تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تجهیز بیمارستان‌های دولتی باید در اولویت امور معاونت غذا و دارو باشد

  • کد خبر : 110605
  • 26 اسفند 1398 - 0:30

دکتر محمدرضا نیکبخت امروز در مراسم معارفه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: تجهیز بیمارستان‌های دولتی به لحاظ امکانات تشخیصی و درمانی باید در اولویت‌های امور معاونت غذا و دارو قرار گیرد. وی عنوان کرد: حمایت از شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی اقلام بهداشتی یکی دیگر از انتظارات ما از معاون غذا […]

دکتر محمدرضا نیکبخت امروز در مراسم معارفه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: تجهیز بیمارستان‌های دولتی به لحاظ امکانات تشخیصی و درمانی باید در اولویت‌های امور معاونت غذا و دارو قرار گیرد.

وی عنوان کرد: حمایت از شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی اقلام بهداشتی یکی دیگر از انتظارات ما از معاون غذا و دارو است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: معاون سابق غذا و دارو زحمات زیادی را در زمان تصدی این جایگاه به‌ویژه در راستای دولتی کردن داروخانه‌های بیمارستانی انجام داد.

نیکبخت ادامه داد: این موضوع کمک زیادی برای افزایش درآمدهای دانشگاه است و از معاون جدید می‌خواهیم این راه را تداوم ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت غذا و دارو یکی از مهم‌ترین معاونت‌های دانشگاه است و برای ارائه‌ خدمات هرچه بهتر در این حوزه باید از تمام توان انسانی و تجهیزاتی استفاده کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح وضعیت بیماری کرونا در استان، افزود: در همان روزهای ابتدایی شروع این بحران مجموعه معاونت غذا و دارو دانشگاه اقدامات خوبی را انجام داده و به‌ویژه در تأمین الکل و سایر اقلام ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم پای کار بودند.

نیکبخت اضافه کرد: در این راستا و در تأمین این اقلام برای مردم لرستان یکی از بهترین استان‌های کشور است.

در این مراسم همچنین دکتر محسن اسدبیگی معاون غذا و دارو دانشگاه لرستان ضمن تشکر از زحمات معاون سابق غذا و دارو، گفت: خدمات سلامت در مجموعه دانشگاه مانند دوی امدادی است و برای خدمات بهتر به مردم همه باید به هم کمک کنند.

وی عنوان کرد: ما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم نواقص و کمبودهای موجود را به حداقل برسانیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه لرستان اظهار کرد: ادامه اقدامات مؤثر و روبه جلوی مجموعه سابق این معاونت یکی دیگر از سیاست‌های کاری ما خواهد بود.

دکتر امین حسنوند معاون سابق غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این جلسه گفت: از حمایت‌های رئیس دانشگاه در طول مدت حضور در معاونت غذا و دارو تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: در این مدت ما تلاش کردیم نیازهای دارویی بیماران، اقلام بهداشتی را تأمین و برای دولتی شدن داروخانه‌های بیمارستانی و افزایش درآمدهای دانشگاه از جان‌مایه گذاشتیم.

معاون سابق غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در این مدت دستاوردهای خوبی حاصل شد که امیدوارم با حضور معاون جدید همچنان تداوم داشته باشند.

در این آیین که اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، پرسنل معاونت غذا و دارو دانشگاه و اعضای هیأت مدیره انجمن داروسازان نیز در آن حضور داشتند، دکتر محسن اسدبیگی با اهدا حکم ابلاغی رئیس دانشگاه به‌عنوان معاون غذا و دارو معرفی شد.

همچنین دکتر امین حسنوند معاون سابق غذا و دارو با حکمی از طرف رئیس دانشگاه به‌عنوان مشاور رئیس و مسئول دبیرخانه شورای سلامت و امنیت مواد غذایی استان معرفی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=110605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.