تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

ضرورت رفع مشکل تولید کنندگان لوازم بهداشتی لرستان

  • کد خبر : 110525
  • 22 اسفند 1398 - 10:13

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  استاندار لرستان گفت: با توجه به نیاز مردم در حوزه اقلام ضد عفونی و پیشگیری از ویروس کرونا مشکل تولید کنندگان لوازم بهداشتی لرستان باید با اولویت بررسی و برطرف شود. سید موسی خادمی روز پنجشنبه اعلام کرد: در شرایط کنونی […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  استاندار لرستان گفت: با توجه به نیاز مردم در حوزه اقلام ضد عفونی و پیشگیری از ویروس کرونا مشکل تولید کنندگان لوازم بهداشتی لرستان باید با اولویت بررسی و برطرف شود.

سید موسی خادمی روز پنجشنبه اعلام کرد: در شرایط کنونی کمبود مایحتاج اولیه و کالا‌های ضروری مردم قابل قبول نیست و باید بازار از اقلام مورد نیاز تامین شود به طوریکه شهروندان در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.

او اظهار داشت: در بحث ویروس کرونا تشکل‌های مردم نهاد نقش تسهیل گری را در زمینه توزیع اقلام بهداشتی در مناطق حاشیه نشین و آموزش مردم به خوبی انجام داده اند.

او بیان کرد: شرایط کنونی نشان از رشد آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان دارد که ضروری است مردم همکاری بیشتری در زمینه عدم حضور در محل‌های پر ازدحام، پرهیز از سفر‌های غیر ضروری و مهمتر از همه رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری را داشته باشند.

استاندار لرستان در ادامه اعضای ستاد را ملزم به کمک در تسریع فرآیند تولید، توزیع اقلام بهداشتی و مایحتاج اولیه مردم کرد و گفت: رفع مشکلات تولید کنندگان مواد بهداشتی استان در دستور کار ستاد قرار گیرد.

خادمی تصریح کرد: ضدعفونی و گندزدایی جایگاه‌های عرضه سوخت و نانوایی‌ها به عنوان محل‌های پرتردد، بر عهده جایگاه داران و صاحبان آنهاست و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و اداره غله استان کار نظارت این اماکن را برعهده خواهند داشت.

او در خصوص جانبازان و خانواده‌های آنها، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را ملزم به تامین نیاز‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده کرد و رسیدگی به امورات آن‌ها را خواستار شد.

استاندار لرستان بر لزوم همکاری بیش از پیش مردم برای کنترل شرایط کنونی و کمک به خروج از این وضعیت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین عدم خروج از منازل تا پایان بحران کرونا تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=110525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.