تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

عید واقعی مردم بعد از غلبه بر کرونا است

  • کد خبر : 110675
  • 29 اسفند 1398 - 9:07

نعمت‌الله دستیاری اظهار کرد: با قاطعیت می‌گویم دو نفری که در این شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند خارج از رومشگان به این بیماری دچار شده‌اند. وی ادامه داد: یک نفر در تهران و نفر دیگر کارمند یکی از بانک‌های پلدختر است. خانواده‌های این دو نفر تحت مراقبت‌های شدید هستند. دستیاری بیان کرد: کماکان ضدعفونی کردن […]

نعمت‌الله دستیاری اظهار کرد: با قاطعیت می‌گویم دو نفری که در این شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند خارج از رومشگان به این بیماری دچار شده‌اند.

وی ادامه داد: یک نفر در تهران و نفر دیگر کارمند یکی از بانک‌های پلدختر است. خانواده‌های این دو نفر تحت مراقبت‌های شدید هستند.

دستیاری بیان کرد: کماکان ضدعفونی کردن معابر را به‌طور مداوم انجام می‌دهیم و بر خبازی‌ها، قصابی‌ها و غیره نظارت ویژه داریم و به شدت کنترل می‌شوند.

فرماندار رومشکان اضافه کرد: گشت‌های ویژه بازرسی و نظارت نیز در سطح شهر انجام می‌شود و مبارزه با کرونا همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مردم کرونا را جدی نمی‌گیرند، اضافه کرد: با ماندن در خانه می‌توان از قطع این زنجیره کرونا اطمینان پیدا کرد اما برخی‌ها به هشدارها بی‌توجه هستند.

دستیاری تاکید کرد: عید واقعی مردم بعد از غلبه بر کرونا است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=110675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.