواره حضور تعیین کننده ای دارند که نمونه های آن راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن و حضور پرشور پای صندوق های رای است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=109762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.