تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تعطیلی خطوط اتوبوسرانی درون شهری در لرستان

  • کد خبر : 110596
  • 25 اسفند 1398 - 8:58

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهار داشت: این تصمیم به جهت جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا گرفته شده است. او افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توزیع کود شیمیایی از طریق رابطین سازمان جهاد کشاورزی به منظور جلوگیری از تجمع آنان و […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهار داشت: این تصمیم به جهت جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا گرفته شده است.

او افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توزیع کود شیمیایی از طریق رابطین سازمان جهاد کشاورزی به منظور جلوگیری از تجمع آنان و خطر مبتلا شدن و گسترش ویروس کرونا انجام شده است.

استاندار لرستان همچنین گفت: با هماهنگی دیوان محاسبات و امور مالیاتی هزینه کردن اعتبارات ارزش افزوده برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در فرمانداری‌ها منعی ندارد.

او در این ویدئو کنفرانس اظهار داشت: دستگاه‌های اداری امور عشایر، منابع طبیعی، نیروی انتظامی و فرمانداران بروجرد و پلدختر تمهیدات لازم جهت عدم ورود عشایر کوچ رو به استان را انجام دهند.

به گفته او ضمن بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت، نانوایی ها، قصابی‌ها و مشاغل خدماتی، با افراد متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌نمایند برخورد قانونی صورت پذیرد.

خادمی در این جلسه خواهان همکاری شرکت‌های آب، برق گاز، مخابرات و شهرداری با دانشگاه علوم پزشکی به جهت راه اندازی مرکز قرنطینه دورود شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=110596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.